Hakutulokset

  1. A

    Hei sinä "vieras" Oisko ihan hirveetä-ketjusta!

    Juu, mulla oli huono päivä. Tai siis aika huono hetki menossa just silloin. Anna anteeksi! :hug: :ashamed:
  2. A

    Kysymys kuolemisesta (olethan rehellinen)

    Miten on - jos tietäisit kuolevasi lyhyen ajan sisällä niin osaisitko oikeasti ja aidosti olla iloinen ajatuksesta että miehesi löytäisi elämäänsä uuden, ihanan naisen, jota lapsenne mahdolisesti alkaisivat kutsua äidikseen? Ja todennäköisesti nuorimmat lapsesi ajan mittaan unohtaisivat (elävän)...
  3. A

    Miesparka! *linkki*

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200901078873191_ul.shtml *tirsk* :whistle:
  4. A

    Normaalin aikuisen ihmisen normaalia käytöstäkö?

    Siis aikuinen ihminen (nainen?), ja oletettavasti myös äiti, vastailee tällä tavalla jonkun asialliseen aloitukseen: "Päästä miehes sinne panemaan jotakin vosua niin voi tuoda tullessaan, sen kupan lisäksi." Selittäkää joku mulle miksi?! Miten pahasti pitää päässä viirata ja miten ilkeä...
  5. A

    Tässä! Oiva joululahja kaljasiepoille!

    Kauko-ohjattava olutcooler! http://www.solutions.com/jump.jsp?itemID=12577&itemType=PRODUCT&iProductID=12577 :laugh: :headwall:
  6. A

    Lopeta Fjonga!

    Tänks! =)
  7. A

    LUOMUsynnytys?

    Luomuhan tarkoittaa luonnonmukaista, eikö? Voiko sanoa oikeasti luomusynnyttäneensä pelkästään sen perusteella ettei ole kipulääkitystä ottanut? Kun sitten kuitenkin on tehty kaikkea muuta, imukuppia, episiotomiaa, ilokaasua jne., ja ennen kaikkea synnytetty sairaalan tiloissa? Minun...
  8. A

    Olen sanaton!

    Lapsettomuus-ketju lyötiin lukkoon mutta tässä teille kaikille. "Biologin" kirjoitus aiheesta ko. ketjussa. Olen mykistynyt, kerrankin. Miten hyvä paikka maailma voisi ollakaan jos kaikki osaisivat ajatella näin: Onpas taas asiantuntijoita liikkeellä pilvin pimein. Mielipiteeseensä on toki...
  9. A

    Siis mitä ihmettä?! (Puotilan tulipalosta)

    Tulitikkuleikki sytytti lastenvaunut Puotilassa Julkaistu: 20:30 helsingin sanomat Puotilan Rusthollarinkujalla tiistaina sattuneen tulipalon syttymissyy on selvinnyt. Kankaiset ostosrattaat syttyivät kerrostalon alatasanteella pikkulasten tulitikkuleikin seurauksena. Tulipalon...
  10. A

    Voi jestas, ei sais nauraa...!

    ...kun eihän se kiva ole jne. mutta kun kuulostaa vaan niin pirun hauskalta! :laugh: Tuttavani kertoi, että olivat kaveriporukalla (miehiä kaikki) olleet jonkun mökillä juhlimassa ja jollain festareilla. Muutama heistä oli sitten keksinyt oivan pilan porukan sammuneille. Olivat...
  11. A

    Ketju on lukittu moderaattorin toimesta

    Miksi helevetissä sitä ei voi kirjoittaa vaan että MODERAATTORI ON LUKINNUT KETJUN?! Häh?!
  12. A

    Surkeaa huijausta!

    Tuossa yhtä viestiketjua lueskelleena jäin miettimään että tosiaankin, miten ihmeessä jollakin muka voi raskausvatsa pömpöttää RASKAUDESTA vikkoilla 7-9 ja jotakin? Kun ei se voi ei sitten millään raskaudesta johtua. Kohtu on noilla viikoilla ja vähän tuon jälkeenkin vielä niin pieni ettei se...
  13. A

    Minua itkettää

    ...tai ainakin melkein alkaa itkettämään joka kerta kun kuuntelen tämän. On se vaan niin kaunis viisu. :) :heart: http://www.youtube.com/watch?v=SYrNG8Uc6Qw Kristian Meurmanin Lapin kesä.

Yhteistyössä