Hakutulokset

  1. kattimarri

    Mitkä on sun mummujen ja pappojen nimet:)

    Elsa&Väinö Kaino&Väinö
  2. kattimarri

    Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

    Joo kiitos vaan, mun mielestä toi "pelle" on niistä tanssivista pelleistä eniten symppis ja pitihän mun mennä hänen kanssaan kuvaan kun mahdollisuus tarjottiin :P
  3. kattimarri

    Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

    Tässä vuoden vanha: Aijaa.com - 9639033.jpg ja toinen Aijaa.com - 9639108.jpg Joo, tykkään huiveista :)
  4. kattimarri

    Nimi harmaalle poikakissalle!!

    Alfred:heart: Kuisma :heart: Jalmari :heart: Aarne :heart: Olavi :heart: Pekko :heart: Perttu :heart: Mauno :heart: Kosonen :heart: ?? :)
  5. kattimarri

    Keittiöremontti, kokemuksia eri keittiöfirmoista?

    Mä oon kans kuullu vaan hyvää Ikean keittiöistä! Tietty erijuttu jos haluu mittatilauksen a puusepällä tehdyt massiivipuusta ni se sitten jo maksaakin vähän enemmän :)
  6. kattimarri

    Myydäänköhän Tiimarissa hamahelmiä ja niitä alustoja?

    joo oon kans nähny sitä perus hamahelmee ja sit semmost vähän isompaa, jumbo-kokoa!
  7. kattimarri

    Muistaakos kukaan näitä teiniajan biisejä 90 luvulta? :)

    ei hittolainen, ihana ysäri :heart: teiniaika ja murkkuikä :vampire:
  8. kattimarri

    Mietin tuossa toisessa ketjussa jo, että onko suutarin lapsille kenkiä eli..

    Kai se yskän ymmärtäis, mutta ei tohon voi tulla vissiinkään toinen henkilö tekeen loppuun, koska Appiukon työpari töistä on se joka työn hyväksyy että se on mennyt oikein. (Mutta hemmetin pitkällä aikataululla). Sit se on aika ironista, ku appiukko tulee tekeen sähköhommia (viimeks oli viikko...
  9. kattimarri

    Mietin tuossa toisessa ketjussa jo, että onko suutarin lapsille kenkiä eli..

    Joo ei meillä ainakaan! Appiukko on sähkömies/asentaja mikä onkaan ja purki meiltä kaikki sähkövedot, pistorasiat, painikkeet ja sähkökaapin tossa keväällä ja kun tänne juhannuksena muutettiin, ni luulin että ne ois sitten takasin VIIMEISTÄÄN tossa heinä-elokuussa.. Juu näin on! Ei oo vieläkään...
  10. kattimarri

    x tra kermajuusto oli positiivinen yllätys

    No mua ei ainakaan kiinnosta se hinta, vaan se että missä se on tehty! Varmaan ne saksalaiset osaa hommansa ja juusto on hyvää tms, mutta mä haluun ainaskin kannattaa Suomalaisten työtä täällä Suomessa ja siksi ostan Suomalaista. Enkä halua tukea tollasta että ulkomaalaista juusto ja muuta...
  11. kattimarri

    Lauantai-illan kuvapino!

    olin niin kovasti lisäämässä kuvaa, mutta ei ihan onnistunut.. Miten ihmeessä sen kuvan tohon saan mun desktopiltani? Se pyytää osoitetta.. Eikai desktopilla mitään osoitetta oo..? :O :ashamed:
  12. kattimarri

    Huonejärjestys, miten tekisitte?

    Tosiaan, minkä ikäisiä tytöt on, voisiko kerrossänky olla vaihtoehto? Luulempa että nyt on kyse niin pienistä tytöistä, ettei vielä kerrossänkyyn.
  13. kattimarri

    Ripsien tuuhennus/pidennys mikälie... Onko kivat?

    Täällä yks kestoripsien puolestapuhuja! Mä olin jo keväästä asti ärissy siitä että kun en jumalauta jaksa aamuisin sitä ripsaria sutia naamaan ja ilman sitä oon ihan karsee albiinokultaripsi, ni jotain tarttis tehä. Sit näin yhellä ystävälläni kestoripset ja vaan tuijotin että Vau! Otin...
  14. kattimarri

    Millä tuotteella saisi TUMMAT silmänaluset pois?

    EI ainakaan valokynää!! Sehän on alueiden KOROSTAMISEEN!!! Tavoite ei vissiin ollu korostaa niitä silmäpusseja?? Ite mun luottotuotteena vajaan 10v:n ajan on toiminu Lumenen Red neutralizer. Silmänaluset ei oo mikkään tummanharmaat ollu, vaan sinertävät/punertavat ja tolla peittyy! Samoin...
  15. kattimarri

    Mitä mieltä olette noista Facebookin työ- ja koulutusjutuista?

    No en mäkään nyt tiedä et onks ne noloja, mut h*lvetin väsyneitä fraaseja!!! Enkä tosiaan ite semmosta laittais, kyllä niissä kohtaa lukee ihan ne koulutukset jotka oon oikeesti käyny.
  16. kattimarri

    Kuinka pian olette tavanneet "puolisonne" vanhemmat?

    n 1kk:n seukkaamisen jälkeen. Marraskuussa aletiin seurusteleen ja jouluna mies vei mut vanhemmilleen.
  17. kattimarri

    Vasemman kätesi peukalo ampui juuri luodin.

    Posahti Mäcin näytöstä läpi, osui miehen sylissä olleeseen toiseen Mäcciin ja siitä seinän ja kissan selkäkarvojen kautta lattiaan :D
  18. kattimarri

    Kerroitteko nimen vasta ristiäisissä?

    Mä en haluais kertoa etukäteen, koska kaikki mun "nimilistalla" olevat nimet on todella harvinaisia/ ei kalenterinimiä, ni en halua että kukaan tutuntuttu tms. kastaa lastaan mun keksimällä nimellä ennen ku mun lapsi saa ko. nimen.

Yhteistyössä