Hakutulokset

  1. Y

    lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

    Moi! Tääll olis myös neljän lapsen äiti Ruokolahdelta.Olen 35-vuotias.Jos kiinnostaa niin voi meilata miulle osoitteeseen kumpulainen1403@hotmail.com =) :flower:
  2. Y

    mesekavereita???

    minutkin voi lisätä meseesi kumpulainen1403@hotmail.com. Olen 35-vuotias yh-äiti kotona parhaillaan 8 kuukauden ikäisen tytön kanssa ja vanhemmat lapset ovat jo kouluikäisiä.... :flower: :flower:
  3. Y

    jotka haluaa vaihdella ajatuksia meilitse

    Kirjoittele kumpulainen1403@hotmail.com on osoitteeni.olis kiva vaihdella toisenkin kanssa ajatuksii..... =) :hug: =)
  4. Y

    Miten yhteys toisiin yh:hin?

    Hei! Täällä on myöskin neljän lapsen yh-äiti.olen 35-vuotias ja asun Ruokolahdella.Minulle voi kirjoitella tähän osoitteeseen kumpulainen1403@hotmail.com jos on kiinnostusta saada tosi ystäväksi ja pitkäksi ajaksi.... :)
  5. Y

    muita joiden miehet paljon poissa työn takia?

    Hei Emilia! =) Mie tiedän myös mitä on olla pienten lasten kanss kotona kun miestä ei näy mailla halmeil.Mieheni oli yksityisyrittäjä ja oli aina pois kotoo. Sain hoitaa kaikki lasten asiat ja kodin yksin.Nykkyisin olemme eronneet ja mie asun lasten kanssa yksin tällä hetkel,vaikka meninkin...
  6. Y

    Mitä olet mieltä ex-miehestä/tämän uudesta?

    :\| Minä en oikeastaan tunne ex:ää kohtaan yhtään mitään,muutakuin sen että hän on lastemme isä eikä mitään muuta. Poikiakin hän tapaa vain pari,kolme kertaa vuodessa ja siihen se sitten jääkin.Elatusmaksuja ei huolehdi ollenkaan.Joskus puhelimessa puhellaan mutta minäkään en oikein tahdo...
  7. Y

    Minkäikäisenä menetit neitsyytesi?

    :hug: Mie menetin neitsyyteni 18 vuotiaana lasteni isälle ja silloin tosi rakastuneena....

Yhteistyössä