Hakutulokset

  1. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Pikapäivitys puhelimella. Tsemppiä sairaan lapsen hoitamiseen. Täällä esikolla viime viikolla ihka eka oksutauti ja sese vasta hirveää oli :( ja samalla oltiin miehen kanssa siinä myös. Onneks kuitenki meni niin että oltiin kaikki eri päivinä oksella ni jaksettiin miehen kanssa hoitaa lapsia...
  2. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Mijau ehkä miehesi ei ole vielä tottunut uuteen elämään. Keskustelkaa asiasta sovussa. Yhdessä se lapsi on tehty niin kyllä sen vastuukin mielestäni yhdessä pitäs jakaa . Niistä omista jutuista on vaan luovuttava hetkeksi. Mutta kokemuksesta tiedän ettei se kaikille oo helppoa. Itse esikon...
  3. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Ja imettämisestä vielä. Neiti on nyt 7vk ja pumppaan maitoa enää aamusin yön jälkeen. Maidon tulo on tasaantunut niin ettei muullon tarvi. Aamusin pumppaan siks, et jos mun täytyy päivällä lähtee johonkin/käyn kaupassa ilman vauvaa, ni siellä on joka päivä sitä maitoa jääkaapissa. Ja jos ei...
  4. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Iltaa! Kerrankin sain pikkuneidin nukkumaan omaan sänkyyn jo ennen kymppiä. Yleensä siellä kitistään sinne 24-01 asti kun ei haluta nukkua siellä :( täällä eka kk neiti nukkui vieressä/sitterissä. Olin myös kovin huolissaan silloin, että miksi ei nuku omassa sängyssä. Antakaa ajan kulua, kyllä...
  5. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Imetyksestä täällä ollut myös rintarauvareita. Tähän olen kokenut parhaaksi että yritän syöttää parin kolmen tunnin välein ennen kuin pikkusella kerkeää tulla hirvittävä nälkä ja jaksaa imeä rauhallisemmin. Sinä joka tätä kyselit, en tiedä onko sinulla ensimmäinen lapsi, mutta rintaraivarit...
  6. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Onnea TammenTirppa! taitaa tää ketju melkolailla hiljentyä :( itse kun tarvisin seuraa kun kellään ei tunnu olevan enää aikaa :( alkaa pää hajota. Kaipais jotain sosiaalielämää. Ehkä se tästä. Kurkut vielä silmille ja sit unille :)
  7. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Tsemppiä Valentine. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Täällä leivottiin eilen kahden muun äidin kanssa suolasta piirakkaa ja runebergin torttuja. Oli kivaa :) Tosi hyvin lähtenyt muillakin kiloja. Täällä pelkona että menee alipainon puolelle imetyksen yhteydessä ja vielä kun ei...
  8. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Tuun pikaiseen vastaileen. Jälkitarkastus on 12 päivä. Ja vuotoa ei oo juuri yhtään enää. Ihan kiva, sillä esikon jälkeen vuoto kesti yli 3kk. Ja sit oliki se kohtutulehdus. Eikä esikon kohdalla hävinny näin nopeeta kilot, sillon syötinki enemmän pullosta. Nyt lähes täysimetän neitiä. Ja...
  9. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Oi, vähän kiva lukea Teidän viimesien kommentteja kuinka raskaus lähenee loppua. Itellä se alkaa olla ajatuksissa jo niin taka-alalla. viii kyllä ne antibiootit alko vaikuttaan joskus saman päivän aikana kun alotin sen kuurin. Eipä ihme, sillä söin 6 tabua päivässä. Huomenna onneks enää...
  10. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Iltaa! Alexandra voimia! Kyllä se iloinen ihana vauva-arki vielä tulee, usko pois! En muista oliko teillä Esikko, mutta itselläni oli esikon kohdalla samoja ajatuksia. En tuntenut oikeen mitään lasta kohtaan, mutta kyllä se sieltä tulee. Joillakin siihen menee enemmän aikaa. Teillä joilla...
  11. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    isot onnittelut kaikille vauvan saaneille! Tuun tänne avautunut kun ei oo muita kelle puhua :( Täällä on jo kuukauden ikäinen neiti. Ja alku ollut yhtä h****ttiä :( neidillä ollut mahavaivoja ja yrittänyt ite ettiä niihin helpotuskeinoja kun neuvolasta ei apua tipu. Sanottiin vaan mistä ne...
  12. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Iltaa! Yllättävän vähän vauvoja päivitetty tähän ryhmään vasta. Loppukuusta odotetaan vauvabuumia :) Tulin tänne avautumaan kuinka olinkaan unohtanut millasta tää "yksinäisyys" onkaan. Joo lapsien kanssa olis kiva käydä kavereilla mutta kaikilla tuntuu olevan kokoajan jotain. Täällä ei siis...
  13. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Tellu Po täällä on menny toistaseks hyvin sujuvasti tää arki kahen kanssa ja kyllä toi toinen on toistaseks "menny tossa sivussa". Neidit nukkuu samaan aikaan päikkärit ainaki tähän asti. Ja Esikko nousee siinä ysiltä ja tää vauva kympin jälkeen ni kerkeen hoitaa aamutoimet kivasti toisen...
  14. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Onnea vielä Tellu Po! Oon niin kateellinen kun sait tän vuoden vauvan :) eihän näille mitään voi. Sinullakin tuntui olevan kova kivunsietokyky. Kyllä ne supparit tekee vaan tehtävänsä nopeesti. En ees osaa kuvitella mahdollista seuraavaa raskautta jos sellanen tulee että kerkieekö synnärille...
  15. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Mountain hurjasti onnea!
  16. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Kyllähän keho valmistautuu synnytykseen supistuksilla mut niitähän voi tulla pidemmän aikaa ennen kun lapsi oikeesti syntyy. Ja hyvä et niitä tulee. Lapsen liikkeistä mulle vaan sanottiin et kunhan päivän aikana saa sen 10 liikettä tunnissa ni riittää. Muuten ei pitäs olla huolta. Täällä oli...
  17. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Titti tiedän tunteen, jos pitää miettiä mitkä supistukset on oikeesti kipeitä. Itse en uskonut synnyttäväni vielä 1,5 ennen sitä ennen kun lapsi oikeesti synty. Varsinkin jos on toinen lapsi tai kohtu on herkkä supistelemaan ni lähtisin ajoissa. Itse totesin vasta kun kävelin autolta synnärille...
  18. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Tsemppiä!!! Alkaahan täällä muillakin tapahtua :)
  19. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Ensimmäinen yö meni loistavasti (eli sai nukuttua hyvin) ja on valtavasti energiaa. Pikkuneiti syö ja nukkuu pitkiä pätkiä. Ainoa huoli tässä on mun maha :( esikon kohalla vuotoa kesti melkein puoli vuotta ja välillä lievä kohtutulehdus. Viimeyön ollut menkkakipuja melkein koko yö johon...
  20. kusma

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Moi! Joo, kaikki kunnossa ja päästiin kotiin. Tää eka lääkäri oli joku Viro/venäläis mallia ja tää toinen oli täys suomalainen erikoislääkäri :D kyllä ne lonkat kuulemma naksuu mut eivät olleet pois paikaltaan. Tää mamma elää tällä hetkellä niin unessa etten tajua mistään mitään. Aloin siivota...

Yhteistyössä