Hakutulokset

  1. V

    MarraskuunVauvat 2006

    Meille syntyi (RV 38+1) 9.11. TAYS:ssa pikkuinen tyttö 2780 g ja 46 cm. Viikko oltiin sairaalassa, hän joutui keltaisuuden takia valokaappiin. Syöttää pitää edelleen usein, jotta paino saataisiin nousemaan. On ollut hieman voimaton tissillä, joten lisämaitoa olen antanut. Kumpa hän nyt...
  2. V

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    Tää ei mikään erikoinen mutta omasta mielestä omituinen. Ala-aste ikäisenä olin menossa nukkumaan ja taisin jo lievässä unessa olla kunnes aloin nähdä 'kuvioita'. En ollut hyvä piirtämään, mutta aamulla muistin nämä ihme kuviot jotka heti piirsin ja ne olivat aika hienojakin.. Oli hassuja...
  3. V

    Oma pino Tampereen suunnan äideille...

    \ En osaa ihan täysin vastata tällä istumalla, kun itsekin olen niin tuore ylöjärveläinen. Mutta voin ottaa asiasta selvää, jos tarkemmin haluat. Seurakunnan perhekerho toimii ympäri ylöjärveä eri alueilla. Me käymme tässä lähellä torstaisin. Sielä on lapsia ihan vastasyntyneestä...
  4. V

    Oma pino Tampereen suunnan äideille...

    Annami ja Änkeröinen kans....kiva kun meitä on näin monta!!!! =)
  5. V

    Oma pino Tampereen suunnan äideille...

    \ Me asutaan tässä lähellä soppeenmäessä. Kerho on tosi kiva. Lenkki- ja leikkiseura olis oikein tervetullutta.
  6. V

    Oma pino Tampereen suunnan äideille...

    \ Hei neilikka! Me muutettiin kans vähä aika sitten Ylöjärvelle. Meillä kohta 10 kk. tyttö. Oletko tutustunut jo muihin äiteihin? Perhekerkot toimii hienosti ja sielä tutustuu.
  7. V

    Oma pino Tampereen suunnan äideille...

    Heippa! Minä tuun kans tänne! =)
  8. V

    Voiko sykkeestä päätellä tyttö vai poika

    sukulais"tyttö" sai vauvan viikko sitten. Hän kertoi että neuvolassa oltiin arvailtu tyttövauvan tulevan, sydänäänten perusteella. Sanoin itse viime vuonna tytön synnyttäneenä, että se on hyvin heikko arvaus, koska vauvan liikkeet vaikuttaa sykkeeseen. Mutta yllättävää kyllä, tyttö sieltä heille...
  9. V

    Minkäikäisenä äitipuoleksi?

    Minulla on myös kokemus äitipuolena. Olin kihloissa 20-vuotiaana, miehen kanssa jolla oli 2-vuotias tyttö. Kuvio oli vaikea ja se teki syviä haavoja sydämeen silloin. Miehen oli vaikea sovittaa yhteen menneisyyttä-nykyisyyttä-tulevaisuutta. Yhteistuumin erottiin, ja se oli hyvä meidän kohdalla...
  10. V

    Nimistä kyselyä

    MARIEL olis tosi kaunis!! =)
  11. V

    Toista yrittävät pinoon

    Miljoona miljoona miljoona ruusua!!!! Tuhannesti onnea tikru! :flower: :hug:
  12. V

    Toista yrittävät pinoon

    Meillä kans yritetään kakkosta. Tyttö nyt 9 kk. Ehkäisy lopetettiin 7 kk. sitten. Esikoista tärppäsi 4 kierron jälkeen. Kuume on kova ja yritän pysyä viileenä, ettei pettymys taas tuntuis niin ikävältä kun menkat alkaa. Vielä reilu viikko jännitystä, 19.3. toivonmukaan ei ala!
  13. V

    vanhaa autoa ostamassa

    Meidän perheellä oli vielä keväällä nissan sanny -88. Appiukko osti sen 1000 ?:lla. Se palveli oikein hyvin, mutta halusimme vaihtaa turvallisuussyistä. Kävimme useissa liikeissä tutustumassa autoihin. Uudet maksaa lähes saman verran ku käytetyt, kun käy liikkeissä kattomassa. Ostettiin fiat...

Yhteistyössä