Hakutulokset

  1. O

    MILLÄ RAHAMÄÄRÄLLÄ KUUKAUDESSA TULISITTE HYVIN TOIMEEN?

    Näin se varmaan on! Meillä varmaan kaks diesel autoa syö ison osan vakuutuksineen ja dieselveroineen. Tuntuu ainakin, että Tapiolan kirjeitä tippuu tuon tuostakin, ja laskujen summa on aina 150-200euroa. Toivottavasti saatas asiat sillee, ettei tarvis pitää kahta! Talolaina vetäsee 700e...
  2. O

    MILLÄ RAHAMÄÄRÄLLÄ KUUKAUDESSA TULISITTE HYVIN TOIMEEN?

    Nyt kun taas rahasta puhetta, niin laitanpa tällaisen gallupin. Vastaa harmaana, jos ei haluu nikillään. Meidän bruttotulot 4500-4700e kk, (miehen palkka, mun minimiäippäraha, lapsilisät) Käteen jää n. 3000e, josta maksetaan asuntolainat, ruoat ym ym. Tuntuu että toi on liian vähä! Siis...
  3. O

    Jaa has... :)

    Ja mä pääsen vasta illalla sinne kauppaan! |O
  4. O

    MITÄ VIIMEISENÄ HOITOPÄIVÄNÄ PÄIVÄKOTIIN MUISTOKSI TMS?

    :laugh: Juu ei käynyt mielessäkään, että oisin jokaiselle neljälle hoitotädille viemässä nipun kuvia tms, jotka ne veis kotoiin sinne kirjahyllyyn ;) Mutta mietin, että onko kenties PÄIVÄKODISSA joku "taulu", kartonginpala, missä vois olla päiväkotilasten kuvat? Ilmeisesti ei. =)
  5. O

    MITÄ VIIMEISENÄ HOITOPÄIVÄNÄ PÄIVÄKOTIIN MUISTOKSI TMS?

    Mä kysyin että onko muilla lapsilla mitä allergioita... Niin yks oli maidoton ja toinen muna-allerginen. Mut hoitaja sanoi, että heillä on allergisillä kaapissa aina muuta hyvää tällaseten tilanteiden varalle.
  6. O

    MITÄ VIIMEISENÄ HOITOPÄIVÄNÄ PÄIVÄKOTIIN MUISTOKSI TMS?

    Meillä siis alkaa loma, ja lapset huomenna viimestä päivää päiväkodissa. Ajattelin leipoa vaikka suklaasydämiä ja ostaa jotain muumikeksejä tms, jotta voivat vähän herkutella. Mutta onko teillä ollut tapana jättää joku muisto myös lapsista? Kortti jossa kuvat kaikista tms?
  7. O

    Isälle 50v lahja ideoita?

    Mitä isäsi harrastaa? Eli jos metsästää, niin jotain puukkoa... Kalastusta harrastavalle uistimia tms, Hierontaan lahjakorttia? Pihakeinu? Lahjakortti vaateliikkeeseen?
  8. O

    apteekin raskaustestistä

    En ole koskaan kuullutkaan että jokin aika pitäs olla! Mulla joka kerta näyttäny positiivista vuorokaudenaikaan, tai pissan virtsarakossa oloaikaan katsomatta.
  9. O

    Ruokapino

    nam nam
  10. O

    Nyt jää laihdutus...

    Moikka ja ONNEA! :flower: Minä tein saman "tempun" kuukausi sitten, että plussasin, ja pisteen lasku tyrehtyi. Minulla jäi 6kg tavoitteeseen. Nyt alkaa siis 9.rv. Paino ei ole noussut yhtään siitä, mihin sain sen putoamaan! :D :D :D :saint: :saint: Olen kyllä ollut liiankin hyvällä...
  11. O

    Tervehdys! Kilopinoon en enää lähde...

    Sain siis 3:n ekan kilopinon aikana alas 5.6kg. Paino tippui 87.2kg ----> 81.6kg. Tosiaan into lopahti vähän kun huomasin olevani raskaana. Nälkä ollut kova, että pakko ollut syödä. Nyt 3vkoa pisteiden laskun lopettamisesta uskaltauduin vaa´alle. Paino oli 81.5kg. =) =) Tää tosiaan oli...
  12. O

    Nälkäinen minä....

    Nyt on ollut viikko etten ole laskenut pisteitä. Kertakaikkiaan olen niin Nälkäinen. Eilen illallla söin keittoa vielä, kun oli niin kova nälkä. Pakko kai tää on pistää raskauden piikkiin.... :ashamed:
  13. O

    Tunnustus ja nolotus..

    Mulla koko viime viikko meni ilman pisteenlaskua. Huomenna uusi laskeminen alkaa.
  14. O

    Imettäjän lisäpisteet?

    Minä sain 1.5v sitten pv:ssa syödä 8p enemän ku imetin.
  15. O

    KILOPINO VKO 4

    :attn: :attn: :D :D TÄÄ ON USKOMATTOMAN HIENOO... -2.3kg viime viikon pudotus!!!!!!!!!! Mulla on nyt KOLMEN viikon aikana pudonnut 5.6kg :D :D Ja mä käyn aina sen kaksikertaa peräkkäin siinä vaa´alla, ettei vaan valehtele. Mutta totta se on. B) B) :laugh: :laugh: Mulla ollut...
  16. O

    Laihdunko/kiinteydynkö?

    Pv:n liikuntapisteitä alkaa kertyä 15min harj. Että oisko 15min paha?
  17. O

    PÄINONVARTIJOISSA NÖYRYYTETÄÄN!

    Asiasta pitää sanoa. Vaihda ryhmää. Meillä ainakin Oulussa pyöri monta ryhmää, ja eri vetäjiä. Kävin useammalla, eikä missään vaiheessa ääneen sanottu kiloja tai pudotuksia. Sitten jos joku oli päässyt tavoisseeseen, niin vetäjä saattoi häneltä kysyä, että haluaako hän kertoo muille...
  18. O

    Pitkästä aikaa kirjottelen mutta lukekaahan tämä!

    Ei muutaku jalakaa toisen etteen! Talvella hiihto, Keväällä sulkapallo Kesällä ´sauvakävely :D :D :D :D
  19. O

    Fazerin suffeli riisisuklaa!

    [quote title="21.01.2005 klo 16:44 Kisse kirjoitti"] Juuri se uusi suffeli 100g riisisuklaa...maistoin tänään palasen ja otin sen niin et 20g = 2,5 pistettä...voi olla et menee enemmän :) On meinaan hyvää :p Paljonko siinä kaloreita? Jos lasket niin että 50kcal =1p
  20. O

    Onko tää kotityö monenko pisteen työtä?

    Kun tässä kuitenkin tulee siivoiltua ja lapsia kannettua, juostua perässä, ulkoiltua ym,,,,

Yhteistyössä