Hakutulokset

  1. O

    40+ so what wol.12

    Ottis Juu oikeassa olet ei se PAPA mutta sen päälle tuli vielä kunnan 50-vuotis lahja: mammografia :D PAPAn ottanut kätilö oli aikas <3 se kysyi että mitä ehkäisyä käytätte, ja kun vastasin että ei mitään, se katso mua ja kysy että kait ymmärrän että voin edelleen tulla raskaaksi? Voi...
  2. O

    40+ so what wol.12

    Heips pitkästä aikaa :) OOAKille kuulu mitään uuttaa - muuta kun että tajusin yht´äkkiä olevani vanha, postiluukusta ropisi ekaksi kutsu PAPA seulaan - jonka vastausta sitten odotin pari kuukautta - ja kun sain huokaista helpotuksesta, tuli kutsu Mammografia seulontaan...kävin kuusi päivää...
  3. O

    40+ so what wol.12

    Salme71 Hurrrjasti Onnea! Wienna Vitsi mua jännittää, täällä kaikki peukut, varpaat ja tassut pystyssä! Kiitos kaikille mummo-onnitteluista. OOAK KP 1 ja 2.8kg laihempana kun kaksi viikkoa sitten :)
  4. O

    40+ so what wol.12

    mur-mur Ei ole OOAKilla tätiä näkynyt...taitaa se nyt sitten olla sitä...mummotautia siis...*ittuttaa Mummosta puheenollen minusta tuli "puol"mummo lauantaina - tyttö - 2880gr - 48cm. 18pvä suunnataan ulkomaille katsomaan ihmettä <3 Lueskelen tuossa kaikessa rauhassa nyt noi miljoona...
  5. O

    40+ so what wol.12

    mur-mur Vinde mä innostuin niin etten ole vielä kerennyt kaikkea lukea :) Kuvia aaah mä rakastan niitä :D ja mä näen ihan selvät viiviat! Voi että nyt jänskättää!!!! Peukut pystyyn täältä - ja väliaikatiedotuksia käyn sitten katsomassa alvariinsa. Ajattelin että postitan kuvan jonka lähetän...
  6. O

    40+ so what wol.12

    Mistä mä saisin tuollaisen samalaisen boostin liikuntaan kun annekristiinalla on? Tarvitsin sellaisen kipeästi! :) Uskaltauduin vaalle ja voi siunakkoon voitteko kuvitella että vajaassa kahdessa vuodessa oli tullut 15 kg ???? Ei juma - no ei ne vaatteet olletkaan kaapissa itsekseen...
  7. O

    40+ so what wol.12

    ON Surffailee uudella tietokoneella - ihan kivaa, mutta kaikki kateissa kun on uus järjestelmä... Kävin hampaanpoistossa jota ei sitten saatu kiskottua irti vaan päätettiin leikata pois - joten juuri kun alkoi parantumaan revittiin koko homma auki uudestaan - onneksi se sitten kummiskin...
  8. O

    40+ so what wol.12

    En tiedä mitä sanoisin kun luin ketjua muutaman päivän tauon jälkeen... MrsBree osaanottoni suuruunne. Ottis osaanottoni myös sinun suruun. Molemmille isot jaksamishalaukset täältä
  9. O

    40+ so what wol.12

    Ottis Miten kisuli voi? Tosiaan toiset kissat voivat saada reaktion tikeistä - ja se reaktio on usein nestekertymää. Eteenpäin lukiessani huomasin että hyvinhän sielä kisulilla menee! Hienoa! Haleja ja jaksamisia :hug: Glearblue Niin minäkin olen ajatellut että huvinsa kullakin kun tilailen...
  10. O

    40+ so what wol.12

    Pikainen ON mutta tämä oli ihan pakko jakaa kanssanne: Aamulla pissatikkutesti - no laitoin siihen kehittymään ja ukko seisoi "jalat risitissä" oven ulkopuolella :) Päästin toisen pissille - vähän ajan kuluttua kuului vessasta huuto: "Hei sun ovulaatiotestissä on vaaleanpunainen viiva"...
  11. O

    40+ so what wol.12

    MrsBee :heart: :hug:
  12. O

    40+ so what wol.12

    Ottis Minusta tuo näyttää nestekertymältä joka häviää ajan myötä - se voi kestää pitkääkin, haava näyttää tosi siistiltä - joskin hurjan iso...sterilisaatiossa tehdään usein vain 1 cm haava josta sitten kaivellaan "virkkuukoukulla" ulos vermeet. (ei se kovin iso ollutkaan mutta kuva vääristää...
  13. O

    40+ so what wol.12

    Soili Suuren suuret Onnittelut :heart: Oi kuinka onnellinen olen puolestasi, ihan tippa tuli linnssiin. Wienna Mielenkiinnolla seuraan edistymistäsi ja hauskoja kirjotuksiasi, se luonne juttu sai mut nauramaan ja samoin tuo kurppa kommentti :D Hyvä että huumoria löytyy :) minttu2011 Onnea...
  14. O

    40+ so what wol.12

    Glearblue Mistähän mä löytäisin tietoa paljonko ne maksaa, about? Tiedätkö onko niissä mitään ikäylärajaa yksitysellä ? Tai nauraako ne mut ulos kun olen sentään kohta 50... Pikagoogletus: Yhdysvalloissa on lääkäreitä, jotka antavat hedelmöityshoitoa yli 45-vuotiaille ja jopa yli...
  15. O

    40+ so what wol.12

    Ottis kyllä taitaa olla ihan mustelmia - ole ihan rauhassa :heart: Itse en käytä kissoillani kauluria, kun ne menee siitä ihan sekaisin - tästä on olemassa kaksi selvästi eroavaa lääkärikuntaa. Pyydän aina piilotikit (itsestäänsulavat). Jos nuoleminen menee ihan mahdottomaksi ja näyttää että...
  16. O

    40+ so what wol.12

    mur-mur jeps, jeps minä olen korviin asti varustautunut testeillä - tilasin taas roiman kasan - sillä verukkeella että annan ne sitten tyttärelle :D Jeps, dpo tuntuu hassulta, mutta se on sellainen pipoveto kun kp 6 oli melkein tasavahva viiva (siis luultavasti ovikseton kierto kylläkin -...
  17. O

    40+ so what wol.12

    mur-mur No kylläpäs on söpö tuo teidän Salli :heart: Harmitus jos täti tulee kylään - mutta ei muuta kun huhtikuussa sitten tärppi! Glearblue Mahtavaa, pidetään peukkuja että munikselle - kyllä mä uskon että se on kypsä ja elinvoimainen :heart: :) Minä laitan teitille minun viivanpaikan...
  18. O

    40+ so what wol.12

    Ottis No nyt on tyrä korjattu ja kyllä se nopsaa siitä toipuu. Nenupusu kissalle meidän kissoilta (joita siis on useampi) ON Paise on melkein poissa - vähän leikin tohtooria sitten eilen - yöllä aattelin että ei ollunna hyvä idis kun sattu niin maanp****leesti mutta nyt päivän mittaan se on...
  19. O

    40+ so what wol.12

    anjamarita Pahoitteluni ja iso hali minulta :heart: Ottis kovasti kuullostaa että olisi tullut haavatyrä - no onneksi ei ole vaarrallista :) Wienna Tiedän hyvin tuon katkeruuden tunteen - kun näkee isoja massuja joka puolella...olen tuntenut sen usein, mutten ole vaan edes itselleni sitä...
  20. O

    40+ so what wol.12

    Glearblue Nyt meikä kokeilee tuota "toisen ikkunan" aukipitoa :) Kiitos vinkistä Wienna Peukutuksia IVF-hoitoihin (mulla ei ollut aavistustakaan mitä se tarkoitti mutta tankkasin vähän tietoa) Ottis Kurjaa kun on raha tiukalla - tiedän tunteen. Kiestas mikä siivousinto sulla on, jos se...

Yhteistyössä