Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea vauvan saaneille! Täälläkin vauva-uutisia parin viikon takaa. Poika syntyi 31.7 lopulta sektiolla 14 tunnin synnytysyritysten jälkeen. Ei avautunut loppuun asti ei sitten millään niin päädyttiin päivystyssektioon, joka onneksi meni hyvin. Iso poitsu tuli maailmaan..syntymähetken mitat...
  2. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnitelut vauvan saaneille!! Täällä lähdetään huomenna aamulla osastolle käynnistykseen. Alkaa kyllä jännittää. Kaikki niin uutta eikä yhtään tiedä mitä tulee tapahtumaan. Toivottavasti vauva syntyy! :laugh: Kunhan ei tarviis pitkään kärvistellä osastolla..apua. Noh palailen varmaan sitten kun...
  3. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Täälläkin ollaan toistaiseksi vielä yhdessä koossa. Tänään olin yliaikaiskontrollissa painoarviossa. Tilanne oli jo sellainen, että oon 3 senttiä auki. Osasto vkl aivan täynnä, joten eivät vielä ottaneet sinne. Lääkäri pyöräytteli todella rajusti ja sekös sattui ihan hurjasti ja käynnisti...
  4. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea vauvan saaneille jälleen! :) Täällä kärvistellään myös vielä. Aina käyn lukemassa, että ketkä on vauvan saanu, mutta ei oo tullu nyt kirjoteltua kun ei mitään uutta itselle. Päivät menee hitaasti samojen vaivojen kanssa, mutta vaavia ei kuulu ulos. Kohta sen on tosiaan tultava. Meinaa...
  5. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    No oon täällä vielä minäkin.. tänään vasta tasan rv 39. Ei näy minkään sortin suppareita tms...yhyyy. No tässä vielä joku päivä kärvistellään siis. Tänne ei kuulu muuta tosiaan kuin hieman hermosunutta odottelua päivät pitkät. :| Onnea kaikille vauvan saaneille hirmuisesti! :heart...
  6. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea taas hurjasti kaikille vauvan saaneille! Ja jaksamista jo kotona vauvan kanssa touhuaville! ..sekä tietysti meille odottelijoille..plaah ei jaksa oottaa et pääsis itekin jo synnärille :O Tipetsu Uuden version kuultuani olisin sitä mieltä, että tuota aviomiestä pitäis kyllä varmaan...
  7. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Tipetsu Minunkaan mielestäni ei tarvitse pyytää avioparin toista osapuolta kummiksi, jos ei tunnu luontelvalta/läheiseltä. Ihan hyvin voit pyytää vain ystävääsi. Saattaisi jopa miehestä tuntua "hassulle", jos ette ole paljoa tekemisissä olleet. :)
  8. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Täälläkin on vkl aikana supistellu? Sellasta menkkamaista jomotusta alaselässä ja sitten jopa muutama poltteen tunne tuossa alhaalla mahan sivuilla. Menivät ohi kuitenkin aina yön aikaan. Jospa jotain tapahtuu! :whistle: Onnittelut taas vauvan saaneille! :heart: PikkuHyypiö ja Pötkiäinen 37+5
  9. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Täällä tullu painoa tähän mennessä sellaset 16 kiloa. Nyt oli noussu viikossa melkein kaksi kiloa..Osa on kyllä varmaan turvotusta sentään, mut varmaan joku 5 kiloo olis voinu jäädä tulematta, jos ei kans maistuis jäätelö ja vanukkaat. :p PikkuHyypiö ja pötkiäinen
  10. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea taas kaikille uusille vauvoille ja äideille, ja tietysti muullekin lähisakille! Jatkuvaan jotain tapahtuu täällä. :) Tänään oli meilläkin vika lääkäri ja samalla painoarvio. Olipa tylsä kokemus. Lääkäri oli aivan kauhee. Ei puhunu eikä kertonu mitään..mieluummin olisin mennyt omalle...
  11. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Brooke En oo ite sektiommma, mutta ajattelin rauhotella sun mieltä, jos kykenen. Älä huoli siitä, että sun oma stressi vaikuttaisi jotenkin sektion kulkuun tms. Lähinnä tietysti omaan henkiseen olotilaan. Mutta se leikkaussalihenkilökunta seuraa sinua koko ajan ja sun sykkeitä ja kaikkea...
  12. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Huomenta kaikille! NuttyKitty Kyllä kait tämä raskauden loppuaika on aika kovankin kasvun aikaa vauvoille, jolloin sokerin syönti saattaa vaikuttaa siihen positiivisesti. Tietysti, jos oma sokeriaineenvaihdunta on kunnossa ja pissassakaan ei näy sokeria niin eiköhän silloin pitäis olla aika...
  13. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Uskomatonta, että huomenna alkaa HEINÄKUU! :popcorn: Ton syönnin vois kyllä jättää vähemmälle. Yritän kovasti näiden vika viikkojen aikana välttää sokeria, ettei poitsu kasvais ainakaan siitä syystä hurjan isoksi. Sokerirasituksessa ei kyllä onneksi ollu mitään häikkää, mutta silti. Ja tämä...
  14. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Täälläkin kyllä tuntuu sille, ettei jaksa enää tätä masua ja ähkimistä. Ihana ajatella, että tuolla se pieni on, mutta silti alkaa olla voimat lopussa. Ei pitäis valittaa, koska raskaus on mennyt tähän asti mukavasti alun pahoinvointia lukuunottamatta. Yöt on niin hankalia, kun joutuu nukkumaan...
  15. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Jospa minäkin saisin itseni tuonne listalle kunnolla vielä. Jos täällä nyt kukaan enää kerkeää tietoja päivittelemään. :) Eli kirjoittelin muutaman kerran alkuvuodesta, jonka jälkeen olen tässä keväämmällä vaan seurannut ahkerasti teidän kuulumisia. Nyt olis aikaa itselläkin kirjotella tuntoja...
  16. P

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Tipetsu tuskin sinulla syöpää on. En usko ollenkaan. Tuo rintojen vihlominen voi johtua myös rintalihaksen jännityksistä tms. Totta kai kannattaa mainita asiasta neuvolassa. Voi olla monta muutakin asiaa, jotka aiheuttavat vihlontaa. Ja totta kai saat ottaa miehen mukaan! :) Ja jos sinua vaivaa...
  17. P

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Heippa kaikki taas pitkästä aikaa! Maanu: Älä tosiaankaan vajoa vielä synkkyyteen. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta niin monesti on seula hälyttänyt eikä se aina tarkoita sitä pahinta. Tietysti tuo mietityttää ja tuntuu karseelle, ei siitä pääse mihinkään. Älä kuitenkaan vielä heitä...
  18. P

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Ok, no sitten tuskin tosiaan. Mä oon ihan pihalla näistä, kun on eka kyseessä. :p Ei vaan malttais oottaa tietoa siitä, että onko tuolla joku..
  19. P

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Voi kun sais taottua omaankin päähänsä tuon, että jos jotain ikävää tapahtuu niin sitä ehtii sittenkin suremaan. Mitä sitä etukäteen pelätä pahinta, kun ei tämä stressaaminenkaan ole varmasti hyväksi. Mulla olis huomenna eka neuvola. Yleensäkö siellä ei siis kuunnella vielä sydänääniä? Mietin...
  20. P

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Heippa vaan kaikille. Olen seuraillut ketjuanne aikalailla alusta asti, mutta en tohtinut alkaa itse aiemmin kirjoittelemaan. Pakko se oli kuitenkin lopulta tänne tulla höpisemään! :) Minutkin voi liittää mukaan: PikkuHyypiö/LA (ei tarkkaa tietoa vielä)/26v/ensimmäinen/KYS Omien laskujeni...

Yhteistyössä