Hakutulokset

  1. T

    ratsastus

    En ratsastanut ollenkaan odotusaikana. Olin töissä n.40 hevosen tallilla rv 16-17 asti, sitten lopetin ne hommat, kun pidin sitä vaarallisena tempovien orien ja raskaiden nostotöiden takia. Harrastin vaan pyöräilyä ja kävelylenkkejä.
  2. T

    oletko yh vai naimisissa??

    Menin naimisiin 20- vuotiaana maha pystyssä, kohta on kaksivuotishääpäivä. =)
  3. T

    hei nuoret äidit! olisi kysymys!

    \ Jaa arasta aiheestako se johtuu, ettei mammat osaa sanoa paljonko lainaa saat? Taitaa tosiaan olla pankinjohtajan tehtäviä. Itse en ole lainaa hakenut, kun ei ole varmuutta siitä, minnepäin sitä edes haluaisi asettua. Pitäisi kuitenkin ottaa niin monta asiaa huomioon, kuten se että pihassa...
  4. T

    Onko muita 15v?

    Minusta 15vuotiaan tytön ja 21 vuotiaan pojan välinen ikäero ei ole paha. Aika moni tyttö on 15-vuotiaana vähintään samalla kypsyystasolla kuin 21-vuotias poika, ellei ylikin.. Tosi rumaa nimitellä aloittajan lapsen isää pedofiiliksi..eiköhän tytön vanhemmat olisi puuttuneet asiaan jos siinä...
  5. T

    Mitä harrastat/ haluaisit harrastaa?

    Ratsastusta harrastan, omalla ex-ravurilla köpöttelen. Jos joku Kainuulainen aiemmin ratsastusta harrastanut äiti haluaa aloittaa lajin uudelleen, niin minun hevosellani saisi käydä maastoilemassa muutaman euron kannatusmaksua vastaan.
  6. T

    G: Paljonko lemmikkinne kuluttaa kuukaudessa?

    Hevoseeni menee n.150 euroa/kk, en sitten kissojen menoista osaa sanoa, muutama kymppi max.
  7. T

    paikkakunta gallup

    Kajaani =)
  8. T

    hassua,kuinka toiset ovat valmiita äideiksi

    Jaa.. seurustelin itseäni 7 vuotta vanhemman miehen kanssa, joten kun olin 18-vuotias, puhui hän jo perheen perustamisesta. Vuotta myöhemmin alettiin sitten yrittämään lasta, kunhan olin ensin lämmennyt ajatukselle. Saman kumppanin kanssa olen yhä. Suunnitelmani kyllä oli jo ennen mieheni...

Yhteistyössä