Hakutulokset

  1. R

    Ja palsta hiljeni 20 minuutiksi

    Mitäköhän kaikki mammat oikein tekevät :whistle:
  2. R

    Miten tuo ukko voi paskoa joka puolelle

    Pöntön kannen pohja oli taas paskapisaroissa :headwall: Jopa ihan ylhäältä asti. Hävettää vaan jos vieraita käy kun tuota ei heti itse huomaa, yhtäkkiä vaan pistää silmään.
  3. R

    Pistääkö teitä koskaan rinnasta

    Olen perusterve nuori ihminen ja luulen että on ihan normaalia, että joskus rinnasta tai muualtakin sisuskaluista pistää tai tuntuu kipua. Kuitenkin aina kun sydämen kohdalla tai päässä tuntuu kipua, tulee mieleen kaikenlaista infarktista halvaukseen. Onko muilla vastaavia tuntemuksia?
  4. R

    Lapset pois

    Miksi tuo vanha kissaemo ottaa ja synnyttää kaksoset kun ei jaksa täysimettää niitä edes kahta kuukautta. Vastuutonta sanon minä |O Mukamas maito loppuu, ja pah! :xmas:
  5. R

    Pitääkö häälahjaraha siirtää ilmoittautumisen yhteydessä parin tilille?

    Mies väittää että emme voi ilmoittautua tuleviksi jos ei siirretä nyt saman tien lahjarahaa tilille? Pohtii että koskakohan ne sitten katsovat lahjatiliä tms... Eihän se nyt näin ole?
  6. R

    Pääseekö joku kerhoihin? Mulla ei toimi mikään

    |O Mulla olis vaihtaa Bona koodeja, keräys aika loppuu pian enkä ole päässyt kirppiskerhoon. Tulee vaan iso ERROR kun yrittää |O
  7. R

    Ootteko kuulleet Tuksua?

    http://www.youtube.com/watch?v=awneO0RHduo :laugh:
  8. R

    Kiitos teille kaikille!

    elämän katsomukseni avartamisesta :flower: Oikeasti, mä olen oppinut täällä surffaillessa vaikka mitä! Musta on oikeasti tullut parempi ihminen. En näe asioita enää niin musta-valkoisena ja todennäköisesti olisin erittäin paska äiti lapselleni jos en olisi tänne koskaan eksynyt. Moni sanoo...
  9. R

    Mitenkäs analysoisitte mun kohdunnapukan?

    Korkealla. Kova kuin nenä. Ja ekaa kertaa löysin sen reiän tapaisen mutta en tiedä onko se kiinni vai auki :/ Oli ihan kuin pyllyn reikä. Kiinni mutta kai sinne sormen olisi saanut tungettua. Raskaana vai ei? Kuukautisten pitäisi alkaa ihan näinä päivinä.
  10. R

    Vältä muotimokat

    Auts! Voiko noin kävellä? "Älä hanki 12 sentin tolppakorkoja, jos et osaa kävellä niillä. Ja vaikka osaisit, valitse silti tilanteeseen sopivat korot. Tyylikäs nainen ei herätä huomiota avuttomuudellaan kuten Victoria Beckham teki ulkoillessaan lastensa kanssa." Hmmm. Typerää jos...
  11. R

    Mikä tuo muropaketti juttu on?

    Siellä ilmeisesti selvitetään kaikki tapahtumat ensimmäisenä. Kenen toimesta? Kuinka? Miksi? Onko tämä oikea paikka http://plaza.fi/muropaketti/ Ku ei vaan tajua :headwall:
  12. R

    Miten mä oppisin englantia?

    Kerran ostin yhden Penquins Readerin (?) olikohan 2 tason kirjan minkä osasin lukea melko helposti läpi. Ne on vaan kalliita. Olisiko netissä mitään vastaavia eritasoisia tarinoita, tehtäviä yms enkuksi? Jos on heti alkuun liian vaikeaa eikä tajua kuin joka 5. sanan niin mielenkiinto lopahtaa heti.
  13. R

    Millaisia välipaloja annatte vajaa 1 vuotiaalle?

    Meillä aloitellaan hapanmaitotuotteita. Bulgarian jugurttia :x olen sekoittanut hedelmäsoseeseen, viiliä on kaapissa mutta en ole vielä antanut. Piimää on maistanut pari lusikallista. Raejuustoa annan useaa hippua kerrallaan. Kaikesta on tykännyt. Pehmää leipää annan aamu- ja välipaloilla...
  14. R

    MUOKS: Jos synnytyksen käynnistymistä ei voi mitenkään nopeuttaa

    niin miksi ennenaikaisten kovien supistusten vuoksi määrätään vuodepotilaaksi ja ehkä jopa seksikieltoon ettei vauva syntyisi ennen aikojaan?
  15. R

    Mitä kuorintalappuja on olemassa?

    Sellasia Aapri tyylisiä, että kuorii kunnolla :kieh:
  16. R

    Onko joku käyttänyt Windowsin Movie Makeria?

    Mitä tehdä kun videon ääni muuttuu muokkausosiossa puuroksi?
  17. R

    Miksi nokkamuki parempi hampaille kuin tuttipullo?

    Imeehän se siitäkin. Pehmeä nokkis.
  18. R

    Jos vauva ei syö

    vaan pistää ruokailun leikiksi niin kauanko yritätte syöttää? Vaihdatteko mieluisempaan ruokalajiin? Saako seuraavan ruoan etuajassa jos nälkä yllättää? Minkä ikäinen alkaa tajuta pointin että ruokaa ei anneta silloin kun huvittaa ja mitä huvittaa, vaan ruoka-aikoina?

Yhteistyössä