Hakutulokset

  1. M

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Moikkis murulaiset pitkästä aikaa! Olen käynyt kyllä lueskelemassa teidän juttuja, mutta jotenkin tuntuu että omaan napaan ei mitään infottavaa kuulu, niin on sitten jäänyt kirjoittaminen, hyi minua :ashamed: :kieh: Elovena77 Minulla ei oo henk.koht. kokemusta, mitä nyt olen jotain juttuja...
  2. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Voi hyvänen aika mitä uutisia täällä :'( Osanottoni Heidille :hug:
  3. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Heissulivei! Ihan ensiksi onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille, voimia huonompia uutisia kuulleille ja tsempitykset ultraansa vielä odottaville :hug: Täällä eilen neuvolassa käyty. Ohjelmassa oli voimavaralappusen läpikäyntiä, kelan papereita ja perusjuttuja tietty myös. Hemoglobiini oli...
  4. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Elovena77 Ihanaa että nyt oli ultraaja mukava ja ammattitaitoinen. Ja pienellä siellä kaikki hyvin :heart: Särö78 Onnea poikalupauksesta :flower: Salliina Tsemiä muuttoruljanssiin ja onnittelut hienoista np-ultra-kuulumisista =) Elsiliini Minullekkin aivan vieras tuo CCAM. Onneksi...
  5. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Kokkeli Osanotto ja paljon halauksia ja voimia :hug: Niin niin väärin että joudutte tuollaista kokemaan :'( Facebook Siellä en ole vielä mitään maininnut raskaudesta. Toki jos se jonkun kanssa siellä puheeksi tulee/joku kysyy, voin ihan suoraan sanoa mikä on homman nimi. En siis ole...
  6. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Pikapäivitys kännykällä, anteeksi jo etukäteen mahdollisista kirjoitusvirheistä :D Sokerirasituksessa torstaina käyty ja selvisin hyvin, ei tullut pahaa oloa ja litkunkin vietäisiin kerralla alas, niinkuin shotteja olisin kumonnut :laugh: toinen kerta on vielä tiedossa myöhemmin sukurasituksen...
  7. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Pikainen kirjoitus kännykällä.. Sokerirasituksessa vol. 1 täälläkin käyty, puhtain paperein. Vielä olisi toinen kerta edessä joskus viikon 25 tienoilla sukurasituksen vuoksi. Viime viikolla oksensin vaan kaksi kertaa, nyt voi siis sanoa että pahoinvointi on selätetty. Nöhville suurensuuret...
  8. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Kiitos Nallu-ihanaiselle pinon tekemisestä ja päivittelystä :flower: Neuvolassa käyty tällä viikolla. Olipa helpottavaa kuulla pienet jumpsutusäänet. En tunne vielä liikkeitä kaiketi siksi, kun istukka on eteseinämässä.. Joten välillä kyllä vähän epävarma olo nyt kun oksentelukin on...
  9. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    salliina Tuo on ihan oikea tyyli ajatella tai ainakin yrittää ajatella; että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Ja kaikki on varmastikkin oikein hyvin siellä :heart: janlind onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower: Omppuf Ihan hurjaa että sinulla oikeasti kasvaa kaksi pienokaista...
  10. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Nippatäti kyseli Kyllästyttääkö muita tämä raskaus? En ole sellaista huomannut. Toisaalta vaikuttaisiko kohdallani se, että on toinen tulossa ja jo ensimmäisen kohdalla matkasta jäivät sellaiset tuttavuudet joita raskaus/siitä puhuminen voisi ärsyttää ja jatkossa sitten vauvajutut. Tietenkin...
  11. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    alley Kivaa että oli onnistunut reissu. Minä kovasti olen matkakuumeen vallassa ja saattaa olla että vielä tässä syksyn aikana joku äkkilähtö otetaan jos mies saa lomansa järjestettyä. Harmi että olette joutuneet kokemaan ns. nuivaa suhtautumista maailman ihanimpaa uutista kertoessa...
  12. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Juli Voi hyvänen aika. Tsemppiä teille kovasti, en osaa kuvitellakkaan mitä teidän täytyykään käydä läpi :'( Ja jaksamisia varsinkin pienelle pojalle tulevaan koitokseen :hug: Kwaidanko se puheli noista tuplarattaista, ja sen innoittamana rupesin nyt kuitenkin pohtimaan Phil&Tedsejä, olin...
  13. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Salliina Sanoisin samaa kuin Nöhvi, että luultavammin vaan pikkuhiljaa olot helpottuu, ainakin rupeaa olemaan helpompia päiviä välissä. Uskon kyllä että kaikki on hyvin, kun ei kerta sinulla ole kipuja eikä vuotoakaan. Varmasti silti huolettaa :hug: Nöhvi Niin parhautta että olet täällä...
  14. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Moikkis kaikille! Täällä taas pidetty hiljaiseloa palstailusta, pahoinvointi se vaan jatkuu ja tuntuu vievän kaikki voimat mennessään. Kuulumisianne olen kyllä käynyt lueskelemassa. Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille :flower: AnyHope Voi ei :'( Jaksamista teille kovasti...
  15. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Nöhvi murunen hertsileijaa upeeeeta!!! Onnea onnea kovasti :heart: Ihanaa saada sinut tänne, kyllä mää olenkin odotellut :hug: Täällä pahoinvointi vaan jatkuu...Lueskelemassa olen kyllä käynyt muiden kuulumisia, mutta voimat on jotenkin nyt niin vähissä olleet, ettei ole jaksanut sitten...
  16. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    alley Kiitos vinkistä, taidan siis rohkaistua sitä huutonettiä kokeilemaan :) Amante Onnea onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart: Nyt olisi sitten tosiaan hyvä hetki rueta olemaan raskaana :p :D Mahtavaa :hug: Diiselikissa Onnea poikalupauksesta :flower: Oliko sinulla istukka edessä jo...
  17. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Toivoja74 Voi ei :'( Jaksamista ja voimia kovasti teille :hug: Nopponen Onnea sokerirasituksen läpäisystä :flower: Juli87 Herranjumala mitä uutisia, ihan itku tuli kun luin kirjoitustasi :'( Toivotaan että perjantaina saatte kuullan parempia uutisia hoidosta ja kaikesta. Voi kun olisi...
  18. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Tikuliina Voimia kovasti vaikeaan tilanteeseen, voin vaan kuvitella että ajatukset on aika sekaisin. Onneksi sinulla on kuitenkin hyvä tukiverkosto :hug: HaaveissaPulla kyseli lapsille kertomisesta. Meidän murulainen on alle puolitoistavuotias, joten ei sinällään ole tuota mietittävänä, niin...
  19. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    amante Wauuuu, sinäkin täällä, uskomatonta! Ihan mahtista olla taas sinunkin kanssa samassa pinossa :kiss: Ihan kuin Salliksen kanssa olisitte joskus taannoin sopineet plussaavanne yhdessä, kyl tee tytöt näköjään lupauksenne pidätte :D Onnea onnea vielä :heart: Elovena Tämä jos joku on oikea...
  20. M

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Salliina Ui kuin mahtavaa, pääsit jo kurkkimaan masuun :heart: Ja synnytyksestä; et oo kyllä mitenkään vähän outo vaan paljon, kun tollasta halajat :O :D :laugh: No ei vaan, ihana kuulla että se voi mennä noinkin. Se antaa voimaa itsellenikin, seuraava kerta saattaa olla aivan mahtava sitten...

Yhteistyössä