Hakutulokset

  1. R

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Varhaisultran KELA-korvauksesta. Itse sain sen suoraan, 36,50 euroa, mutta näköjään siihen vaikutti kahden vuoden takainen km koska kuitissa lukee joku koodi ja "aiempi km". Eli ilman korvausta tuo Kampin Terveystalon vu olisi ollut 197 euroa. Taksat ovat kuitenkin lääkärikohtaisia myös talojen...
  2. R

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Pahoittelut keskenmenon saaneille ja vuotojen kanssa kärvisteleville :hug: Mulla on ollut kkm ja silloin lääkkeellisessä tyhjennyksessä vuoto tuli kerralla ilman taukoa. Ennen tyhjennystä tuli vain kerran niukkaa rusehtavaa vuotoa seksin jälkeen. Lääkäri kyllä sanoi ettei seksillä ollut...
  3. R

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Morjens taas hispu kyseli varhaisultran hinnasta, itse maksoin KELA-korvauksen jälkeen 160,50 euroa ja tämä Terveystalossa Helsingissä. Varasin neuvola-ajan, se on 6.8. ja silloin viikkoja on jo 10+3 joten aika täpärälle menee. Edeltävällä viikolla olisi myös ollut aikoja mutta mies jää...
  4. R

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Moikka Tänään kävin varhaisultrassa ja koska siellä näkyi viikkoja vastaava ihanuus uskallan ilmoittautua ketjuun. Olen tätä ketjua seurannut sen ilmestymisestä saakka. 1.3./35/2. lapsi/KOS En saa tuota riviä tabletilla punaiseksi mutta toivottavasti päivittäjä bongaa sen tuosta. Muoks...
  5. R

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mites Kotihippiäisellä ja Xiennalla sujuu?
  6. R

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Kotihippiäinen Voisiko se vaaleanpunainen vuoto olla kiinnittymisvuotoa?
  7. R

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Moikka En olekaan ennen näin tarkkaa kirjaa pitänyt oireista mutta kiva se on vertailla seuraaviakin kiertoja ajatellen. Nyt on yk 3. Yk 1 oli kemiallinen. Ovisplussa tuli jo viime viikolla. Nyt on menossa dpo 5. Dpo 0-3 ei mitään erikoista dpo 4 pienen pieni tuhru, toivon sen olevan...
  8. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Moikka :wave: Meille syntyi ihana poikavauva 6.6. kiireellisellä sektiolla tarjontavirheen vuoksi. En viitsi yksityiskohtaisempaa sepustusta tehdä ettei mua tunnisteta. Tsemppiä kaikille vielä yhdessä koossa oleville. Ruska ja poika 1 vko 6 pv
  9. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Onnea Sitkeäsissi ja murkku :flower: Tervetuloa Aamusaraste :wave: Mulla samanlaisia ongelmia kuin ainakin rockstonella ja iitulla. Ollut jo pitkään. Eli nivuskivut. Jos istun tai makaan pitkään, on nouseminen ja ensimmäiset askeleet tuskallisia. Toisaalta en kyllä pysty kävelemäänkään...
  10. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Paljon onnea kaikille vauvautuneille :flower: Itsellä ei mitään merkkejä synnytyksen läheisyydestä. None. Zip. Zero... Välillä harjoitussupistuksia joita on tullut pitkin raskautta mutta ei yhtään kivuliasta. Valivalivaivoja löytyy jonkun verran. Jalat ovat kuin kivuliaat pölkyt...
  11. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Muokkaus! Ei mitään. Ei hitsit Emppuli kun me ollaan vikkeliä :)
  12. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Onnea taas vauvautuneille :flower: FB:sta: Miksi MiiJane ei voi laittaa Emppulille linkkiä omaan profiiliinsa?
  13. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Nyt on kyllä niin paljon vauveleita putkahdellut että toivotan onnea kaikille kerralla :flower: Kummasti juuri ennen kesäkuuta :) Elba Mulla on se punakantinen ruusu-uutetta sisältävä sokeri. Pitänee kokeilla joskus myöhemmin. Synnäreille ajosta. Kättäri n. 20 min, Jorvi 30 min ja...
  14. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    LilliAnn ja Nelli paljon onnea pienokaisista :flower: Hapsiaisella ja Naenella jännät paikat. Ihanaa, lisää vauvoja pian :heart: Eilen oli neuvola, paino huiteli tähtitieteellisissä lukemissa... Tullut alusta lisää 24kg. Ihme kyllä terkka ei ole kertaakaan huomauttanut siitä. Sf-mitta oli...
  15. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    MiiJane Kaksi kärpästä yhdellä iskulla tuolla vähähiilarisella ruokavaliolla, ei närästystä ja hyvä (raskaus)diabeteksen hallinnassa. Miten aiot jatkaa imettäessä? Minä ajattelin aloittaa kun vauva on syntynyt mutta en ole varma kuinka alas uskallan hiilarit vetää. Aiemmin on kokemusta alle...
  16. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Mullakin varmaan jotain liitoskipuja. Keskiraskaudessa oli ja nyt on ollut taas ainakin pari viikkoa. Ne sijoittuvat tuonne ihan alakertaan, nivusiin. Varsinkin jos istun/makaan pitkään, on liikkeellelähtö todella kivuliasta, pari ekaa askelta sattuu todella paljon mutta sitten se muuttuu...
  17. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Tervetuloa Eloveenatyttö :wave: Jaahas, Sitkeäsissi liittyi supistelijoiden joukkoon. Ja Nellillä varmaan piakkoin nyytti kainalossa. Eulalie jo todennäköisesti nuuskuttelee vauvaa mutta ei voi onnitella ennen kuin tulee varmistus :) Elba Kävi sen sokeroinnin kanssa kuten arvelin eli mulla...
  18. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Jaiks! Nyt jännittää kuka sieltä seuraavaksi poksahtaa, Nelli, Eulalie vai joku yllättäjä. iitu Toivotaan että sun vauva palaisi vähintään viistoon jos nyt onkin poikkitilassa. Ja tottakai meidän bebét toimivat täysin oppikirjojen mukaisesti ja supistusten alkaessa menevät juuri oikeaan...
  19. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    No voi jumankuukkeli kun mä sain nyt stressinaiheen tuosta iitun mainitsemasta viistotarjonnasta... Kun mulle kätilö sanoi että on rt mutta kun sanoin että päähän on lonkassa eli viistossa niin hän sanoi ettei sillä ole väliä, se on kuitenkin raivotarjonta. Eli nyt sillä siis onkin väliä...
  20. R

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Täällä on näköjään lisäännytty. Paljon onnea Tiuhtille :flower:

Yhteistyössä