Hakutulokset

  1. T

    Listataan ketkä ovat raskaana

    Tyttö 1v 2kk ja rv 26 hyvin on tähän asti menny... hiukka rupee jänskättää että mitä neiti on mieltä uudesta vauvelista sitten kun syntyy. On meinaan vielä aika sylivauva tuo meidän prinsessa :)
  2. T

    2004

    Tyttö syntyi 17.9-04 klo. 14.13. Rv 38+0, 3110g ja 48cm ja KYS oli syntymä paikka :)
  3. T

    Mies sylikummina?

    Meillä kans on mun veli sylikummina, eikä se musta ole mitenkään pelkästään naisen oikeus :)
  4. T

    äitit -82

    :wave: täällä kans ja tyttö kohta 6,5kk
  5. T

    esikoisen syntymäviikot?

    Tasan rv 38 ja vesien menolla
  6. T

    1982 syntyneet äidit?

    \ Täällä kans :wave:
  7. T

    miten synnytys käynnistyi?

    Itellä meni lapsivedet perjantaina aamuyöstä, entiedä vaikuttiko nämä mutta keskiviikkona seksiä ja torstaina pisti ampiainen :D :snotty:
  8. T

    1982 syntyneet äidit?

    :wave: täällä kans
  9. T

    Mammoja Kuopiosta?

    Kyllä löytyy! :) 23 v. äippä ja tyttö kohta 5kk, asustetaan petosella
  10. T

    Kuopio / Petosen mammat

    Hakusessa ois petosella asustavia mammoja, ollaan vuoden lopussa muutettu tänne ja ei ole ketään tuttuja täällä. Olis kiva saada vaikka vaunuilu seuraa... Olen 23 vuotta ja tyttö viikon vajaa 5kk. Laittakaa ihmeessä y-viestiä tai mailia osotteeseen hupsis@netti.fi
  11. T

    1982 syntyneet

    :wave: Täällä kans vuonna 82 ja maaliskuussa
  12. T

    Lapsiveden meno...

    Kotona, aamuyöllä nousin vessaan niin sitten lorahti lattialle :laugh:
  13. T

    Kuopio jälleen!

    Täällä ois kans yks tuleva äiti vailla uusia tuttavia, pari vuotta on kuopissa asutta eikä hirveesti ole kavereita kertynyt. Olen 22 vuotta ja esikoista siis odottelen LA olisi 1.10 Minulle saa laittaa vaikka mailia tulemaan jos haluaa vaihtaa kuulumisia ja tutustua tanja_tirkkonen@luukku.com
  14. T

    Uusia ystäviä kuopiosta...

    Heips! Hakusessa olisi uusia tuttavuuksia tästä kuopion ympäristöstä odottajista ja jo synnyttäneistä äideistä :) Itse odotan esikoistani LA 1.10, kiva olisi vaihdella kuulumisia.. Laittakaahan osotteitanne tänne päin ni jutskaillaan =)

Yhteistyössä