Hakutulokset

  1. Micaela

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Niin ja mitat 3424g ja 52cm. Prinsessa syntyi siis 40+6. :rolleyes:
  2. Micaela

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Meidän pikku prinsessa syntyi 1.11 klo. 22.59. Olo on hyvä ja fiilis aivan mahtava :heart::heart:
  3. Micaela

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Muistan tännekin välillä tulla ;) Tänään olisi 26+0 *POKS*, miten aika on mennytkin niin nopeasti? Micaela & Pompula 26+0
  4. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Heippa kaikille! Minulle voi siis päivittää tyttölupauksen tietoihinn poikaolon perään ;) Minulla liikkeet on ihan tunnittaisia. Kokoajan hirveä meno päällänsä ja liikkeet tuntuvat kummalakin sivuilla ja ylhäällä. Minulla istukka suoraan edessä vaimentamassa liikkeitä. Mutta meno on...
  5. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Sukupuolesta: meillä meidän pikkuinen tuleva prinsessa näytti auliisti että mistä hänet oli tehty. Siellä oltiin haarat levällään ja ultraaja sanoi pikkuisen olevan 100% tyttö, ihan halkio näkyi hyvin ;) Micaela & Prinsessa 20+0 :heart: :heart: Puoliväli, jihuu!!
  6. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Rakenneultrassa kaikki hyvin :heart: Meille tulee pikku Micaela eli pikku prinsessa :heart: IHANAA!!! :) Micaela & Pikku Prinsessa 19+5
  7. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Heippa kaikille! Hyvä että kesäkuu perustettiin, itse en ole päässyt kirjautumaan pitkään aikaan tänne ja nyt ajattelin ja sisään pääsin, jihuu! :) Minulla olisi tänään rakenneultra 15.20. Kyllä on jännää!! Toivottavasti näkisimme tulevan tulokkaan sukupuolen ja kaikki olisi hyvin...
  8. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä kaikki on kuin ennenkin. Oireet on vähentynyt ja kotidopplerilla on joka päivä kuunneltu sydänääniä :) Ensi viikolla on neuvola pitkästä aikaa ja nyt ootellaan vaan rakenneultraa joka on vasta 14.6 kun se oli silloin eka vapaa aika. Emmaljungan vaunut käytiin...
  9. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Huomenta! Täällä huudettiin eilen huuto.netistä ihan uudet vaunut hyvillä lisävarusteilla ja juuri ne vaunut mitä olin katsellut. Koko paketin hinta olisi ollut uutena noin 1300€ ja nyt sain sen 750€. Tänään lähdemme Hyvinkäälle hakemaan valkoista ihanuutta :heart: Micaela & Pompula 16+4
  10. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Täällä on masussa kova meno joka ikinen päivä, ennen oli vain aamuisin mutta nyt liikkeet tuntuu harvasen hetki :) Micaela & Pompula 16+3
  11. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Huomenta! Ultra olisi tänään tiedossa tuossa ysin aikaan. Kiva kun kaveri on töissä oikealla alalla ;) Niin pääsee katsomaan meidän 15+4 Pompulaa :) Asuntoasioissa meillä on juuri tilanne päällänsä joka selviää ensi viikolla. Asumme tällä hetkellä 86 neliöisessä rivarissa ja nyt meidän...
  12. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Täällä on tänä aamuna työkoneen ääressä tunnettu ensimmäiset hennot potkut :heart::heart: Voisiko ihanampaa fiilistä olla, huoh! Onnellisuus on tällä hetkellä x miljoona :) Micaela & Pompula 15+3 :heart:
  13. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Se olis tänään 15+0 *POKS* :heart::heart: Micaela & Pompula
  14. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Täällä maha pyöristyy ja kaikki oireet ovat hävinneet aikalailla, vain kohdun kasvukipuja jäljellä ja uutena huippaus.. Ja onhan tuota sydämen tykytystäkin vielä jonkin verran jäljellä.. Mutta olo onnellinen :) Ja hei sitten kun rakenneultrat alkaa lähestyä niin voidaan laittaa tuohon listaan...
  15. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Ja täällä jatkamme höpinöitä toukokuun osalta :) Tervetuloa!!
  16. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    KUUKAUSI VAIHTUI JOTEN SIIRRYMME TOUKOKUUN PINOON: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2134294-marraskuun-2012-masuasukit-3-toukokuussa/ :)
  17. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    MARRASKUUN 2012 MASUASUKIT Menossa mukana: Laskettuaika (LA) / nimimerkki / monesko lapsi / synnytyssairaala 25.10 Henna-Riikka / ensimmäinen / KOKS 26.10 Micaela / ensimmäinen / LS / poikaolo 28.10 Toiveikas/3.lapsi/ 30.10 PikkuA/2.lapsi/ PHKS 31.10 - 1.11...
  18. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Mä löysin aivan ihanat Emmaljungan vaunut mitkä vanhempani lupasivat meille ostaa. Ovat aivan ihanat valkoiset :heart: Muita asioita en olekaan vielä katsellut "sillä silmällä", mutta nuo vaunut on ihan must :D Micaela & Pompula 13+1
  19. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Huomenta! Me saimme juuri postin mukana tuloksen veriseulonnoista ja kaikki on hyvin :heart::heart: Ei löytynyt Downin syndroomaa eikä mitään muutakaan vaan kaikki oli normaalisti :heart: *HUOH* Micaela & Pompula 13+1
  20. Micaela

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Huomenta! Mun pitäisi tänään mennä ostaa kaverien häihin mekko kun ei mahu enää mihinkään XS kokosiin :D Menenkin katsomaan suoraan M-kokoa ;) Micaela & Pompula 13+0 :heart:

Yhteistyössä