Hakutulokset

  1. S

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Joulukiireitä kyl riittää, tääl ainakin! Lisäks nettikin lakkas toimimasta nii ei edes päässyt kirjottelee:S Mut nyt toimii, ainaki toistaseks;) Luulen et meilläkin poitsu alkanu tekee hampaita kun nii kovasti kuolaa ja järsii kaikkee mitä vaan vähänki on liki:D Ei viel ainakaa silti näy...
  2. S

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Luulen kyllä, et meillä tosiaan tää joulu ja ne lahjat taitaa mennä pojalta vähän yli ymmärryksen vielä mut josko sit ens jouluna:D Mä oon tainnut kaikki kivoimmat joululahja ideat sanoo kaikille sukulaisille,kun on kysellyt, että taidan itte ostaa vaan jonkun kivan lelun tai jotain.. Tai jotain...
  3. S

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Toi on kyl niin hauska ilmiö, tuo vaunuilu ulkona, kun toinen vaunuilija tulee vastaan niin kiihdytetään vaan vauhtia katse maahan tai vaunuihin liimautuneena ettei vahingossakaan kato päin:D Mäkin välillä koitan toisille vaunuilijoille hymyillä kun tulee vastaan mut useemmin katotaan takas vaan...
  4. S

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Haha:D no, noin päin se onkin varmaan ollut hippasen kummallista!:D Juu, sama homma et toi joulu kyl jo kauhistuttaa näin etukäteen ja nimenomaan just tuo, että missä joka paikassa sitä pitäis ehtiä käymään yms.. :S noo, onneks on vielä aikaa siihenkin! Mä en kyllä oo edes miettinyt vielä...
  5. S

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    No,juu! Sama homma tääläkin tuntuu olevan et keskustelun aiheet on niin eri sarjoissa et ohhoijaa.. :D Mutta kaipa sekin vaan sit siitä johtuu kun kuitenkin on niin eri elämäntilanteet ja näin. Mä kun kumminkin oon ensimmäinen kaveriporukasta kellä on lapsi. Mut jotenkin lohduttavaa tietää etten...
  6. S

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Moikka! Tääl kans olis yks (ihan pian) 21v mami ja 3,5kk poitsu Ulvilasta halukkaita liittymään seuraan jos vaan passaa;) Olis kiva saada kans juttuseuraa, kun viimeistään pojan syntymän jälkeen liukeni suurin osa kavereistakin johonkin.. Ja muutenkin olis kiva vaihtaa ajatuksia ihmisten kanssa...

Yhteistyössä