Hakutulokset

  1. P

    Kysymys automaattivaihteisesta autosta????

    Mä oon ymmärtänyt, että automaatti vaihteisessa autossa auton ei pitäisi lähteä (esim liikennevaloissa jossa on ihan loiva kallistus) alaspäin valumaan, kun jarrusta irrottaa ja lähtee liikkeelle.Tai ei meidän vanhemmassa autossa ainakaan oo hirvee hätä painaa kaasua et muuten lähtis taapäin...
  2. P

    Onko kellään opel astra farmaria?

    Mitä mieltä ootte sen ajettavuudesta? Niin automaatti kuin tavallisestakin vaihteistosta?
  3. P

    10v oksenta lattialle kuka siivoaa?

    Jos 10v. yrittäessä juosta vessaan oksentamaan ,oksentaakin lattialle niin kenen se kuuluu teidän mielestä siivota,lapsen vai äitin?
  4. P

    kertokaas suit sait sukkelaan

    Oon lähdössä piakkoin kauppareissulle ja aattelin samalla käydä jonkun leffan vuokraamassa kun on ukon kanssa sellanen kahdenkeskinen "lemmiskelyilta" mutta kun aina menee niin älyttömän kauan sen valikoimisessa niin josko vaikka auttaisitte että mikä ois hyvä.
  5. P

    Hei nim.JANNETTE

    Kirjoitit että sulla on ollut sydänpussitulehdus.Miten se todettiin ,tehtiinkö sydämen ultra vai miten? Millaisia oireita sulla oli siinä?Kauanko kesti ennen kuin kipu hellitti?
  6. P

    mitä oireita keuhkokuumeessa aikuisella?

    Eli voiko olla kuumeeton tai vain pientä lämpöä? Ja mitä muita oireita?
  7. P

    reumaa sairastavilta haluaisin taas neuvoja

    Mitä kipulääkettä te käytätte? Voiko terveyskeskuslääkäri määrätä jotain reumaan käytettävää kipulääkettä? vai tarviiko erikseen mennä taas reumalääkärille? Reumalääkäri määräsi salozopyrin lääkettä reumaan mutta ei mitään särkyyn ja nyt tuntuu etten pärjää buranalla. ent jos syötte salozopyrin...
  8. P

    kaikki reumaa sairastavat ja muutkin asiasta tietävät

    Millä "kokeella" lääkärillenne selvisi että sairastatte reumaa!!! Kunmietin vaan kun on jotain verikokeita jo multa otettu ja aina kun vastaus tulee niin sanotaan vaan että ei se vielä tarkota että ois reumaa. Mutta haluaisin päästä sellaseen kokeeseen jossa se selviäisi varmasti,eli miten...

Yhteistyössä