Hakutulokset

  1. Sarjavamma

    Kuinka kauan huuto.netissä käyttäjätunnuksen hyväksyminen kestää?

    Reipas viikko sit rekisteröidyin, enkä vieläkään voi laittaa tavaraa myyntiin :kieh: Ei muuten mitään kiirettä, mut meiltä myydään kaikki, koska muutetaan pois suomesta ja aika käy vähiin, eikä yhtään helpota tilannetta se, että siel kestää kestää kestää ja kestää -.- On mul tavaroi muuallakin...
  2. Sarjavamma

    Öljynkulutuksesta!

    Tammikuun lopussa tilattiin öljyä, sillon sitä oli 100 litraa jäljellä. Sitä toimitettiin 1000 litraa ja nyt sitä on 200 jäljellä. Eli vajaassa neljässä kuukaudessa on menny 900 litraa. Sanokaa ny, että toi on iso kulutus. Vai voikse vaan olla niin, että sitä menee noin paljon?
  3. Sarjavamma

    Turkulaiset!

    Onks siel mitään vapputorin tapasta tänää? Koitin kattella turun sivuilta, mut ei osunu silmään.
  4. Sarjavamma

    Työhaastatteluun palkkatyöstä työtodistus, entäs sit yrittäjyydestä?

    Eli mulla on muutama työtodistus, jotka oten työhaastatteluun mukaan, mutta milläs lapulla yrittäjyys näytetään toteen?
  5. Sarjavamma

    Perunoiden kasvatus ja perunapelto

    Ollaan muutettu omaan taloon, jossa on tontin kulmassa pienehkö vanha pelto. Maan pinnanmuodosta huomaa, että siinä on joskus ollut pelto, mutt nyt se kasvaa ruohoo ja sammalta. Mitähän tolle tarvis tehä, jotta sen sais kesäks kuntoon?
  6. Sarjavamma

    Karkkia tekee mieli ja laihis menossa..

    Voisko joku takoo mun päähän, että jos tänäiltana syön vaikka irtokarkkeja, niin en paisu samantien samanlaiseks pullataikinaks, joka olin ennen kun alotin laihdutuskuurin? Puoltoista kk oon tässä nyt tiputellu painoo ja nyt tekee ekan kerran mieli ihan oikeita irtokarkkeja..
  7. Sarjavamma

    Ehkäisyrengas paikoilleen, vaikka vuoto jatkuu viellä?

    Kyselin aikasemmin kokemuksia ehkäsyrenkaasta ja päätin kokeilla sit kuitenkin. Pillereitä aletaan syömään, vaikka menkat jatkuis viellä, mutta kuinkas renkaan kanssa? Laitanko sen paikalleen, vaikka vuoto jatkuu? Ohjekirjassa ei ollut tästä tietoa.
  8. Sarjavamma

    Kokemuksia ehkäisyrenkaasta?

    Kertokaahan. Hyvät ja huonot. Sain tänään kaks ehkäsyrengasta pillereiden tilalle. Oon vähän epäluulonen tota rengasta kohtaan ja mietinkin tässä, että menenkö apteekista hakeen pillerit, vai kokeilenko tota rengasta. Tauko loppuu keskiviikkona, et siihen mennes pitäs tehä päätös..
  9. Sarjavamma

    Onko nainen auttamatta huora, jos hänellä on useampi seksikumppani?

    Näinkö tosiaan on? Tuli mieleen tosta ketjusta, jossa kerrottiin, että avioliitto kestää jos naisella ei oo ollut montaa seksikumppania. Siellä joku älykkö totes, jotain, että kuka nyt huoran kanssa haluais olla. Eikös huora kuitenkin ota maksun kun antaa seksiä? Eikö nainen sitten saa haluta...
  10. Sarjavamma

    Pesetkö tyynyt ja peitot yövieraiden jäljiltä?

    Itse pesen ja toivoisin tietysti, että jos itse olen jossain yövieraana, että saisin puhtaan peiton ja tyynyn. Tiedän kyllä myös paikan, jossa ei vaihdeta edes petivaatteita vieraille tarkoitettuihin peittoihin/tyynyihin. HYI!
  11. Sarjavamma

    Ruuan hinta noussut?

    Onks mul menny jotain ohi, vai onko taas nostettu jotain veroo vai mistä johtuu, et tietyt tavarat ruokakaupassa on kalliimpia kun ennen? Esim. appelsiini menu on ennen maksanu 0,95€ ja nyt saman tölkin hinta oli 1,09€ :o Oli myös muita tuotteita, jonka hinnan huomasin nousseen.
  12. Sarjavamma

    Hammaslääkäriä, hammashoitajaa tai muuta hampaista tietävää paikalla?

    Kävin noin viikko sitten hammaslääkärissä ja siellä paikattiin yks reikä. Hammaslääkäri sano, että pari päivää saattaa tehä ilkeetä purra sillä, mutta en pysty edelleenkään pureen sillä, koska joka kerta vihlasee kovaa. Mistähän vois johtua? Onks jotain pielessä, vai viekö se vaan oman aikansa...
  13. Sarjavamma

    Zumbaajat, kuinka pian huomasitte tuloksia?

    Siinähän se.
  14. Sarjavamma

    Millon kotihoidontukee pitää viimestään hakee?

    Äippäloma loppuu huhtikuun alussa, millon kotihoidon tukee on viimestään haettava?
  15. Sarjavamma

    Hyvä "naistenleffa"?

    Semmonen siis hakusessa. Isäntä lähtee kavereineen johonkin ja mä saan ihan rauhassa hautautua sohvan nurkkaan ja kattella leffaa. Mutta mitä leffaa.. Ehdottakaa jotain, josta ite tykkäätte. Mieluiten just jotain rakkaushömppää :) Sinkkuelämät kävi mielessä, mut oon ne hetki sit kattonu, joten...
  16. Sarjavamma

    Mitäs ruuaksi tänään?

    Nyt lyö tyhjää, jotain hyvää ja erilaista ruokaa tekis mieli, mutta en keksi, että mitä sitä sit tekis. Kun teette hyvää ruokaa, niin mitä yleensä teette?
  17. Sarjavamma

    Auttakee tyhymää! E-pillereistä.

    Saako syödä kolme laattaa putkeen ilman taukoja? (merkki yasminelle) Jätin viime menkat välistä enkä sit tietenkään tajunnu yhtään kattoo, että millon alkais sit seuraavat ja tottakai ne alkais jouluna. Koko joulu menee matkustaessa sukulaisilla ympäri Suomee ja se olis toki kivempaa ilman...
  18. Sarjavamma

    KARPAAJAT! Ruokareseptiä kaipailisin.

    En karppaa ite, mutta kukkakaali-parsakaali-koskenlaskija muussia on kehuttu niin hyväks, että ajattelin kokeilla. Olisko jollakulla ohjetta? Joko tuohon kyseiseen muussiin, tai sitten kukkakaali-koskenlaskija muussiin, voin sit ite lisätä parsakaalit.
  19. Sarjavamma

    Kotihoidontuki ja millon siitä on ilmotettava työnantajalle?

    Eli nii, mulla loppuu äitiysloma huhtikuun alussa ja mieli tekis jäädä kotihoidontuelle hoitaan lasta kotiin, kerta siihen olis mahdollisuus. Mulla on vakkarityöpaikka odottamassa, mutta millon mun pitää ilmottaa sinne, että jään viellä kotiin? Vai olisko pitäny ilmottaa jo?
  20. Sarjavamma

    Nukahdatko helposti?

    Tottakai kaikilla on hetkiä, jollon nukahtaa heti kun sulkee silmänsä tai sitten uni ei tuu millään, mutta noin pääsääntösesti, nukahdatko helposti? Mulla kestää vähintään puolituntia päästä uneen. Lapsesta asti samanlailla. En ehtiny juuri tarhassakaan päiväunia nukkuun kun piti jo nousta...

Yhteistyössä