Hakutulokset

  1. J

    Ystäviä Espoosta

    Voi harmi, tuo on just meidän päikkäriaika, ei siis päästä. 12-14 yleensä päikkärit nukutaan, sitä ennen tai sen jälkeen jatkossa käy meille.
  2. J

    Ystäviä Espoosta

    Täällä ollaan flunssan kourissa, minä sekä isompi tyttö :( ei siis ikeaan päästä. Eilen piti tulla jo ilmottamaan, mutta en sitten muistanut.. todennäkösesti ei siis mikään muukaan päivä tällä viikolla päästä, ellei tapahdu ihmeparantumista :D
  3. J

    Ystäviä Espoosta

    Meille kävis ainakin maanantaina klo 14. Ja miksei sitten vaikka silloin ikeassa? meille passais ainakin. äiti-vm83, mulla isompi tyttö just täyttäny 3v ja varmaan alkaa jo leikkiseuraa sekin kaipaamaan :)
  4. J

    Ystäviä Espoosta

    Heippa! Mä voisin kans tulla mukaan teidän tapaamisiin ;) Mikäli paikka ja aika sopii.. näillä näkymin ens maanantai käy myös meille. Me ollaan täältä Niipperistä ja mulla on 1v ja 3v tytöt. saasa82, etkös sä ole kalajärveltä? jos, niin sithän me ollaankin jo nähty :)
  5. J

    ESPOO

    Heip! Me ollaan myös Espoosta ja kelpaisi meillekin seura päivisin :) Meillä tytöt 2v ja pian 3kk! Meiliosoitteeni on jemina.jenni@gmail.com
  6. J

    Äitejä Niipperistä tai lähialueelta?

    Eikös löydy ketään? =)
  7. J

    Äitejä Niipperistä tai lähialueelta?

    Ollaan muutaman viikon päästä muuttamassa Niipperiin. Jos joku sattuis sieltä olemaan niin seura kelpaisi itselle ja lapsille myös. =) Meidän isompi tyttö on kohta 2v ja pienempi kohta 1kk :heart: ja itse olen 23v. Meiliosote on jemina.jenni@gmail.com
  8. J

    Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Täällä voidaan hyvin, puolivälikin ylitetty :) Rakenneultrassa käytiin viikko sitten ja kaikki näytti olevan niinkuin pitää, kokoki vastasi tarkallee mittoja. Tyttöä veikkailivat :heart: tyttöfiilis mullakin on. Mulla painoa on tullut n. 7kg, ihan liikaa mun...
  9. J

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    Heippa! Täällä -84 äiti Espoosta. Tyttö on juuri 1v4kk ja toista odotellaan rv14 :heart:
  10. J

    Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

    Vaunuilu/kahvittelu seuraa Espoosta etsin.. Kilosta tai lähistöltä :) olen 21v ja tyttö on nyt 2kk :) Meilata saa jemina.jenni@gmail.com
  11. J

    meseen hyviä ystäviä?!?

    Minä myös mielelläni juttelisin mesessä muiden äitien kanssa :) meillä 7vko pikku tyttö :) jemina.jenni@gmail.com
  12. J

    Espoolaiset äidit pinoon

    Mä olen 21v ja tyttömme on 8vko ikäinen. Asumme Kilossa ja vaunuilu/kahvittelu ystäviä olisi mukava saada :) Meiliä saa laittaa :) jemina.jenni@gmail.com
  13. J

    Äitejä Espoosta?

    Olen 21 vuotias äiti Espoosta. Tyttömme on 7vko vanha ja asumme Kilossa. Olisi kiva saada ystäviä muista äideistä tai tulevista äideistä :) Kahvilla olis mukava käydä tai shoppailemassa tai missä vaan. Ilmoittele jos olisit kiinnostunut näkemään meitä.

Yhteistyössä