Hakutulokset

  1. H

    vasektomia

    Tänään tuli vapauttava päätös. So long kumiukot, tervetuloa oikea, aito, viipyilevä, nautinnollinen ja stressitön rakasteluelämä.
  2. H

    Oon kolmas nainen, kysy mitä vain :)

    Nuoruudessain oli minulla hetken kaltaisesi, tiesi ensimmäisestä ja toisestakin, mutta silti tykkäsi. Hieman häpeilevällä hartaudella muistelen sitä päivää, jona kaikkien kanssa lemmen paloa jaoin – siis yksi kerrallaan, muutaman tunnin välein. Joskus elämä on kuin TV-sarjaa...
  3. H

    vasektomia

    Toivottavasti jatko sujuu yhtä hyvin! Mutta tapauksesi myötäilee ihmetystäni toimenpiteen kirjosta (muutama viesti aiemmin). Lääkärisi oli "vanhempi" ja operointitapa sen mukainen. Hyvinhän ne noinkin yleensä menevät, mutta kaksi viiltoa -> yksi pieni reikä on silti melkoinen edistysaskel...
  4. H

    vasektomia

    Kaksi viikkoa takana ja kaikki kohdillaan. Kivekset ehkä vielä aavistuksen herkemmät kuin normaalisti hiplatessa, mutta urheilu ja tietysti seksi sujuu vanhaan malliin ilman ongelmia. Ainut tuska on kolmen kuukauden pituus (20 laukausta on varmaan ammuttu jo parin viikon sisällä). Että tältä...
  5. H

    vasektomia

    Toimii...
  6. H

    vasektomia

    5 vrk operaatiosta ja kaikki hyvin. Toissapäivänä tuli käveltyä esikoisen kanssa 5 tuntia lemmikkimessuilla ja sen ansiosta kyllä tiedostin kivesteni sijainnin normaalia paremmin – illalla piti aika tarkkaan asetella, että sieti sohvalla istua. Mutta eilen ei oikeastaan ollut mitään vaivoja...
  7. H

    vasektomia

    48h. Eilen alkoi iltaa kohti olla vähän, mutta hyvin vähän, hankalampaa löytää täysin tyydyttävä asento istua. Päivällä olin joutunut vähän kantelemaan laatikoita ja tekemään asennushommia. Kassit ovat kaksipuoleiset, vasen sinertävä (koska siltä puolelta kalastelu vaati vähän kovempia otteita)...
  8. H

    vasektomia

    Lisään oman potilaskertomukseni tähän juonteeseen. Toivottavasti vastapainoksi noille ikävästi menneille. Operaatiosta on nyt tasan 24 tuntia. Se tehtiin Tammisaaren aka Länsi-Uudenmaan sairaalassa, lääkäri oli nuori n. 30 v. urologi. Hän käytti ilmeisesti uusinta leikkaustapaa tekemällä vain...

Yhteistyössä