Hakutulokset

  1. H

    varkauden äideille

    Taipale :wave:
  2. H

    Varkauden äidit ja odottajat

    Minäkin oisin kiinnostunu tapaamaan muita tän seudun äitejä. Pitkästä aikaa minäkin taas löysin tieni tänne :) Ja jos joku haluaa tutustua ni laittakaa yv:n kautta viestiä ni tutustutaan ja tavataan :)
  3. H

    ystävä haussa....

    Moikka! Mie oon 27v kotiäippä Itä-Suomesta myöskin, meillä on 2- ja 5v pojat ja myös mun mies on reissuhommissa. Ois kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi, laita yv:tä jos kiinnostaa =) Muiltaki äideiltä kirjeet on tervetulleita, vastailen parhaani mukaan =) Eli yv:n kautta saa mun osotteen ja...
  4. H

    Varkauden äidit ja odottajat

    Emilia, ilmotitki eilen itestäs. Vähän arvelinki et se oisit sä =) Ootko vaihtanu palstaa? Siitä keilauksesta, vieläkö mahtuis mukaan? Voisin alustavasti ilmottaa itteni mukaan =) Ilmotan kyllä jos en pääsekään.
  5. H

    miten asutte?

    Päivitän meidän asuntotilanteen: muutetaan ens la rivarikolmioon, kaksitasoinen, 80,5 neliötä. Ja sinne muuttaa siis mie, kultani sekä 2- ja 5-vuotiaat poikamme =)
  6. H

    3,5vee ja huono puhumaan?

    Meidän vanhimmalla pojalla (5v) todettiin tammikuussa lievä kehitysvamma, lähinnä puheen viivästymisen ja muutamien taitojen "jälkeen jäännin" takia. Puhe oli ennen tosi epäselvää, mutta kun hän aloitti tarhassa viime vuoden tammikuussa ja samalla alkoi puheterapiakin, sen jälkeen on ollut...
  7. H

    Varkauden äidit ja odottajat

    Heips! Mahtuisko mattimyöhänen mukaan? Vasta tänään älysin tulla täällä käymään ja on jo paljo ehtiny tapahtua täällä sitten viime käynnin :) Miau85, huomasinpa ilokseni et meidän lähellä asuu ees joku pienten lasten äiti :D Me asutaan tässä Metsämiehenkadulla, Keskuskentän laidassa. Ei...
  8. H

    miten asutte?

    Mie + isi + pojat 2v ja 5v, asutaan tällä hetkellä vuokralla omakotitalossa 3h + k + autotalli kahelle autolle + 2 saunaa (puulämmitteinen ulkosauna sekä sähkösauna sisällä). Asuinneliöitä reilu 80 + sit varastot sun muut... Omaa asuntoa ettitään koko ajan =)
  9. H

    minkä kokosia 2-vuotiaita?

    Juniori on nyt 2v ja mitat on 90cm / 13,6kg =)
  10. H

    Ystäviä 2001 ja 2004 syntyneiden lasten äideistä??

    Meillä pojat syntyny noina vuosina. Uudet ystävät on tervetulleita :D :wave:
  11. H

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    :wave: minä myös =) sekä mies `66 ja pojat `01 ja `04
  12. H

    Äitejä 017-alueelta??

    Minäkii samalta alueelta, Varkaudesta myöskin =) Meillä pojat 5v ja 2v :heart:
  13. H

    pino:yli 15 kg pudotettavaa..

    Mulla ois parikymmentä kiloo puotettavana, saa nähä oisko jo ens kesänä bikinikunnossa :D Ainakin tavoite ois olla, eri juttu sit onnistuuko :whistle: No, oon kaverini kans yhessä laiharilla ja yhessä käydään salilla ja muutenki liikkumassa ja molemmilla on tavoitteena et ollaan ens kesänä...
  14. H

    Pino yli 80kg painaville...

    Tuo edellinen on siis miun kirjottama, en vaan muistanu kirjautua ni olinki harmaana... :whistle: :D
  15. H

    läskit kiloina

    320kg (hui) :whistle: :D Kyllä ne kilot aikanaan häviää. Mieki alotin salilla käynnin ja muutenkin laitan elämäni "remonttiin" :D Jos saan kiloni pois vuoden sisällä ni oo tyytyväinen itteeni. Mut nyt painun salille rehkimään, moikka kaikille :wave:
  16. H

    minkä ikäisenä aloitte yrittämään vauvaa?

    \ Tosi paljon onnea odotukseen :hug: :flower: Kerrothan miten raskaus etenee (siis jos haluat :) ) T: Vauvakuumeinen mamma :D
  17. H

    Mitä vauvanhoitotuotteita tarvitaan?

    Pakko miunki "puuttua" tähän. Huomasin että aika moni mainitsee ton talkin. Saman asian toimittaa myös perunajauho, on paljon halvempaa ja jopa neuvolassa suositeltiin mieluummin sitä kun talkkia. Se sitoo paremmin kosteutta ja pylly pysyy kunnossa. Tietysti se on jokaisen oma asia kumpaa...

Yhteistyössä