Hakutulokset

  1. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    mariie laita bambille täällä kaksplussalla yv:llä oikea nimesi, niin pääset mukaan fb-ryhmään. :) Voimahaleja kukkurukuulle ja pippurille! On se niin väärin :( Mulla tänään ollu suorastaan loistava päivä verrattuna menneisiin viiteen päivään. Syynä järisyttävään pahaanoloon ja...
  2. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Voihan juukelis puukelis tätä oloa! Maha kouristaa ja kramppaa tylysti, kuin olis jätti nälkä, mut syötyä en taho saada millään :S Äskenkin vain muutaman haarukallisen sain väkisten survottuu ja nieltyy. 10-14 välille tuntuis nyt asettuneen tää kaikki kamalin olo. Onneks mies on lomalla, niin...
  3. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Paljon voimia Rimu :hug:
  4. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Tervetuloa kaikille uusille plussanneille! :) Ja onnea sekä tarroja pienten tassuihin! Meitähän alkaa olla iso sakki täällä. :D Täällä tuli tänään ekaa kertaa halattuu pönttöäkin :x En tiedä mikä johtuu raskausoireista ja mikä ab-kuurista, joka tähän lenssuun menossa. Olo on kyl niin järkky...
  5. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Pippurille kovasti voimia. Ei kuulosta siltä, että vielä kannattais toivoa kokonaan heittää, vaan nuo tähän astiset tutkimuksethan vielä kertonu hyviä uutisia. Täällä niin piellään peukkuja sinne kovasti! Vitamiineista oon ottanu multivitan raskaus ja imetys sekä ajottaisina lisinä...
  6. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Voi pippuri valtavasti voimia! Hyvä, että pääset ultraan näin pian! Täällä toivotaan, että ois kuitenkin harmitonta vuotoa vain!
  7. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    hansteri voisko olla, et pregchek tunnistaa/testaa korkeampaa hormoonitasoa entä se digitesti ja siksi sekavan oloinen tilanne..? Onneks pääset neuvolaan testaukseen huomenna. :)
  8. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    katrinainen joo päivittää eltsu81, mut hän tais olla nyt lomareissulla tän viikkoa, niin jos ei oo jotaki erityisinnokasta, joka haluu väliaikasta päivitystä tehä, niin sit hän kokoilee päivitykset vissii tultuaan. Mä en osaa päivitellä tms, muuta ko kirjoittaa just ja just täällä :D
  9. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Dafydd ja Minniess sekä kaikki halukkaat fb-ryhmään pääsee mukaan laittamalla täällä kaksplussalla yv:tä bambille. Mukaan vaan! :D Mä oon haalinu ittelleni jonku hemmetin kesälenssun :( nokka tukossa ja lämpöilyä. Torstaina pitäs lähtä sukuloimaan kauemmas, mut saas nähä meneekö myttyyn koko...
  10. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Huhhuh, eilen ja tänään sitte kuvotellu aamu-iltapäivä melki tauotta ja illat muutoin parempia, mut nenässä haisee tupakan savu kokoajan, vaikka ei kukaan missään tupakois - etoo sekin ällöttävästi! :x Ei ollu esikosta tällästä oloa mun mielestä. Väkisten saa syödä aamupalan ja lounaan, et olo...
  11. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Neiti näpsän äidille todella paljon voimia suruun! :'(
  12. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Täällä kans valtaisaa väsymystä jo nyt. Nukuin tänään päikyt esikon kans samaan aikaan. :D Lisäks mulla on alkanu nenässä haista jatkuvasti tupakansavu, vaikka en ees näkis kenenkään polttavan missään :O Ällöö! :( Samaten pelottaa, et onkohan kuin vaativa vauveli mahollisesti tulossa...
  13. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Kokeilin eilen illalla sitä ovistestiä, ja toimihan tuo :D Viiva pärähti :D Mulla iho kukki oviksen aikoihin, ja nyt onneks alkanu parantuu plussan jälkeen. :) Esikon odotus- ja imetysaikana iho pysy ihanan hyvässä kunnossa, kun muutoin rasvoittuvampaa sorttia herkästi. Ja joo mielialat...
  14. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Joutaspa tuota kokeilla, kun ne tyhjänpanttina tuolla kaapissa lojuvat :D Ja jos tämä kakkonen pysyy matkassa ja syntynee helmikuussa, niin sitten ois meillä lapsiluku täynnä, ja jäisivät käyttämättä. Näin ollaan ainakin aateltu ja suunniteltu tälläerää.
  15. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Kovasti voimia Rimulle! Täälläkin ootellaan huomisia yksityisen käynnin uutisia sitten kovasti. Toivottavasti jotakin selvinnee. Mulla sama tilanne kuin Ninzillä töiden kannalta, eli hoitovapaalla tammikuun loppuun, mut täytynnee muuttaa sitte se loppu äippälomaksi. Eiköhän tuo oo ihan...
  16. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Mä oon kotona hoitovapaalla esikon kanssa vakityöstäni. Suunnitteilla oli olla tammikuun 2014 loppuun kotosalla, mut nyt näyttää siltä, et jatketaanki hoitovapaata suoraan äippälomalla :D Töihin aattelin ilmoitella vasta syksyllä siinä vaihees, kun vaiks pitäs alkaa täytellä äippälomahakemusta...
  17. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Tuohon blogi aiheeseen pitiki vie vastata. Oon silloin tällöin innostunu lukemaan joitaki hyviä löytyneitä blogeja kerralla useamman postauksen, mut oon huono seuraamaan mitään jatkuvasti. Usein törmänny niihin blogeihin jonkun käyttäjäkokemus/tuotearvotelun tiimoilta ja tykästynyki kirjoittajan...
  18. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Täällähän on keskustelu käyny vilkkaasti! Kivaa :) Tervetuloa kaikille uusille! Tällä erää mullakin olo palautunu plussan aikaisista tuntemuksista lähes oireettomaksi. Tai ainoo ehkä turvotus, mutta voi johtuu näistä helteistäki, huh! :D Pahoinvoinniltakin oon säästyny tähän asti, enkä...
  19. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Kivaa, kun monta uutta plussannutta ilmottautunu mukaan :) Mäkin varailin tänään varhaisraskaudenuä:n. Se ois sit heti juhannuksen jälkeen, sillon mun laskujen mukaan ois viikkoja kasassa 7+4, jos oikein laskin. :D Nyt pitäs sinne asti malttaa ootella! Millä viikolla se eka neuvolakäynti...
  20. K

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Mä pohdin, et mennäkkö varhaisultraan vai ootellako npultraan asti tietoa. Esikosta olin varhaisultrassa. Olihan se ihana nähdä, että kaikki aluillaan hyvällä mallilla. Ehkä se täytys varailla. :) Me kerrottiin esikosta molempien vanhemmille kuukaus plussasta. Nyt ei olla vie keritty miettii...

Yhteistyössä