Hakutulokset

  1. P

    kuinka kauan olitte yhdessä ennen kihloja?

    Oltiin 9kk yhdessä ennen kihloja ja 2v9kk tapaamisesta mentiin naimisiin. Kihloihin mentäessä oltiin molemmat 21v. Nyt 2 lasta ja yhdessä ollaan oltu kohta 10v
  2. P

    milloin olet syntynyt?

    07/1980
  3. P

    Tarviiko joku bonakoodeja?

    laitetty yv:tä
  4. P

    v smile

    eikö kenelläkään muulla ole kyseistä laitetta
  5. P

    v smile

    meillä nuorempi tyttö täyttää 3v ja ajattelin että tuosta vois olla molemmilla hyötyä. siks kyselen et sais tietoo että onko se 5v liian helppo
  6. P

    v smile

    onko kenelläkään kokemuksia siittä pienten lasten v smile pelikoneesta? onko se hyvä? onko vielä hyvä 5v täyttävälle? entä mites vanhemmat lapset?
  7. P

    voi hiton discshop... :(

    vika voi ihan hyvin olla postissa.
  8. P

    voi hiton discshop... :(

    mulle on kyllä tullut aina silloin kun on pitänytkin. olisko ollut tipäisesti loppu? huomasitko katsoa
  9. P

    Minkä nimisiä lapsia teillä on?

    Minna Maria Jenni Sofia
  10. P

    Mitä tytön nimeä et laittaisi lapsellesi?

    mun molempien tyttöjen nimet oli täällä. toinen mainittiin 3kertaa ja toinen 2 kertaa. ollaanpa miehen kanssa valittu huonot nimet ja toinen on valitettavasti vielä J alkuinen :laugh:
  11. P

    Oma pituus, miehen pituus ja lapsen pituus 1 v. ikäisenä?

    minä 173cm mies 185cm esikoinen 76cm kuopus 77,3cm lapset molemmat tyttöjä
  12. P

    G: Hääpäivänne?

    5.9.2003
  13. P

    Miksi iso vauva on jotenkin "hieno juttu"?

    miks tämmöisestäkin aiheesta pitää tulla kamala nahistelu? mä ite olen synnyttänyt 2 ns isoa vauvaa: 4000g ja 4170g. ja en halua kehua mutta pääsin molemmissa tosi helpolla. mutta tuohon vauvan kokoon. kaikki vauvat on ihania, kokoon ja ulkonäköön katsomatta. mun tutun täysi aikainen vauva...
  14. P

    Mitä nuo Littlest Pet Shop Little Lovin Playhouset yleensä maksaa?

    mä ostin myös tuon minimanista ja myös sen metallisen salkun.
  15. P

    Mitä nuo Littlest Pet Shop Little Lovin Playhouset yleensä maksaa?

    ostin samanlaisen tytölle pukunkonttiin ja maksoin siittä 29.90e. lisänä bonus eläimiä 4kpl. jossain kaupassa olen nähnyt tuota hinnalla 49e. ei tuota varmaan tuota halvemmalla uutena saa
  16. P

    Lapsivesi + veden juonti

    mulla toi veden juonti vaikutti enemmän turvotukseen. ei ollut niin paljon ku join vettä
  17. P

    Lapsivesi + veden juonti

    mulla oli ekassa raskaudessa kamala veden himo. saatoin juoda 4-5litraakin päivässä silti loppuraskaudesta lapsivesi oli vähänä ja miehen sukulainen on sairaanhoitaja joka sanoi että mun pitäisi juoda vielä enemmän vettä. mutta sitten toisessa raskaudessa en juonut paljon ollenkaan niin silti...
  18. P

    Minkä ikäisenä lapsesi kävellyt?

    meillä esikoinen käveli ilman tukea 7.5kk ikäisenä ja kuopus oli 11kk

Yhteistyössä