Hakutulokset

  1. EpaH

    Tampereen peruskoulut ???

    Hei! Esikoiseni on aloittamassa ensisyksynä ensimmäisen luokan täällä Tampereella. Kouluun ilmottautuminen on siis edessä. Kovasti tässä pähkätään, että mitä vaihtoehtoja täällä olisi ja mikä mahtaisi olla sellainen mukava koulu. (lähimpään kouluun sitä tietysti suositellaan, mutta...
  2. EpaH

    Kakunkoristeita???

    Teitääkö kukaan mistä voisi tilata ristiäsikakkuu koristeita? vauva-aiheisia jutskia siis...
  3. EpaH

    Vinkkejä Ristiäisten tarjoiluun?

    Kaipailisin kovasti hyviä ideoita mitä voisi ristiäisissä tarjota. Suolaista sekä makeaa. Täytekakun teen, mutta siitäkin kaipailisin ideoita. Tarjottavat mielellään suht helppotekoisia. Kylläpä oli taas kriteerejä....:D :attn: Kaikenlaiset vinkit Ristiäistarjottavaksi siis tervetulleita ...
  4. EpaH

    Tutteli vs. Tissi ???

    Meillä tuli eilen avokin kanssa kamala riita tuosta tuttelin antamisesta meidän neidille :( . Avokin mielestä on väärin ajatella, että voisin joskus antaa neidille maitoa pullosta ikään kuin päästäkseni itse hieman helpommalla. Tarkoitan tuolla "helpommalla pääsemisellä" lähinnä semmoisia...
  5. EpaH

    -06 SYNTYNEET

    Tyttö :heart: 22.6.2006 klo: 11.09 3700g ja 51cm pipo 34cm Rv 41+5 Synnärinä TAYS<br><br>
  6. EpaH

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    pikku-neiti 3700g ja 51cm, syntyi rv 41+5 ja sairaalaan mentiin torstai-aamuna ja kotiuduttiin lauantai-iltana elikkäs 3päivää =) <br><br>
  7. EpaH

    Näkyykö/näkyikö Tayssissa ruuhka?

    Mulla alkaa nousta kauhukuvat mieleen tosta ruuhkaisuudesta...iik :o Mutta toivottavasti aivan turhaan :/ . Mulla rv:t tänään 41+2 ja jos ne vielä torstaina laittavat jussiksi kotiin niin alkaa kärsivällisyys loppua varsinki jos nää helteet jatkuu :$ . On siis vaan niin pirun tukalat...
  8. EpaH

    josko tänään:)

    Mehukettu, Tänks vaan tuosta Tayssin "ruuhka-infosta", nyt tietää pikkusen mihin varautuu kun torstaina sinne menee. :whistle: . Kovasti voimia huomiseen käynnistykseen...:hug: Perästä tullaan...rv:t nyt 41+2
  9. EpaH

    tänään LA,mitään ei tunnu tapahtuvan..

    :wave: Täällä mennään jo 41+2, että eipä kannata kamalasti kattoo noihin laskettuihin aikoihin... ;) Se kylläkin aivan totta, että kärsivällisyys alkaa loppua kun ei meinaa jaksaa enää odottaa...ja vielä ku on tämmöset helteet ni olo on mitä tukalin.
  10. EpaH

    josko tänään:)

    neljäs , KOVASTI ONNEA PIKKU-PRINSSISTÄ :flower: :heart: ! Kovasti täälläkin odotellaan, että sais jo oman nyytin kainaloon... :/
  11. EpaH

    josko tänään:)

    Mehukettu: Että tuollaista meininkiä Taysin suunnalla. Taitaa siellä olla ruuhka päällä... :/ . Huomasitko ite, että olis ollu ruuhkaa tai kiree ilmapiiri??? Mulla tosiaan se käynti äippäpolilla ens torstaina, eikä mullaka oo mitään tuntemuksia, että vauva syntyis. Kai ne päästää mutkin sieltä...
  12. EpaH

    mikä puudutus?

    Saako uudelleen synnyttäjä epiduraalipuudutusta? vai laitetaanko se spinaalipuudutus? :whistle:
  13. EpaH

    Näkyykö/näkyikö Tayssissa ruuhka?

    Te jotka siellä olette juuri olleet, näkyykö synnärillä/osastoilla ruuhka? Tai siis onko siellä ylipäätään juuri nyt ne kesäruuhkat päällä...??? :/ Millätavoin mahdollinen ruuhka oli aistittavissa? olivatko hoitajan "kireämmän" olosia?entä ilmapiiri muuten? kaikki kokemukset tervetullutta...
  14. EpaH

    Tays ja lasketunajan ylittyminen

    Kiva kuulla, että täällä muitakin samassa jamassa olevia... ;) Eipä auta kun kärvistellä.. Saas nähä lähettävätkö ne minut vielä juhannuksen viettoon sillon 22 päivä ja ottavat sitten sisään vasta jussin jälkeen maanantaina...tosi GREAT jo joutuu sinne asti odotteleen... :whistle: Tuleppa...
  15. EpaH

    Tays ja lasketunajan ylittyminen

    Onko muita, jotka saaneet kutsun äippäpolille Tayssiin lasketunajan ylittymisen tutkimuksia varten? :/ Onko käynti vaan pelkkä polikäynti, niinku lapussa sanotaan(kesto 2-3-h) vai ottavatko ne siitä sitten suoraan sisään ja harkitsevat mahdollisesti käynnistystä???? Mulla aika ens torstaina...
  16. EpaH

    Raskausviikkogallup

    Esikoinen rv 41+1 :heart: Pikkukakkosta odotellaan rv:t nyt 40+2 =)
  17. EpaH

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    ONNEA PLUSSASTA :flower: Ite 25v, poika 4v ja pikkukakkosta odotellaan kesäkuulle :D
  18. EpaH

    Paikkakuntagallup

    Tampere ilmottautuu uudestaan :wave: . Kotoisin olen tosin Riihimäeltä.
  19. EpaH

    Mistäpäin etelä-suomea olette?

    Me ollaan Tampereelta...minä 25v, avopuoliso 21v ja poika 4v sekä pikkukakkosta odotellaan kesäkuulle =) <br><br>
  20. EpaH

    Oma pino Tampereen suunnan äideille...

    Paljon ollaan saatu äitejä/odottajia pinoon :D . hyvähyvä !!! Jos jollakulla kiinnostusta ja halua höpötellä enemmänkin niin minut tavoittaa messengeristä osoitteella elina_huhtala@hotmail.com =) Olisi kiva vaihdella ajatuksia ja kokemuksia sun muuta hömppää...ja saada uusia ystäviä tältä...

Yhteistyössä