Hakutulokset

  1. Ä

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Tänään oli vihdoin nt-ultra:) Vauveli oli tosi vilkkaalla tuulella:D Niskaturvotus oli 1,8. Ja vähän aikaistui la- eli se on nyt 22.3.2018 Kaikki oli niin kuin pitääkin ja voi huokaista hetkeksi helpotuksesta:love: Äiti26 ja vauveli13+1
  2. Ä

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Ei oo tullu kauheesti käytyä täälä, kun jostain syystä tulee huono olo lukiessa:sick: Vielä olis nt- ultraan vajaa viikko, eli perjantaina vihdoin:) Mun on ihan turha yrittää edes peitellä mahaa:D paino ei oo noussut kun alle kilon, mutta silti näkyy maha kilometrin päähän. Tervetuloa kaikki...
  3. Ä

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Meillä tänään 9+0...aika kuluu sittenkin. Vähän tuntu toi edellinen viikko pitkältä, kun olin jotenkin seonnut viikoissa ja meni toi 8vko "tuplasti":X3: eli olin viikon edellä. Vielä olis nt- ultraan 3pitkää viikkoa:( Tänään kaupassa tuttu katto mahaa ja kysyi: tuleeko tuolta joku?:D
  4. Ä

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mulla edellisessä raskaudessa oli tosi usein vuotoja. Säikäytti ihan kunnolla, kun pönttö ihan veressä. Joka kerta kävin lekurissa, lopulta ei terkkariin ees ottanut mua enää vaan suoraan polille. Alku meni keskenmenon vaarassa ja loput ennenaikaisen synnytyksen pelossa. Mulla oli istukka...
  5. Ä

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Meillä kahden ipanan kanssa ollut tunnustaminen ja se oli vasta syntymän jälkeen. Tosin ne on ollu 2006 ja 2008 eli en tiedä onko muuttunut. Ja sillon sitä ei tehtu neuvolassa.
  6. Ä

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täälä lähti pyykinpesuaine vaihtoon- en kestänyt sitä hajua:sick: Kovasti teki mieli pulla, mut aineiden puuttumisen takia jouduin tekeen mokkapaloja:p Kovasti väsyttää ja aika paljon on päänsärkyä, mutta ehkä muutaman viikon päästä helppaa(y) Äiti26 (32:D) ja asukki 8+4
  7. Ä

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Meillä tulossa siis neljäs ja muut on 11v, 8v ja 4v☺
  8. Ä

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täytyy varmaan sit siirtää sitäo_O vastahan se on kolmas siirto:D
  9. Ä

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Millä viikoilla ootte käynyt labrassa? Mulle neuvolan täti sanoi, että 8-10 , mut bostain lapusta luin et 10-11+6....oon vatannut ajan 9+1 ja mietin pitäskö kuitenkin siirtää(n)
  10. Ä

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tänään sain varattua ajan labraan ens viikolle, sillon olis 9+1. Piti myös soittaa ultra-aika, mutta unohdin:D maanantaina uus yritys.
  11. Ä

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täällä alkaa myös oireet ilmaantua -aamulla etoo ja on heikko olo, mut ei pysty syömään. Sitten, kun syö tulee huono olo ja jos ei syö usein tulee huono olo:sick:(n) ja väsyttää melki koko ajan. Viikkoja siis nyt olis 6+3
  12. Ä

    Maaliskuiset 2018

    Jos minä, kun muutkin:D 29.3., Äiti26, 32v, k-hks, 4 Ja tervetuloa uudet:)
  13. Ä

    Maaliskuiset 2018

    Nyt sitten eka neuvola käyty. Seuraava vasta syyskuussa n.21pvo_O voi käydä aika pitkäks:ROFLMAO: tai onhan ennen sitä labra ja ultra (ja kahden lapsen synttärit) . Ja koulut alkaa, ni on jotain puuhaa:D Mulle oli ihan uus juttu, että itse "tutkitaan" pissanäyte nla käynnillä:eek: ja oli sit...
  14. Ä

    Maaliskuiset 2018

    Tää lähtee kohta ekaan neuvolaan:D Meillä ei täälä landella mitään varhaisultramahiksia kunnan puolesta oleo_O eli ultraa saapi sitten odotella vielä jonkun aikaa... Eilen touhusin ihan koko päivän- omien 3 lapsen lisäksi 3 lainattua pyöri meillä koko päivän. Ja nyt nukkuvat tuossa...
  15. Ä

    Maaliskuiset 2018

    @mannanen mulla edellisessä odotuksessa neuvolalääkäri arvioi, että viikkoja on jo ainakin 12 tai reippaasti yli eli pisti vauhdilla varaamaan np ajan, että ehtii ajoissa....noo sinne, kun pääsin ultraan nii viikkoja oli vaan 9. Oli mukamas kohtu niiin iso. Ja sama lekuri meinas, että kaikki...
  16. Ä

    Maaliskuiset 2018

    Olinpa yllättynyt, kun eilen soitin neuvolaan ja antoi ajan jo tämän viikon torstaille:rolleyes: Omien laskujen mukaan tänään on rv 4+5:) Vähän jännittää, kun edellisestä ekasta neuvolasta on 4,5 vuotta:D
  17. Ä

    Maaliskuiset 2018

    Täällä perjantaina saatiin plussa. Laskettu olis 29.3.18☺ oma syntymäpäivä sillon Ennenstään löytyy pojat -06 ja 08 ja tyttö -13☺

Yhteistyössä