Hakutulokset

  1. H

    Mitä ymmärrätte kihlauksella?

    kihlaus on lupaus avioliittoon.. itse en ikinä ole kihloissa ollut ja se päivä kun koittaa kun kannan sormessa kihla sormusta voi hyvänen aika.. sitä päivää ei tule en pysty käyttämään sormusta... en tarvi sormusta sormeeni tietääkseni ketä rakastan ja että rakkaani rakastaa minua..=) mutta...
  2. H

    Jos poltat nii kuinka paljo?

    nikotiinipurkkaa voit käyttää raskausaikana,,niitä laastareita et.tai nuin ainakin mulle sanottiin. mut et ilmeisesti polta nikkisten takii,vaan sullkkin toi on vaan tapa.tsemii sulle kyllä sä onnistut lopettamisessa,kunhan vaan saat otettua itseäsi kunnolla niskasta kii. itse poltin...
  3. H

    Jos poltat nii kuinka paljo?

    olen joo raksaana poltan kyllä.. mutta oma mielipide tupakointiini on hyvä, ennen meni maxi aski päivässä melkein, nykyään menee 1normaali aski viikossa... ja joskus voin olla 1-5päivää polttamatta sitten voi mennä hermot ja pitää saada tupakkaa... kotona en polta... olisi helpompaa lopettaa jos...
  4. H

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    Aloin odottaa 16vuotiaana... (n. toukokuussa 06) Elokuussa täytin 17... Laskettu aika helmikuussa 2007... vauvalle on annettu jo lempinimi (karvakorva) sekin tulee minun ja lapsen isän lempinimistä minä olen hörökorva (vaikken hörökorvia omista) ja isä ihminen on karvatassu (ei hänellä ole...
  5. H

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    menetin 15vuotiaana silloiselle poikakaverille jonka kanssa oltiin tunnettu periaatteessa koko ikämme mutta seurusteltu oltiin vasta n.6kk mutta meillä meni poikki sitten viime kesän jälkeen välimatkan takia. edelleen ystäviä.. ja kummallekkin se kerta oli ensimmäinen... en kadu että se tapahtu...

Yhteistyössä