Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Meille syntyi 12.6.12 klo 10.16 3420g, 50cm mitoissa oleva poika 41+3 käynnistyksellä Eilen kotiuduttiin sairaalasta, jossa ollaan oltu maanantai-aamusta lähtien. 11.6 klo 7:30 mentiin käynnistykseen sairaalaalle. Siinä oli sitten jono mammoja, joten oltiin hieman skeptisiä päästäänkö...
  2. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Onnittelut vauvautuneille! Itse en enää malttaisi odottaa "tositoimiin" pääsemistä ja pikkuisen tapaamista. Huomenna on laskettu aika ja näyttäisi siltä, että yli menee, jos nyt eilisiltana kauppareissulla tullut pikkuinen lorahdus ei ollut lapsivettä. Suuren suuret onnittelut myös...
  3. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Onneksi olkoon uusista vauveleista! Täällä jo malttamattomana odotellaan, koska oma tulokas päättää saapua. Meillä oli synnytystapa-arvio 38+3, joskin niin sf-mitta kuin neuvolatädin tekemät kokoarviot ovat menneet koko ajan keskikäyrän alapuolella ihan alkua lukuunottamatta. Tiistaina...
  4. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Suuren suuret onnittelut Malendralle ja pojille! :heart: Täällä tulee käytyä lukemassa melkein joka päivä, mutta jostain syystä kirjautuminen aina takkuilee, joten useasti se kirjoittaminen sitten jää. Viikonloppuna kirjoitin pitkät pätkät ja yhtäkkiä koko teksti hukkui jonnekin... (.)...
  5. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Voi että, Matte07. :hug: Toivottavasti saat järjesteltyä asiat parhain päin, erityisesti itsellesi kuin lapselle. Pikkumyyllä oli hyvin kompaktin kokoisen oloinen masu. :) Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos muiden kommentit. Monesti nuo inttäjät lopettavat siihen, kun toinen ei lähde...
  6. N

    Hei, Täytyy katsoa tuossa kesemmällä, josko pääsisi helpommin kotoa liikkeelle. Olen vasta...

    Hei, Täytyy katsoa tuossa kesemmällä, josko pääsisi helpommin kotoa liikkeelle. Olen vasta aloittanut äitiyslomailun, ja ainakin vielä liikkuminen on sen verran hankalaa, että en usko olevani kovin hyvää seuraa ennen vauvan syntymää. :) -Henna
  7. N

    Kemi-Tornio alueen odottajat/äidit!

    Täällä kemiläinen kesävauvan odottaja. Esikoinen tulossa. :)
  8. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Huomenta tänne! Eilinen iltapäivä ja ilta menivät sitten neuvolan jälkitunnelmissa harkkasupistellessa. Yritti mitä tahansa tehdä, niin koko ajan kiristeli mahaa. Tiedä sitä, johtuivatko neuvolatädin vauvan asennon tunnustelusta. Hän ainakin meinasi, että kohtu vaikuttaa supistusherkältä...
  9. N

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Eilen otetut 30+6 kuvat poikamasusta:
  10. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Lumisateista huomenta pohjoisesta! Täällä käyty eilen napanuoran vuoksi kontrolliultrassa, ja uutiset olivat ultran osalta hyviä. Vauva on kasvanut tasaisesti ja normaalisti hitusen keskikäyrän alapuolella, ja tämän hetkinen painoarvio oli n. 1600g sekä vauvan todettiin olevan rt:ssä. :heart...
  11. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Täällä linea negra haaleana, mutta koko matkalta. Kiertää navan ja jatkuu hieman eri kohdasta alhaalta, toisaalta taas napa-alue on hyvin tumma. Poika-lupaus ollaan saatu, ja ainakin vehkeet näytti olevan kontrolliultrassa. Energiaa alkaa olla vihdoin ja viimein hieman enemmän. Tiedä sitten...
  12. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Todella mukava kuulla parempia uutisia Poikkkalta. :) (.) POKS 30+0 tänään. :) Ensi keskiviikkona on kontrolliultra, josko saataisiin nappulasta painoarvio. Parasta toivotaan, että poika on kasvanut hyvin yksinapaisesta valtimosta huolimatta. Neuvolatäti ounasteli, että vauva ei ole ainakaan...
  13. N

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    inieh: Satuin vilkuilemaan muihin ketjuihin, ja olen huomannut itselläkin Minisun multivita Maman aiheuttaneen tyhjään mahaan otettuna pahoinvointia. Oksennusta ei tule, jos ruoan saa 10min sisällä tai syönnistä on alle puoli tuntia, mutta muussa tapauksessa kävin itsekin halailemassa pönttöä...
  14. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Poikkka kovasti voimia ja jaksamista teille. Toivon hirmuisen paljon, että kaikki osoittautuu vain vääräksi hälytykseksi ja kaikki päätyy parhain päin. :hug: Liikkeet pitkin päivää tuntuu eri puolilla mahaa. Vauva tykkää selvästi olla hieman vinosti suurimman osan päivästä, kun tähtäykset...
  15. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Omanapainen vuodatus tulossa... (.) Täällä yksi joka kärvistelee väsymyksen kanssa. Ilmeisesti hb pitelee vieläkin niin alhaista, että tekisi mieli hakea saikkua jo ihan päiväunille pääsyn vuoksi. Töistä ei meinaa tulla mitään kuin sen pari ekaa tuntia, jonka jälkeen alkaa väsytys ja yleensä...
  16. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Ihanaa Poikkka! :heart: Ihan tuli tippa silmään, mukava saada kuulla hyviä uutisia. :) (.) Herkkäily ilmeisesti alkanut... Tuossa jokunen ilta sitten alahuuli väpättäen keskustelin miehen kanssa siitä, onko vauvaa pakko päästää ensimmäiseksi sairaalayöksi vauvalaan. (luin netistä työkaverin...
  17. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Mikä on muuten Poikkkan(?) tilanteen vointi? Toivottavasti olette saaneet jo tulokset ja mielellään positiiviset sellaiset.
  18. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Täälläkin lituska napa-alue, mutta poikalupauksella. Itse asiassa alue on jopa hieman tummempi ja sileämpi kuin ympäristö, joka ainakin vielä näyttää normi nahalta. ;) Meillä lääkäri puhui eilen, että Finnair vaatii todistuksen raskaudesta/lentokelvollisuudesta alkaen rv26:sta. Käyn välillä...
  19. N

    Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

    ^Ultrassa ei jäänyt enää epäilystäkään sukupuolesta, eskapismilta täysin nappiin mennyt arvaus. :D
  20. N

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Emby lääkärille mars, jos vähääkään epäilyttää. :) Oon ihan paniikissa noiden teidän sf-mittojen jälkeen. Itsellä siis 24+3 sf mitta oli tuon 24cm ja edellinenkin 22vk:lla oli keskikäyrän yläpuolella. :O Lapsen isä on 193cm ja itse olen 163cm, joten kovin isoa nappulaa en mielelläni...

Yhteistyössä