Hakutulokset

  1. C

    Kokemuksia sittereistä?

    Minunkin tapauksessani ne musiikit ja muut "hienoudet" menevät täysin toissijaiseksi, pääasia olisi, että sitteri olisi järkevän mallinen. Yhdellä tutullani oli niin leveä sitteri, että lapsi ei voinut olla siinä kauaa, koska ei pysynyt hyvässä asennossa vaan valui koko ajan alaspäin...
  2. C

    Kokemuksia sittereistä?

    Aloittelen vähitellen lastentarvikkeiden hankkimista, ja ajattelin kysäistä kokemuksianne sittereistä. Minkä olette havainneet hyväksi merkiksi tai minkä aiotte itse hankkia? Olen kierrellyt kaupoissa katselemassakin niitä, mutta sittereitäkin näyttää olevan niin moneen makuun, etten yhtään...
  3. C

    Äitiyspakkauksesta

    Kiitos tiedosta :)
  4. C

    Äitiyspakkauksesta

    Mielenkiinnosta kysäisen, että missä vaiheessa Kelan äitiyspakkaus vaihtuu? Saan (jos kaikki menee hyvin) vauvan syksyllä 2011, ja mietin, ehtiikö pakkaus vaihtua ennen sitä vai saanko pakkauksen, joka tällä hetkellä näkyy Kelan sivuilla...
  5. C

    Onko täällä äitejä vm-78?

    Täälläkin yksi, lapset vm.00 ja 03, kolmas syntyy syksyllä :)
  6. C

    Raskaus ja pahoinvointi

    Kiitos, tuo tieto helpottaa hieman :) tietysti kaikki raskaudet ovat erilaisia, mutta onpa ihanaa kuulla, että ainakin sinun kohdallasi kolmas raskaus on mennyt noinkin nätisti! Ja olet oikeassa - onhan se "palkinto" lopulta kaiken sen arvoinen...
  7. C

    Onko täällä äitejä vm-78?

    Täälläkin yksi! Lapset vm. 00 ja 03, ja vielä yhdestä haaveillaan...
  8. C

    Raskaus ja pahoinvointi

    Minulla on kaksi jo vähän vanhempaa lasta, ja suunnittelemme mieheni kanssa nyt kolmatta. Ainoa pelkoni on pahoinvointi. Molemmilla edellisillä kerroilla oksensin päivittäin ihan loppuun saakka, ja pelkäänkin, että sama toistuisi taas. En tiedä kestäisinkö sitä. Halu saada lapsi on kuitenkin...

Yhteistyössä