Hakutulokset

  1. pirpana07

    Milloin masuvaivat loppuneet?

    Meillä loppui kuin seinään kolmen kuukauden iässä. Oppi samalla viikolla kääntymään kyljelleen, niin se varmaankin auttoi myös. Sitä ennen huudettiin aamupäivällä ja illalla. Joskus koko päiväkin... :/ Kyllä se päivä vielä tulee, että teidän pienikin on itse aurinko :hug:
  2. pirpana07

    Huhtikuun 2007 vauvoja?

    Hei Oliivi80! Kun olet kirjautunut tunnuksillasi, niin aina nimimerkin alapuolella pitäs olla semmoinen pieni kirjekuori. Siitä klikkaat, niin pääset laittamaan yksityisviestin. Eli laita viesti nimimerkille äMMien äiti. Hän hoitaa meidän kerhoon liittymiset! :) Tervetuloa ja toivottavasti...
  3. pirpana07

    Apua vatsanväänteisiin?

    Heips! Meillä kuukauden ikäinen pikkuherra, jolla vatsavaivoja ollut pari vkoa. Relatipat käytössä ja sit kokeiltiin Disflatyl tippoja ja ne tuntuivat tehoavat. Huomasi eron parissa päivässä. Kantoliinaa olen myös käyttänyt, koska hän on oikea sylivauva :) Eli se auttaa myös meillä...
  4. pirpana07

    Missä vauvanne nukkuu?

    Heips, Meillä vasta vauva vkon vanha, joten olen aika nuorikko tässä keskustelussa. Meillä vauva ollut koko vkon omassa pinnasängyssä meidän sängyn vieressä. Aamulla tosin monesti syötön jälkeen olen itse nukahtanut ja vauva on jäänyt viereen. En ole itse ollenkaan liikkuvaa tyyppiä, joten...
  5. pirpana07

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Heippa täältäkin kaikille! =) Ihana sää ulkona, tekis mieli jo raittiiseen ilmaan täältä toimistosta. :p Ei ihmeempiä kuulu, np ultraa odottelen, se on tasan kahden vkon päästä. Olo ollut ihan hyvä. Mielikuvituksettomalle voimia :flower: Uskon, että on ollut hiekko olo. Mullakin on ton...
  6. pirpana07

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Mialle täältä myös :hug: ja voimia. Miron äiti: Mulla on kanssa ollu selkä välillä kipeenä (iskias). Neuvolassa kysyin mitä voi laittaa ja Icepower on sellaista jota voi käyttää. Mulla on myös kauratyyny, jolla olen tilanteen mukaan lämmittänyt tai viilentänyt iskiasta. Välillä kun mulla...
  7. pirpana07

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Heips täältäkin pitkästä aikaa! Oon kyllä lukenut noita teidän juttuja, mutta en saanut aikaiseksi mitään kirjoittaa. Jaksamista kaikille tasapuolisesti. Täällä pahoinvointi on onneksi pysynyt poissa, tosin väsymys on aivan valtava. En jaksais tehdä mitään, saatikka olla töissä :p...
  8. pirpana07

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Heippa täältäkin pitkästä aikaa! Olin kotona töistä pari päivää, selkä alkaa näköjään nyt jo reistailemaan. :( Inhottavaa, jos tätä jatkuu pitkään. Huonoa oloa ei onneks ole, mutta kyllä tää selkäkipu riittää. Töissä on nytkin aika ikävää olla, mut ei viitsi hirveesti olla poissa vielä, kun...
  9. pirpana07

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \
  10. pirpana07

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Heippa vaan kaikille! =) Ultrassa meni hyvin, vaikkakin pelkäsin aivan kamalasti ja jännitin. Pieni sydän sykki monitorissa :heart: ja mieskin aivan liikuttui. Masuilijan pituus oli 1,2cm. =) Lääkäri oli todella mukava ja kyseli paljon sekä juteltiin niitä näitä. Mutta ihanaa, että kaikki on...
  11. pirpana07

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Iltapäivää kaikille ja tervetuloa uusille odottajille!I :flower: Meitähän on jo todella paljon =) Ja onnea A0205, että ultrassa näkyi kaikki hienosti! :flower: Mulla on huomenna alkuraskauden ultra ja vähän jännittää :/ Toivottovasti kaikki on hyvin. Tuli mieleen noista oireista, että mulla...

Yhteistyössä