Hakutulokset

  1. L

    Korvatulehdusko?

    Lääkärissä käytiin (oli vielä korvalääkäri) eikä korvissa ollut mitään... Nyt pitää toivoa, että johtuisi vaikka hampaista tai jotain. Iso homma lähteä muuten selvittämään syytä, jos sellaista edes on. Jospa menisi ohi itsestään tai olisi jo mennyt ja ensi yönä saisi hiukan paremmin nukutuksi...
  2. L

    Korvatulehdusko?

    Hei! Osaatteko sanoa, voisiko pojallamme (piakkoin 1v) olla korvatulehdus... Kaksi yötä mennyt nyt tosi rauhattomasti. Nukkuu aluksi 2-3h, mutta sen jälkeen huutelee keskimäärin tunnin välein loppu yön. Välillä rauhoittuu nopeasti itse ja välillä vaatii pientä silittelyä. Meillä on aina...
  3. L

    Eikö maito enää riitä niin hyvin...

    Hei! mitäs olette mieltä, kun meidän poika 3,5 kk on alkanut viihtymään tissillä tosi usein. Parhaillaan ehkä pari tuntia taukoa, nyt harvoin sitäkään. Ja yölläkin herää 4-6 kertaa syömään, kun ennen mentiin kahdella syötöllä yö. Voisko siis olla, että minulta ei enää tulee riittävästi...
  4. L

    Väärinpäinhän se siellä

    Täällä syntyi viime viikolla alateitse esikoinen ja siitä kyllä selvittiin ihan hyvin. Tietenkään minulla ei ole vertailu pohtaa "normaaliin alatiesynnytykseen", kun ensi synnyttäjä olen kuitenkin. Mutta ei se kyllä oo poissuljettu vaihtoehto jos lantionmitat vain antaa periksi. Meidän pojan...
  5. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    Hei! Täälläkin saatiin pienokainen maailmaan eli enää ei odoteta. :heart: Meille syntyi poika 3.4. mitoissa 48cm ja 3560g. Ja tapaushan oli perätila ja ensisynnyttäjä, mutta hyvin saatiin poika maailmaan ilman sektiota. Opetellaan arkea pienokaisen kanssa. Synnytyskertomusta voin joku...
  6. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    pikkuihra ja sarppa1987 itse kävin varhaisultrassa suinuulla viime kesänä ja en nyt kyllä muista mitä maksoi, muttei mielestäni tuota sataa euroakaan. Siellä on eri lääkäreitä jotka sen tekee ja yhdellä miehellä maksaa vähiten, en muista mikä siinä oli... tekiköhän omalla laitteella vai miten...
  7. L

    Väärinpäinhän se siellä

    Täällä kans perätila. Ei päästy kokeilemaan kääntämistä vähäisen lapsiveden vuoksi, eikä pikkuinen osoittanut kiinnostusta kääntyä itsekään. Lantio on kuvattu ja alakautta olisi tarkoitus synnyttää jos nyt ei mitään ihmeempiä enää osu matkalle. Itse asiassa tässä odotellaan sitä synnytystä...
  8. L

    KOHTUTULEHDUS!

    Itselläni kohtutulehduksen tunnisti erittäin pahan hajuisesta vuodosta, muita "oireita" minulla ei ollut.
  9. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    Chessa Sanotaanko näin, että heidän mielestään tuo olisi se ykkösvaihtoehto, kun lantion mitat suhteessa vauvaan on hyvät. Mutta sanoivat kyllä, että sektion saa jos haluaa. Huomenna menen taas käymään ä-polilla, mittaillaan vauvaa jälleen ja nyt voidaan tuosta synnytyksestä vielä jutella...
  10. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    Täällä taas sattunut ja tapahtunut vaikka mitä... Itselläni siis perätilaa ei päästy kokeilemaan kääntää, kun niin vähälapsivesinen on miun maha. Joten kävin lantion magnettikuvauksissa ja meinattiin nyt kokeilla synnyttää perätilassa, vaikka esikoinen onkin. Lääkäri ja kätilö vain sitä...
  11. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    Sydämelliset onnittelut laaraP:lle pienen pojan johdosta!!!!! :) :flower:
  12. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    Täällä tosissaan tänään piti olla kääntöyritys ä-polilla, mutta nyt oli lapsiveden määrä sen verran vähäinen, että eivät edes ruvenneet yrittämään. Eli ultrasivat ja sit sydänkäyrän ottivat ja kaikki hyvin, mutta liian vähän lapsivettä tuohon kääntöyritykseen ja muutenkin sitä vettä oli suht...
  13. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    Täällä vietetään toista äippälomapäivää, ihanaa :) Vaikkei tätä oikein tajuakaan, että voi vain olla kotona kun toisaalta tässä olisi ihan työkuntoinenkin vielä. Mutta onhan tämä hetkellinen "loma" ihan mukavaa :) Ja alkaa yöt olla sen verran pyörimistä ja asennon hakemista, että mukava...
  14. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    No, niin... Eli täällä oli tänään äitipoli, kun olivat sitä mieltä viime viikon ultrassa, että vaavi on pikkuinen, lapsivettä vähän ja perätila. Eli sinne minut passitettiin... :D Eli tuo kertonee kaiken, kaikki siis hyvin. Oikeastaan käynti oli turha, ainut että mieli sai rauhan. Kuulemma...
  15. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    pietu hei, pitääkö äitipolille mennessä kuitenkin ilmoittautua siinä ala-aulassa vai riittääkö ilmoittautuminen siellä äippäpolilla vasta? Tää on mulle ollut aina epäselvää tietoa... :) Hyvä, että pelkopoli auttoi ja pikkuinen voi hyvin ja kasvaa sopivasti :) Kyllä miulla mieli myllertää...
  16. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    No, niin... Nyt on yksi ylimääräinen ultra takana ja mieli entistä enempi sekaisin :o Eli nyt kun on viikko 33 menossa niin paino mielestäni suht hyvä, kun oli n. 1800g, eikös? Vaikka ne siitäkin sanoi, mutta kun tässä nettiä tutkin niin eikös se oo kuitenkin ihan "käyrillä"? Kun reilu...
  17. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    Täällä ollaan tänään menossa sairaalalle siihen "synnytys tutuksi" -valmennusiltaan. Kuulemma varsin konkreettinen tilaisuus, saakohan tämän jälkeen enää yhtään yötä nukuttua ennen synnytystä... :D No onneksi ei oo synnytyspelkoja, ainakaan vielä :) Ja siis minä kanssa tavallaan odotan sitä...
  18. L

    Pohjois-Karjalan odottajat

    Voisin ilmoittautua mukaan porukkaan, jos se sopii?! :) Raskauden alussa kävin täällä palstoilla enempi kirjoittelemassa ja lukemassa ja sitten se on vain jäi... En tiedä kuinka aktiivinen jaksan nytkään olla, mutta mukaan tulisin silti :) Minä 28v, mies 27v, esikoista odotellaan ja LA 28.3...
  19. L

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Voi kauhistus, kun taas on viikot vierähtänyt ja työt alkanut enkä oo kerennyt täällä käymään. Enkä jaksanutkaan, aivan kauheaa väsymystä podin tuossa pari viikkoa |O Mutta meillä tilanne se, että eka neuvola on käyty ja käytiin myös yksityisellä varhaisultrassa ja masussa oli kaikki hyvin...
  20. L

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Cailin :hug: Mahdottomasti voimia! Ei varmasti oo mitään sanottavaa mikä nyt helpottaisi oloasi. Itse olen kanssa menossa viikon päästä yksityiselle varhaisultraan, ihan kun tuo tuulimuna oli toukokuussa niin tekee mieli tietää, että nyt kaikki olisi hyvin. Mutta "onneksi" on pahaa oloa...

Yhteistyössä