Hakutulokset

  1. rockyroad

    Minne lämpimään hiihtolomalla?

    Suositelkaa kiva paikkaa, jossa olisi lämmintä hiihtoloman aikaan. Lapsia on 3. 11, 9 ja 4 vuotiaat. Egyptiin ei enää lähdetä. Ja joo, googlaan kyllä kunhan ehdin. :rolleyes: Nyt vaan kyselen vinkkejä ensihätään. :) Kiitos!
  2. rockyroad

    Pääsettekö Kuvaverkon sivuille tekemään tilausta?

    Koululaisten kuvaajana oli Kuvaverkko ja kuvien odottaminen jo kesti tolkuttoman kauan. Tunnukset saatiin viime viikolla sähköpostiin enkä ole päässyyt tekemään tilausta, kun sivut tökkii tosi pahasti. Jonkun kerran olen päässyt kirjautumaan sisään, mutta kuvien valinta saati tilaus ei onnistu...
  3. rockyroad

    Suosittele hotellia Lontoossa, Paddingtonin aseman likellä

    Joulukuussa olis tarkoitus käydä Lontoossa ja meinataan majailla siinä Paddingtonin aseman liepeillä. Olisko kellään antaa vinkkejä hotellista? Semmoinen keskihintainen hotelli olisi hakusessa. Eli ei luksusta mutta ei torakoitakaan. :D
  4. rockyroad

    Minkälaista pitsaa teen huomenna?

    Meillä syödään aina niitä kinkku- ja jauhelihapitsoja ja nyt kaipaan vaihtelua makuihin. Mikä on teidän suosikkitäyte pitsassa? Laittakaa vikkejä niin mä saan kauppalapun valmiiksi. :)
  5. rockyroad

    Paljastakaas parhaat lammasruokaohjeenne!

    Pääsiäiseksi olisi kiva kokeilla lammasta tai karitsaa. En ole koskaan tehnyt, joten joku helppo ohje lisukkeineen olis kiva. :D
  6. rockyroad

    Avaimet on hukassa. Auttakaa etsimään!

    Mistä mä vielä voin etsiä? Takkien taskut katsoin, käsilaukun monta kertaa. Kävin vaunuvarastossa kollaamassa rattaat, kun viimeinen muistikuva avaimista on silloin, kun vein vaunut varastoon. Apuva!
  7. rockyroad

    Laittakaahan taas heijastimet heilumaan takinliepeisiin!

    Taas on se aika vuodesta, kun autoilijan on mahdotonta nähdä ilman heijastinta kulkevaa jalankukijaa. Heijastin on halpa henkivakutus, joten omaan ja lasten takkeihin kunnolliset heijastimet heilumaan! :)
  8. rockyroad

    Ompeuitaitoiset, APUA! Verhojen vuorikankaasta.

    Kummin päin laitan verhon vuorikankaan? Kangas on siis pimentävää kangasta, josta toinen puoli tuntuu kankaalta ja toinen puoli on semmoinen liukas ja sileä. Kangaskaupassa myyjä kyllä sanoi, miten pöin se pitää laittaa, mutta en muista. :ashamed:
  9. rockyroad

    Miten pääsisin eroon tai ainakin helpottaisin äkkipikaisuuttani?

    Hermostun helposti ja kiihdyn nollasta sataan sekunnissa ja tästä sitten kärsii lapset ja mies. Lasten kanssa vielä jotenkin asiat menee ihan ok, mutta kun tulee riitaa miehen kanssa, annan tulla täyslaidallisen juurikaan miettimättä. :( Kaikki paineet purkautuu ja tulee sanottua asioita, joita...
  10. rockyroad

    Suositelkaa elokuvia! Vuokrattavaksi siis.

    Kaverin kanssa haetaan joku leffa tänään, suositelkaa te jotain katsomisen arvoista. Toimintaräiskettä ei kannata ehdottaa, kun en siitä tykkää. Jotain draamaa tai vaikka romanttista nyyhkyäkin saa olla :) En ole nähnyt varmaan yhtään leffaa leffateatterissa vuoteen, joten varmaan jotain kivaa...
  11. rockyroad

    Olen kyllä aika säälittävä, kun en lue noita "tykkäyksiä", koska on niin kiva

    kun näkyy monta viestiä tuossa yläpalkissa :ashamed: On joo ollut vähän vähissä sosiaaliset kontaktit ja on sitten niin mukavaa kun joku on käynyt tykkäämässä :) Pitäisköhän sitä reipastua vähän ja nähdä ihmisiä hieman useammin? :confused: Nytkin pitäis ehdottomasti olla jo nukkumassa, kun...
  12. rockyroad

    Mitä mä söisin iltapalaksi?

    Tekis mieli vaan hampparia tai jotain sellaista, mitä ei nyt ole mahollista saada. Enkä mä kyllä jaksais tehdä sitä iltapalaa, pitäis nousta tästä koneen äärestä ja kaikkea. : / Ei kukaan tuli tekeen mulle paria voikkaria? :D
  13. rockyroad

    Olen viime aikoina ikävöinyt kauheasti vanhan kodin kavereita.

    Muutettiin kohta kaksi vuotta sitten ja alkuun oli ihan järkyttävä ikävä kavereita, sekä lapsilla että mulla. Ajan kanssa kyllä helpotti, mutta nyt on taas ollut mieli maassa, kun kaipaan vanhojen kavereiden seuraa. : / Olen mä täältäkin löytänyt kavereita, mutta ei tässä ole ehtinyt vielä...
  14. rockyroad

    Mun puhelin löytyi tänään!!!

    Ette ikinä arvaa, mistä :D
  15. rockyroad

    Mä pääsen ens perjantaina tanssimaan!

    Edellisestä kerrasta onkin jo varmaan kaks vuotta aikaa. Ihanaa, odotan niiiin paljon :) Nyt pitäis vaan keksiä, mitä sitä laittais päälle :eek: Kun enhän mä tiedä, mitä tällaisen keski-ikäinen naisihminen nykyään pitäis laittaa "diskoon" päälle :D Tico tico :cool:
  16. rockyroad

    Nyt on sitten kaukosäädin kadoksissa!

    Poika olis halunnut katsoa lastenohjelmia boxilta, mutta ei löydetä kaukosäädintä millään :O Pikkuveli on varmaan jemmannut kaken jonnekin hyvään paikkaan. No, onpahan tekemistä sadepäiväksi, kun jatketaan etsintöjä ;) Puhelinkin on edelleen hukassa :D
  17. rockyroad

    Onko kukaan käynyt Egyptissä, Blue Village Exotic Aquamarine -hotellissa?

    Kokemuksia kuulisin mielelläni. Marraskuussa varmaan reissataan ja tuo olis yks paikka, jota mietitään. Meitä olis lähdössä 2 aikuista ja lapset 9, 7 ja 1v. Tarkoitus uida ja nauttia lämmöstä, nähtävyydet jää katsomatta :)
  18. rockyroad

    Meidän taapero on maailman suloisin olento!

    :heart: Ei mulla muuta :)
  19. rockyroad

    Meillä alkoi unikoulu pojalle enkä mä osaa nukkua!

    Poika on 1v 1kk vanha ja syönyt tähän asti tissiä 3-5 krt/yö. On myös nukkunut meidän välissä, mutta on jo niin liikkuvainen unissaan, ettei saada nukuttua siltä mylläykseltä. Tänään sit aloitettiin yötissivieroitus ja omassa sängyssä koko yön nukkumisen harjoittelu. Heräsi jo ensimmäisen...
  20. rockyroad

    Suositelkaa mulle uutta puhelinta!

    En jaksa enää etsiä sitä kadonnutta puhelinta! :D Suositelkaa mulle uutta. Vanha oli Nokia 7210, ihan peruspuhelin ja ihan hyvä mulle. Mutta voisihan sitä kokeilla jotain uutta :) En halua älypuhelinta, koska ne älytoiminnot menis mulla hukkaan :ashamed: Mä soitan ja tekstaan puhelimella...

Yhteistyössä