Hakutulokset

  1. A

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Pieni prinsessa syntyi 20.7 sektiolla perätilan vuoksi. Mitat 3825g ja 51,5cm. Sisarukset on innokkaita hoitajia ja tyttönen on kiltti tapaus. Elämä hymyilee :heart:
  2. A

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Odottakaa mua kanssa Maijamehi ja SiinaS...mulla on sektio-aika buukattuna tulevalle perjantaille =) Vauva oli taas kääntynyt perätilaan ja leikataan mikäli ei ole perjantaihin mennessä taas kiepsahtanut... Nähdään siis S 0.lla :D
  3. A

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    OK,kiitos infosta. Pitää kysyä perjantaina äitiyspolilla, eikö täällä sellaista tutkita. Nyt synnytän SATKS.ssa (ja ekan lapsen aikoinaan) ja keskimmäinen syntyi TYKS.ssa ja kummassakaan ei ole tutkittu moista. Riski on kyllä aikasta minimaalinen jos on max. 3 %. Tuohon riskiprosenttiin mahtuu...
  4. A

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Heip! Nyt on pakko kysyä, et mikä tämä streptokokki-kohina täällä palstalla on? yhdessäkään raskaudessa mulla ei oo asiaa tutkittu eikä nytkään kukaan ole sellaisesta pihaustakaan päästänyt...onko jonkun sairaalan tapa tutkia moinen ja miksi sitä tutkitaan...? valaiskaa nyt tietämätöntä =)...
  5. A

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Hieman kommenttia: NuttyKitty: mullakin tulee muutama pisara jo rinnoista "esimaitoa". Aiempien lasten kohdalla maitoa on tullut varsinaisessakaan tilanteessa niukasti, toivottavasti tämä varhainen maidontulo ennustaisi vuolaita rintoja =) Omaa napaa: torstaina rakenneultra; toiv. vauveli...
  6. A

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Heipat kaikille! Olen viettänyt hiljaiseloa,kun jotenkin työ ja kodin/lasten hoito vie voimat. Muutama sananen kuitenkin... Äitiyspakkaus: meille kun tulee jo kolmas ja kaikista muista olen ottanut,niin en aatellut ottaa Isä synnytykseen: tulee takuulla, en saisi pidettyä pois ja en kyllä...
  7. A

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Heipat koko sakille! Ilmoittaudun joukkoon. Kolmas lapsonen ilmoitti tulostaan, entuudestaan jo kaksi ihanaa pikkumiestä. Etusivulle saa päivittää: aramsamsaa/33/3.s/Satks/oloista ei vielä osaa sanoa =) Ja la todennäköisesti menee 21.7.12

Yhteistyössä