Hakutulokset

  1. T

    Jyvääskylä ja ympäristö

    :attn: Etsin ystäviä täältä jyväskylästä. Meillä on kaksi alle kouluikäistä poikaa, mutta kaipaan myös aikuisten seuraa...Jos sinusta on kiva käydä lenkillä, kävelyllä, kaupungilla jne tai puistoissa pyörähtelemässä, laita meiliä! Kesällä on aikaa hengähtää B) tiuhti69@luukku.com
  2. T

    onko nää liian samanlaiset?

    Mietitään mein kuopukselle nimee, ollaan tykästytty nimeen Eepi mutta kun isonveljen nimi on Veeti niin onko ne liian samanlaiset? Voisko laittaa?
  3. T

    ihottuman hoidosta

    miten hoidatte ihottumaa niinä päivinä kun kortisonia ei saa käyttää?meillä aloitettiin taas viikon tauko ja posket punoittaa siihen malliin että kohta alkaa märkä taas valua :'(
  4. T

    MIELIPITEITÄ!!!!!

    Tämä aihe ei tänne kuulu, mutta.... :D mitä mieltä olette kolmannesta pyörästä tai kimppakivasta?? Moniko suostuisi? Haluaisitteko kolmanneksi miehen vai naisen? Entä kimppaan? Millainen puolison asenne?? :p
  5. T

    Laparoskopia - kokemuksia?

    Vaihdoin tässä klinikkaa ja uudella lääkärillä on ihan eri näkemys asioista. Diacorissa minulle ei saatu tehtyä SSG:tä koska oli niin mahdottoman kivulias, mutta silti tehtiin sitten 3 inseminaatioita ja 4 olisi ollut tulossa. Lääkärissä oli paljon toivomisen varaa joten vaihdoin Felicitakselle...
  6. T

    IVF-pelottaa!

    Minulle tehdään ensi kuussa sitten viimeinen IUI eli neljäs. Kolmas ei napannut, joka kävi juuri tänään ilmi. Teille ei tarvitse tähdentää mitkä ovat tunnelmat... En usko, että neljäs nappaa joten sitten aloitamme IVF:ät. Minua karmivat hormonihoitojen sivuvaikutukset ja ennen kaikkea se neulan...

Yhteistyössä