Hakutulokset

  1. M

    Moiksis varkautelaiset!

    Täällä olis äippä varkaudesta(joutenlahdesta)vailla tuttavuuksia=) Muutin tänne syyskuussa kohta 1-vuoden ikäsen tyttäreni ja avopuolisin kanssa=) Joten ystäviä kaipailisin!tässä muutama kk menny ilman minkäänlaista kontaktia muihin äiteihin...Olisi kiva saada tytöllekkin seuraa...=)<br><br>
  2. M

    Heissan!

    Onko varkaudessa minkälaista toimintaa äidille ja lapselle? Esim.vauva jumppaa tai jotain muuta vastaava!=)Mulla kohta 1-vuoden ikäinen tyttö=)
  3. M

    Hei!

    Mä kun nyt olen sinne varkauteen muuttamassa ja meille tarjottiin asuntoa joutenlahdesta...Tarkemmin käärmeentieltä 34:sta! Voisitteko kertoo että minkälaista tällä kyseisellä alueella on asua? Onko rauhallista? Pliis,pikaisia vastauksia!! Tän piti tulla siihen Varkauden äidit ja...
  4. M

    Hei!

    Esikioiseni syntyi 28.01.06 painoa oli 2750 ja pituttaa 47,pienii taaperoinen :heart: Itse olin silloin 21 vuotias ja nyt loppuvuodesta tulee 22 mittariin ;)
  5. M

    Tulevia äitejä varkaudesta?

    Heips :) Olen piakkoin 21 vuotias tuleva äiti varkaudesta (rv 32+4)=) Muutin tänne kuukasi sitten ja paikka on tuntematon ja ihmiset tuntemattomia...joten ystäviä kaipailisin vaikka ensiksi mailailun merkeissä...Olisi kiva vaihtaa ajatuksia tulevien äitien kanssa.... =)

Yhteistyössä