Hakutulokset

  1. N

    Tammivauvat 2010

    Heissan, pahoittelut että minusta ei ole kuulunut mitään sitten vauvan syntymän, olen kyllä käynyt kuulumisianne lukemassa, mutta en vain ole saanut aikaiseksi kirjoitella omiani. Minut oli poistettu kerhosta, olin kesän kokonaan palstatauolla ja huomasin pingreen:n viestin vasta ihan vähän...
  2. N

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Pikkuinen ihana prinsessa syntyi meille 15.1.10 klo 9:51 :heart: elektiivisellä sektiolla tuli maailmaan. Eilen kotiuduttiin ja tähän mennessä kaikki mennyt hyvin, lukuunottamatta rintoja jotka ovat maidosta ja muusta kudosnesteestä välillä niin pinkeänä ettei tyttö meinaa saada kunnolla...
  3. N

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Onnea vauvautuneille, taas tullut paljon uusia vauvoja :heart: :flower: vauva-10 : :hug: tosi inhottava juttu, täällä palstailee kyllä tosi ilkeitä ihmisiä, jonka on voinut kyllä itekin huomata kun aina välillä noita mitäs nyt- juttuja käy lukemassa. Minä myös suljetun kerhon...
  4. N

    MITEN RASKAAKSI TULLAAN? Kertokaa kuulemianne uskomuksia, ja miksei tosijuttujakin ;)

    Silloin kun vähiten odottaa ja yrittää! B) :heart:
  5. N

    *Esikoisesta haaveilevat* vol 2

    Testasin äsken. Plussahan siihen testiin tuli. En kyllä voi vielä uskoa todeksi, täytyy heti Lostin jälkeen lähtee käymään vielä apteekissa ostamassa toinen testi, koska mua vähän arveluttaa josko tein jotain/jonkin osan väärin eikä tulos olekaan luotettava. Tunne on uskomaton ja todella...
  6. N

    *Esikoisesta haaveilevat* vol 2

    Heissan kaikille! Täällä Napakettu ja KP29, mun kp:t oli menny jossain puolessa välissä sekasin, mutta en viitsinyt siitä huudella kun viimeaikoina oon taas ehtinyt käydä harvemmin. Mutta siis mulle vois päivittää sinne kp 29. Mulla ei oo naismuistiin ollut noin pitkä kierto, en ees muista...
  7. N

    Esikosta haaveilevia, kuumeilevia? muttei vielä yritystä?

    Hei! noita pinoja lueskelin ja selailin. Kovasti on täällä kuumeilemassa perheellisiä äitejä , itse toivon kovasti vasta sitä ensimmäistä. Olis kiva vaihtaa ajatuksia sellasten kuumeilijoiden kanssa jotka nimenomaan haaveilevat siitä ensimmäisestä nyytistä. =) Onko muita...

Yhteistyössä