Hakutulokset

  1. Aleuria Aurantia

    onko kukaan miettinyt samaa?(parisuhteesta)

    Juups. Meillä oli vielä viime talvena ihan sama tilanne ja sitä oli kestäny jo kauan. Asuttiin sit erillään puolisen vuotta ja palattiin yhteen kesän lopussa. Aluksi tilanne näytti olevan paranemaan päin, mutta kyllä se pirulainen vieläkin niiiin itsekäs on omine menoineen, ettei siinä muun...
  2. Aleuria Aurantia

    Onko kamalaa jos on tehnyt elämänsä aikana kaksi aborttia ja synnyttänyt yhden lapsen?

    Peesaan Lunaticia. elämä ei ihan aina mene kauniimpien käsikirjoitusten mukaisesti... Noh sen verran sanon, että on. se on kamalan murheellista, että noin käy, muttei sille aina mitään voi. Jos on vain kaks huonoo vaihtoehtoo, täytyy valita se vähemmän huono.
  3. Aleuria Aurantia

    Päiväkodeissa paljon likaisia lapsia, onko sinun lapsesi yksi heistä?

    Meillä aloittaa pojankoltiaiset päiväkodin ens viikolla ja ihan tavis arkivaatteissa aion ne sinne viedä. Joskus voi olla, että suupielessä on jotain tai naamari mustana ulkoleikkejen jäljiltä. Vaatteistakaan en mene takuuseen, jos päiväkotiin mennään vaikkapa suoraan leikkipuistosta. Ihan joka...
  4. Aleuria Aurantia

    Hoidatko kotona pillusi?

    Mun pienempi pillu vaatii ajoittain vieläkin yösyöttöjä, mutta isäntä on pistäny sille stopin, kun ei jaksa kuulemma joka yö herätä kesken unien :D
  5. Aleuria Aurantia

    G: Kertokaa tämän päivän syömisenne?

    aamulla 2 ruisleipää ja juustoa+ kahvia päivällä peruna ja jauheliha-tattikastiketta illalla nuudeleita kera tonnikalan+ appelsiini meleko tylsä eväslista =(
  6. Aleuria Aurantia

    Muita yökköjä valvomassa..? :)

    6 vkoa! Kiitos ja nautin IHAN varmasti! =)
  7. Aleuria Aurantia

    Voiko?

    :laugh: siis paras mitä oon ikinä kuullu!
  8. Aleuria Aurantia

    Muita yökköjä valvomassa..? :)

    makselin tässä joutessani pinon laskuja. Vielä olis yks hoitotyön arvio tekemättä ja sitte aamulla alkaa LOMA!!!!!!!!!!!!!!!! :D
  9. Aleuria Aurantia

    Muita yökköjä valvomassa..? :)

    Juu. Mäkin tuossa tupakoimassa käväisin. Meillä on nuoret ihan raivoissaan jos heidän huoneissaan jatkuvasti rampataan pitkin yötä. Yritä siinä saada vuorokausirytmi kuntoon, toipua masennukseta ja unettomuudesta, ku hoitajat koko aika ovia kolistelee :D
  10. Aleuria Aurantia

    Muita yökköjä valvomassa..? :)

    :attn: Täällä kanssa yks epäilyttävä psykopaattihoitaja laiskottelee tietsarin ääressä eikä oo joka välissä kurkkimassa asiakashuoneisiin, että nukkuuko ja hengittääkö ne IHAN varmasti... :D
  11. Aleuria Aurantia

    Ketä vielä paikalla?

    Mitäs alaa oot meinannu alkaa opiskelemaan?
  12. Aleuria Aurantia

    Neljäs blondausaine päähän. Jokos nyt onnistuis...

    Mä oon kokeillu kaikkia merkkejä nyt melekin ja tämä tuntuu olevan ihan omaa luokkaansa! Alle puol tunti a on ollu aina pässä ja nyt jo näyttääpi melko kirkkaalta.
  13. Aleuria Aurantia

    Ketä vielä paikalla?

    Ja miksi ihimeessä ette ole nukkumassa? :o
  14. Aleuria Aurantia

    Neljäs blondausaine päähän. Jokos nyt onnistuis...

    Pikimusta oli vielä kaks kk sitten. Pikkuhiljaa oon värjäilly. Ekaks raitoja ja sitten vähitellen laitellu vaalennusaineita päähän. Viimeaikoina kyllä kiihtyvää tahtia ku edellisen laitoin perjantaina ja nyt äskön siis taas... Näyttäs nyt ainakin, että tää Live merkkinen aine toimii aika...
  15. Aleuria Aurantia

    Kenellä on maailman paras ja ihanin mies? Ja miksi? Kertokaa! :)

    Mun mies ei kyllä oo lähellekään maailman ihanin, mutta onneksi on kaks maaliman ihanaisinta miehenalkua! =)
  16. Aleuria Aurantia

    Neljäs blondausaine päähän. Jokos nyt onnistuis...

    Jännityksellä oottelen, tippuuko tukka vai katsooko peilistä taas blondi 15 vuojen jäläkeen =D
  17. Aleuria Aurantia

    Tänään oli kampajaalla ja SAIN

    Kokeilepa sitä semmoista päänhierontalaitetta jossa on about viis metalli piikkiä joissa on sellainen tylppä pää. huih ku se tuntuupi ihanalle!
  18. Aleuria Aurantia

    TAAPEROIMETYS - Mielipide pinkka

    Kertonee siitä, että jokaisella on ihan oma mielipide ko. jutusta ja kun mua jollain tapaa vieroksuttaa ajatus taaperosta rinnalla, niin sillon se vaan vieroksuttaa. Minkäs teet ?
  19. Aleuria Aurantia

    Muita jotka eivät aio imettää?

    No siis mikä lääkitys ? siis kyseessä ed kysymyksessä varmaankin
  20. Aleuria Aurantia

    Juuri sain sämpylät valmiiks!

    Anteeksi vaan mutta aika ärrrrsyttävää itsesäälissä rypemistä. se joka haukkuu ku oot tehny sämpylöitä, älköön niitä sitte syökökään! stana ja kele... ja niin kerta. Häntä pystyyn kaveri ja vähä itsekunnioitusta kehiin!

Yhteistyössä