Hakutulokset

  1. T

    Mitä tarkoittaa synnytyksessä

    Minä tilasin sairaalasta kopiot synnytyskertomuksesta ja jäin miettimään, että mitä tarkoittaa S-int. 4 gtt? Tiedän että se on jokin lääke, mitä sain synnytyksen aikana, mutta en keksi tai muista mikä se voi olla. Onko täällä ketään kätilöä tai kätilöopiskelijaa, joka osaisi kertoa, mitä...
  2. T

    2v ja teevee

    Minkä ikäisinä teidän lapset on alkaneet katsoa lastenohjelmia teeveestä? Meillä poika 2v ja 2kk eikä ole vielä katsonut kuin muutamia kertoja dvd:ltä muumielokuvaa...Voiskohan nyt jo alkaa katsoa enemmän kun tuntuu että jaksaa keskittyä jo tosi kauan tuohon muumeihinkin?
  3. T

    2v ja vauva-menot?

    Meillä on 2v2kk poju ja pikkuinen vauveli ja asutaan aika korvessa eli auto pitäisi olla jos haluaa ihmisten ilmoille. Mies kuitenkin tarvii auton joka päivä, joten meillä ei ole mahdollista käydä esimerkiksi päiväkerhoissa jne. Nyt onkin alkanu mietityttämään tuon 2-vuotiaan tarve saada...
  4. T

    2v ja pikkuveli

    Meille syntyi 3vkoa sitten ihana vaavi. Esikoinen (poika) on 2v ja oikein sydämestä ottaa, kun esikoisesta on tullut niin isin kulta. Okei, aikaisemminkin ollut aikamoinen isi-fani, mutta nyt äiti ei enää kelpaa mihinkään, vain isi kelpaa lohduttajaksi jos tulee pipi, isi kelpaa sadun lukijaksi...
  5. T

    Yh äitejä 06 -alueelta

    Olen kahden pienen lapsen yksinhuoltaja ja haluaisin vaihtaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien äitien (ja isien) kanssa. Osoitteeni on Tiiamaria @ suomi24.fi
  6. T

    Yh äitejä 06 -alueelta?

    Olen kahden pienen lapsen yksinhuoltaja ja haluaisin vaihtaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien äitien (ja isien) kanssa. Osoitteeni on Tiiamaria@suomi24.fi
  7. T

    Nuha

    Millaisilla tehokeinoilla lapselta saa rään pois rohisemasta nenästä? Räkä vain rohisee, mutta ei tule ulos. Ilmankostutinta ollaan pidetty päällä öisin sen verran, että ilma ei ole liian kuiva. Entä keittosuolatipat? Kuinka useasti niitä pitäisi laittaa? Olisiko muita hyviä konsteja? Lapsi on...
  8. T

    nokkamukista tavalliseen

    Mitens sen opettelun kanssa nyt menikään, meillä on nokkamuki2v. tytöllä, ja kun yrittää siirtyä tavalliseen hän käy juomalakkoon, ja maidot ja vedet päällä! :(
  9. T

    Potta ongelma

    jälleen pottailusta, tyttö on nyt tasan 2v, enkä saa oppimaann millään, vaikka kuinka useasti käydään hän istuu mielellään ja katsoo heten kirjoja ja piirtää. mutta pottaan ei tule mitään, pöntölle ei voi ajatella alkaa parkuu, on siis pienentäjä ja koroke. Muut lapset on ollut jo 2v kuivia...
  10. T

    muumikakku

    Tietäiskö kukaan hyvää ohjetta muumikakulle miten koristelen, minulla on muumivuoka ja pohjan ohje. mutta miten saisin muumimamman esiliinan? Muumipapan hatun? jne, kädet ja silmien rajat? Millä aineellä ne teen?? Onko kellään kokemuksia?
  11. T

    energihoito onko tuttua????

    Terve, onko teille energiahoito tuttu hoito toimen pide?Ystäväni on minulle suositellut ainasen päänsäryn ja vatsavaivojen kanssa ja kouluilääjetiede ei pysty auttamaan??????????????????

Yhteistyössä