Hakutulokset

  1. G

    uusia tuttavuuksia?

    \ Eilen tuolla mitäs nyt palstalla oli juttua sinusta kun joku kertoi että sä haukut yviestinä huo'raksi ja uhkailet yms yms... :o ja tuossa tapaaminen aloituksessa esiinnyt sekä volvoäitinä että heitukkana :headwall: Ap=aloittaja kirjaudu niin sinuun saa paremmin yhteyden :wave:
  2. G

    Takaisin pisteille

    :flower: onnea päätökselle :D minä kanssa olen syönyt viime to saakka pisteillä kun muuten ei ole mitään kontrollia syönnissä ja tänä aamuna puntari näytti jo kilon vähemmän B)
  3. G

    Kilopino vk.19

    ilmottaudun mukaan tähän pinoon, painoa siis nyt 72kg ja synnytyksestä vajaa 3 kk.. 10 kg pitäis saada pois. Paino on junnannut tässä samassa jo monta viikkoa, oikeestaan laitokselta tulosta alkaen :o vaikka vauva on täysimetyksellä niin ei ole paino pudonnut kun mulla on ihan järkyttävä...
  4. G

    g: kuinka usein..

    Ei kertakaan tänä vuonna ole ollut poika mun menojen takia hoidossa :x Mutta on ollut isovanhemmilla 3x reilun viikon pätkän tämän vuoden aikana kun ovat poijan sinne halunneet ja välimatkaa on kuiten melko paljon niin väkisinkin tulee sit tuollaisia pitempiä pätkiä kerraalla :D
  5. G

    nolo juttu

    viiveellä.... :D
  6. G

    Allergiaako? Pikaisia neuvoja ?

    kannattais varmaan supistaa kiinteitä, eli annat vaan yhtä tai kahta ruoka-ainetta, esim mustikka ja ruusunmarja, vadelma, puolukka on tosi hyvin siedettyjä... ja ihan peruspottua vahvempana ruokana, ei mitään sekaan vaan pelkkää perunaa niin saat selvyyden johtuuko kiinteästä ruuasta ja kuiten...
  7. G

    "emännän patti"

    Mulla on kanssa muotumassa samalainen emänänpatti, äidilläni on myös sellainen.. Jumppa(keppijumppa kuulema paras) ja muista hyvä ryhti, on fysioterapeutin neuvo. Jos on perinnöllistä niin tuloa ei voi estää mutta hidastaa voi ja pitää pienempänä. edelliseeen kommenttina niin ei se kuona-ainetta...
  8. G

    Saako 28-vuotias liittyä seuraan?

    Tuu vaan, täällä on niiiin hiljaista..

Yhteistyössä