Hakutulokset

  1. M

    Tampereelta kaveria 3 lapsen äidille?

    saa poistaa
  2. M

    Kohta kolmen lapsen äiti etsii kaveria :)

    .
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Moikka moi! Vieläkö mahtuu mukaan? :) Tarviihan mun ny tännekki liittyy kun aiemmissakin olin niin tiiviisti kaksplussan odotusketjuissa mukana :) Eli, tääl olis 25v vaimo ja kahden lapsen 01/09 tytön ja 01/10 pojan äiti Tampereelta. Pikkuisen La on 17.8.14 :) Ihanaa kun pikkuhiljaa...
  4. M

    ystäviä Tampereelta

    Mulle voi myös mailailla ja kenties joskus nähdä. Olen kohta 25v, vaimo, ja kahden lapsen äiti. :) reippaasti vaan laittamaan sähköpostia : mian.blogi@gmail.com
  5. M

    Tampereen äidit ja perheet!

    Vastailin sulle esmenie :)
  6. M

    Tampereen äidit ja perheet!

    Moi! Löytyisikö Tampereelta lapsille ja mahdollisesti äidille kaveria? Olen kohta 25vuotta täyttävä 4v tytön ja 3v pojan äiti. Asumme hervannassa aviomieheni ja kahden kissamme kanssa. Terkuin Mia
  7. M

    Tampere Oikeaa Ystävää??

    Moikka! Täält löytyis kans yks jolla samanmoinen etsintä :) jos viel kaipailet niin laittele viestiä. Olen 4v tytön ja 3v pojan äiti.
  8. M

    Kerro nykyinen ikäsi kahdella ja jaa nykyinen ikäsi kahdella - Kumman ikäinen olisit mieluummin?

    23/2 =10,5 23*2 = 46 Kyll mä luulen et oisin mielummin ton 46 :)
  9. M

    Tampereelta kaveria? :)

    Hiiops! :)
  10. M

    Tampereelta kaveria? :)

    Moi! Olen 23v äiti/vaimo. Lapset ovat 3v tyttö ja 2v poika Harrastan erinlaisia käsitöitä, askartelua yms. Olis kiva jos löytää joku kaveri jonka kanssa voisi käydä lenkillä, lasten kanssa tai kahden. Leikkipuistossakin voitais yhdessä käydä lasten kanssa taikka vaikka shoppailemassa jos...

Yhteistyössä