Hakutulokset

  1. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Isosti onnea Tirppanalle pikku miehestä :heart: Odotellen Ei mekään saatu aikoinaan mitään ohjeistusta maidottomaan elämään, itse piti netistä tietoa etsiä, vaikka ihan lastenpolilla allergia todettiin. Onneksi netistä löytyy helposti tietoa, myös ravitsemusterapeutille voi pyytää lähetettä...
  2. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Moi pitkästä aikaa. Meillä neiti leikattiin syyskuussa, kaikki meni hyvin, vaikka saatiin armoton flunssa päälle. Isäni joutui samaan aikaan sairaalaan sydämmen vuoksi, joten viikko oli henkisesti hyvin raskas, mutta siittä selvitiin. Konttailtu on jo pitkän aikaa, ihan hirveä viipottaan...
  3. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Pika pikaa... Mnica En tiedä miten teillä iho oireilee, mutta meillähän oli vielä keväällä kaikki taipeet melkein vereslihalla, ihan tulipunaisena, kortisoonia siihen määrättiin, mutta vasta maidottomalla ruokavaliolla ollaan päästy iho ongelmista eroon. Tuoreena meillä sormiruokaillaan...
  4. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Heips Ihana kuulla, että moni muukin vielä imettää. Itse olin ajatellut, että se saa lapsen tahtii loppua, mutta aloin jo epäilemään itseäni, kun lääkäri kysyi "Olinko ajatellut lopettaa yöimetyksen". Meilläkin se imetys taitaa olla vielä aika tärkeänä osana vaavin ravintoa, kun lusikka ei...
  5. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Oih, en ole varmaan vielä onnitellutkaan Nynaeveä, paljosti onnea :heart: Purulelun pakastusta en suosittle, ellei erikseen ohjeissa mainita, että sen saa pakastaa. Kaveri vahingossa keitti, vaikkei saanutkaan, joten piloillehan net meni. Meillä on alhaalla 2 hammasta, ollut jo jonkin...
  6. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Fg:lle osanotto suureen suruun. En ole saanut kirjoitettua mitään, lukemassa olen käynyt. Me käytin 8kk neuvolassa ja odotetaan elokuun aikaa lastenkirurgialle. Pikkunen on touhukas ja iloinen, äiti vaan huolta sydän täynnä :) Mutta kyllä tämä tästä, ehkä pitäis aktivoitua sinne naamakirjan...
  7. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Mnica Kuulostaa minunkin korvaan hyvältä, että vaavi nukahtaa itsekseen yöunille. Meillä edelleen nukahdetaan tissille ja siittä hivutan omaan sänkyyn. Aikasemmin nukuttiin 4-5 asti omassa sängyssä, josta sitten tuli tissille ja jäi viereen nukkumaan. Nykyään tämä tapahtuu jo 11-12 aikoihin eli...
  8. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Hei Esikoinen läksi mummin ja papan matkaan mökille, niin ehtii vähän muutakin kuin lukemaan satuja, tekemään palapeliä tai leikkimään kotista :) Liikkuminen Nostelee peppua ja hakeutuu konttaus -asentoon, mutta onneksi ei vielä ole lähtenyt liikkeelle. Pyörii ja lähinnä pakittelee...
  9. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Heips, Pitkästä aikaa molemmat natiaiset nukkuu päikkäreitä yhtä aikaa :) Kuppi kahvia ja hetki nettiä. Vilmiina Meilläkin on aika vasta aloitettu kiinteät, mutta iltapuuro on kyllä jo kehissä ollut reilun viikon. Velliä en edes alkanut syöttämään, vaan heti aloitettiin kohtuullisen paksu...
  10. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Huomenia, Meillä heräillään säännöllisesti kuuden hujakoilla, mutta aikasia ne aamut useimmissa lapsiperheissä taitaa olla. Molemmat lapsoset herää kuin kellot samaan aikaan, riippumatta monelta illalla unille pääsee. Kitinä ja levottomuus Meillä kiinteiden aloitus ei todellakaan ole...
  11. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Voi ei Iita, voimia :hug: Tervetuloa Suomehen Millimamma. Mulla ei noista matkarattaista ole mittään haisua, riippunee paljosti millaiseen käyttöön tulee. Itse ajattelin kesän jälkeen vaihtaa Emmaljungan yhdistelmät ketterimpiin rattaisiin esim. Scootereihin. Perjantaina ois 6kk neuvola...
  12. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Heips. Syöttötuoli täälläkin löytänyt takaisin meidän ruokapöydän ääreen, ei mene enää kauaa kun tuo pikkinen siihen istahtaa :heart: Hevosenkengälle tsemppiä jäätelöttömään ja suklaattomaan ruokavalioon :) Meillä on maidotonta nyt jo reilu kuukausi takana, saattaa kuulema mennä 2-4 vko...
  13. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Aurinkoista perjantaita :) Aivan ihana uutinen Iita, onnea :heart: On kyllä ikävä omaa vauvamahaa ja pikku potkuja. Haikein mielin pakkailin äitiysvaatteet ja pienimmät vauvavaatteet pois, luopua en niistä ihan vielä ole osannut. Kantoliina Mulla on tuollainen ystävältä saatu...
  14. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Heipat, Tässä yhdellä kädellä jotain yritän naputella, kun vaavi halusi aamupalalle :) Imetys Mä nautin tästä, vaikka tämä sitookin minut vauvaan ehkä enemmän, kuin alunperin olin toivonut. Esikoistakin imetin 9kk, mutta hän söi myös pullosta ja imi tuttia, no on mies pari kertaa saanut...
  15. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Huomenia, Pitkästä aikaa meidänkin kuulumisia, on niin hektistä, ettei tahdo joutaa itse kirjoitella, luen kyllä teidän muiden kuulumisia. Maidoton ruokavalio Aloitin itse 4kk neuvolan jälkeen maidottoman ruokavalion kun neidin iho oli niin huono ja vaippa rutisi het heti syönnin...
  16. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Hei Pitkästä aikaa ajattelin yrittää päivittää omia kuulumisia. Neidistä on tullut iso plikka, nauraa ja hymyilee paljon. Iho- ja vatsavaivojen vuoksi olen nyt ollut viikon maidottomalla ruokavaliolla, vielä ainakin viikko pitäis olla, mielellään kuukausi. Yllättävän vaikea keksiä...
  17. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Waude mitä uutisia :) Onnea Tirppana :heart: Kotihoidontuki Olen samoilla linjoilla hevosenkengän kanssa, että kyseessä on tuki, eikä sen yksistään ole tarkoitus kustantaa äidin ja lapsen eloa kotosalla. Eihän se paljoa ole, varsinkaan kun sitä kuntalisää ei saa, mutta kaikella oppii tulemaan...
  18. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Moikka pitkästä aikaa, Tervetuloa kaikki uudet :heart: Oltiin viikon reissussa ja sitten kipeänä vuoron perään, joten aikaa ei ole ollut istuksia koneen ääressä. Nytkin kiirusta pukkaa, heti kun esikoinen herää päikkäreiltä niin tämä sirkus lähtee käymään markkinoilla ja uimahallilla...
  19. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Moikka pitkästä aikaa. Meillä tytöt päätti kääntää päivärytmit niin, että aina on jompi kumpi hereillä, joten ei ole vain kyennyt/malttanut koneen ääressä istuksia. Mamma2012 Hienoa, että pienen sydän on kunnossa :heart: Yöt Meillä nukutaan perhepedissä, neiti ei edelleenkään suostu...
  20. I

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Ai niin... Jos jollakulla on antaa hyviä ja toimivia vinkkejä, miten saan vauvan syömään tuttia? Käyttää mua tällähetkellä tutin korvikkeena, joten nukkuu yöt kokoajan vieressä, varsinaisesti se ei ainakaan vielä haittaa, mutta tiedän että tästä tulloo kohta puoleen ongelma, kun ei osaa...

Yhteistyössä