Hakutulokset

  1. poikienäiti

    Disney storesta tilaaminen?

    onko luotettava paikka ku kerta pitää luotto kortil maksaa? kuin nopsaaan tavarat tulee?
  2. poikienäiti

    Mistä jumppa pussi pväkotiin ??

    :attn:
  3. poikienäiti

    help..paljon on 56 englannin puntaa euroina???

    :attn:
  4. poikienäiti

    Teettekö lasten toiveiden mukaista ruokaa?

    tuli vaan mieleen että kuka teillä päättää mitä ruokaa o? mä USEIN teen just sitä ruokaa mitä tiiän poikien syövän..jos sattumoisin ite en kovin pidä ni oon syömäti :D senpä vuoksi meillä ei olekkaa koskaa mitää erikois ruokii.. :whistle:
  5. poikienäiti

    Syödäänkö teillä leipäpaistia :)

    jos syyään ni miten teette? mä teen mun isän ohjeella eli "vanhoja"/kuivia leipiä,tummaa ja vaaleata sekasin kattilaan jossa hieman vettä.keitän sen puuroksi ja rasva nokareen kans syön :p
  6. poikienäiti

    Kokemuksia lapsen KUULO tutkimuksesta?

    meillä olis ens kuus aika kuulon tutkimukseen..puheen viivästymisen vuoksi.. ohjeessa sanottiin että lapsen pitäisi olla melkein unessa tutkimuksen aikana..mites se onnistuu? meillä tuo vajaa 3v aika vilkas ukkeli vaikkei päikkyi oliskaa nukkunu?
  7. poikienäiti

    Kuin pitkään pärjää välikausihaalarilla??

    mietin tos just että ku en ole "kunnon" talvi haalareit viel ostanu..ja neljälle pitäs ostaa..että meneekö vk puku pitkään jos laitttaa villa tms alle?
  8. poikienäiti

    Mitä mieltä:Vanhemmat oikeuteen lapsiensa "pahoinpitelystä"?

    ostin iltasanomat ja olin ihan ihmeissäni tosta jutusta..että luunapeista ja tukistuksista joutuvat oikeuteen :o MÄ en pidä hirveenä jos tottelemattomat lapset joskus sais luunapin tai tukistusta..tosin ei niin että hiukset lähtee päästä..
  9. poikienäiti

    REMU KOKOASIAA...

    minkäkokoisella ootte käyttäny remun 110cm talvipukua..mietin ku saisin sellasien mun 5,5v pojalle joka nyt about 109cm pitkä.. pojalla nyt käytössä 116cm lassien vk puku ja on siis todella reilu...
  10. poikienäiti

    Pvä kodin pukeutumisesta...

    tänää hain poikii päikkäristä ni 4v pojalla oli golitsi housut,ulkoiluhousut sekä' ulkoilu takki.ja päällä kurahousut ja kuratakki :o mä olin toosi ihmeissäni ku poika oli ihan hikinen... toisella pojalla joka eskaris ni oli ihan sopivasti päällä.. musta ihan kauheeta ku nyt jo tumpataan...
  11. poikienäiti

    Reiman kumisaappaat..Onko pientä vai normi mallia?

    eli onko nuo reiman kumisaapaat normikokoisia vai reiluja niinku esim nokian.? kiitollinen tiedosta :wave:
  12. poikienäiti

    KOKEMUKSIA DIDRIKSONIN ULKOVAATTEISTA..

    ostin nyt pojille kyseiset 2 osaset talvi asut..vaikuttavat hyviltä..materaaali kuulemma vedenpitävää ja saumat teipattu..kalliitkin oli :whistle: onko kellään ollut?
  13. poikienäiti

    Miksi tv pitää vinkumista??

    siis palaa pinna..telkka pitää jatkuvasti ihme vinkunaa..tosi häiritsevää..kyseessä 3v vanha sony laajakuva... onko toi ny hajoomas..tosin pitäny sitä kuulemma aina..
  14. poikienäiti

    PVÄ KODIS SATTUNUTTA.. :(

    aamul poikia mun isä oli viemäs pvä kotiin..niin siinä pihalla oleva metalli portti kaatui mun pojan päälle..ei ollut portti kiinni mitenkä.. poikaa ei kuulemma sattunut vaikka oli itku kurkussa ollut..:( onneks ei pahemmin käynyt,.
  15. poikienäiti

    Tisseistä puheen ollen...

    pääsisköhän tälläsillä e kupeilla pienennykseen..on meinaa aika painavat ja niska ja hartiat jumissa ja särkee..kauheet painaumat tulee olkaimista .. |O
  16. poikienäiti

    NALLURA! KANSIO TÄYS!

    :attn:
  17. poikienäiti

    Sadeilma..taas mietteitä pvä koti vaatteista...

    eli meillä sataa kaatamalla vettä..poitsut lähössä ekaa kertaa eskariin/pväkotiin.. mietinki just että mitä nyt sit laittaa päälle..ku eiks ensin mennä kuitenki sisälle eikä jäädä suoraan ulos?? ajattelin laittaa remun 2 osaset ja ohuet pipot ja kumisaappaat.. repussa sit mukana kura...
  18. poikienäiti

    Miten liittyä tohon d&j kerhoon..help

    ku sivuilla ei löydy mitään kohtaa mistä liittyä :|
  19. poikienäiti

    paljon maksaa kirjaston kirjan rikkominen/katoaminen??

    meil tuo reilu 2v repi kirjaston kirjan kannet irti sillain ettei voi korjata :( paljonkohan ne veloittaa moisesta?
  20. poikienäiti

    NEUVOJA ESKARI/PVÄKOTI PUKEUTUMISEEN PLEASE :)

    elikkäs nyt helppi'..aamulla lähtee 5v eskariin ja 4v puolipvä hoitoon(4h) mulla pulma että millaset vaatteet laitan ja mitä mukaan?? ilma on vissiin hieman kosteaa ja sateista mutta lämmintä..argh.. neuvokaas te kokeneemmat :)

Yhteistyössä