Hakutulokset

  1. K

    nega ?

    Onhan tässä päiviä ollut :D
  2. K

    nega ?

    Olen jo jutellut.
  3. K

    nega ?

    Et tunne minua joten et voi tietää minusta tai elämästäni mitään.
  4. K

    nega ?

    Neuvolantäti kertoi LA:n kun sain haamun.
  5. K

    nega ?

    Minulla on suunnitelmia jo.
  6. K

    nega ?

    En elä toivossa. Mietin vain asioita.
  7. K

    nega ?

    En oo sama. Vasta tulin muutama päivä sitten palstalle.
  8. K

    nega ?

    Tietysti mietin kuinka lapseni elätän... Ja kuinka niin mainostan raskautta ? Jos olen hieman kysellyt palstalla niin sekö on mainostamista ? Taidat vaan olla katkera... :D Käyt lukemassa palstaa ja kommentoit ilkeyksiä. Sepä on mukavaa elämää. Jospa et omaa lasta voi saada ja siksi purat...
  9. K

    nega ?

    Jotenkin en vain usko siihen etten olis raskaana. Kuitenkin haamun jälkeen ollaan yhdynnässä oltu mut toki voi olla et haamu oli nega ja nyt vasta oon hedelmöittyny, eikö?
  10. K

    nega ?

    No se vois olla enemmän mahdollinen kuin keskenmeno. Tosin luin että joillakin naisilla HCG:tä ei erity niin paljon että pissassa näkyisin. Kuukautisten olisi pitäny alkaa viim. 14.12
  11. K

    nega ?

    Pidin tikkua ehkä pari sekuntia pissassa ja se ei ollut vaakatasossa... Teenpä sitten aamulla uuden testin, taas...
  12. K

    nega ?

    No mutta eikös keskenmenoon kuulu kamalat maha kivut ja runsas verenvuoto... Mulla ei mitöän sellasta...
  13. K

    nega ?

    Onko se kuinka tärkeää oikean tuloksen kannalta pitää tikkua 5s pissassa ?
  14. K

    nega ?

    No mut juttu on siinä et en miettiny koko asiaa ennen kuin huomasin oireita.
  15. K

    nega ?

    Tein äsken uuden raskaustestin katsoakseni onko viiva vahvistunut haamusta mutta nyt ei oleolleenkaa viivaa. Kuukautisia ei ole tullut. Mikähän nyt on ?
  16. K

    Munasarjakysta?

    Äitillä ja siskolla on kystia. Molemmilla on puhjennu paro kertaa mut ei leikata. Äitillä vahvat lääkkeet jos kysta puhkeaa. Kerran oli pyörtyminen lähellä kun hänellä verenpaine laski niin alas kivun takia. Myös kaverin äidillä on. Se leikataan, samalla joudutaan poistamaan kohtu. :/
  17. K

    ~elokuun epelit 2012~

    LA on nyt tiedossa 23.8 synnytän PHKS ja ikää 15 (16 kun vauva syntyy)
  18. K

    "Lapsi/raskaus pilasi elämäni"

    Olen samaa mieltä ! Saan vauvan elokuussa ja olen todella ylpeä kun maha alkaa näkymään. Vauvat/uuden elämän syntyminen on ihanaa ! :) Miksi ei huolehtisi ehkäisystä paremmin jos vauva on niin kamala asia ? Tai je-pilleri tai abortti. Miksi siis synnyttää nuorena jos se on elämän pilaamista ?
  19. K

    Pillereiden aikana raskaaksi, muita löytyykö?

    Minä taidan olla yksi "uhri" nyt on pää ihan sekaisin kun tein testin uusiksi ja en ole varma onko se plussa vai nega. Huomenna jännityksellä verikokeisiin :(
  20. K

    Viivanpaikka vaiko haamu

    Taidan olla vähän tyhmä mutta siis kun on se ylempi viiva ( joka tulee aina ellei testi viallinen) sen alapuolella jos on punaista mutta ei näy selvästi päältä niin plussa ? Purkasin testit ja niissä oli punaista siinä kohtaa missä loppuu muovi tai mikä lie onkaa. Eli päälöä valoa vasten haalea...

Yhteistyössä