Hakutulokset

  1. P

    Hkistä poismuuttajat!!!

    Kukaan muuttamassa pois Helsingin kantakaupungista tai sen läheltä ja ois asunto vapautumassa / haluis "ohittaa" irtisanomiskuukauden löytämällä uudet vuokralaiset / etsii vuokralaisia asuntoonsa?!?! Hakusessa ois kaksio / kolmio, työpaikka ja suosittelijat löytyy, äidille ja pojalle :)...
  2. P

    Näytenumeroita !!!!

    :attn:
  3. P

    voinko antaa 3kk ikäselle?

    ei kannata kylmänä antaa, menee vaan maha kipeeks/kovaks. Jano lähtee huoneenlämpöselläkin :)
  4. P

    ExtraFilm on HIDAS!

    mä teen aina ja noin neljässä päivässä tulee jo kuvat :) siis just netin kautta ja jo yli vuoden tilaillu noin kerran kuussa!
  5. P

    päivähoitomaksun määrä

    Paljonko teillä on? *utelias*
  6. P

    Päiväkoti hävitti kalliin kengän!

    päiväkoti kenkää tuskin hävitti, luulen että jonkun muu vanhempi vahingossa nappasi kyytiin. kengässähän on nimi ja kyllä joku huomaa pian että kappas vain, kotona meille kuulumaton pariton toisen nimellä varustettu pieni kenkä :) laittaisin pienen ilmoituksen päiväkodin eteiseen että koska...
  7. P

    ostan sadeasun 92cm

    hohoi!! kellään ehjää (!!!) ja siistiä miel sinistä tms sadetakkia -ja/tai henkselihousuja myynnissä? sähkistä saa laittaa piihlis@hotmail.com hintapyyntöineen kiitos =)
  8. P

    voiko klamydia tulla uudestaan?

    kävitkö jälkitarkastuksessa? miehesi? lääkket ei ihan aina toimi, sen takia kandee se jälkitarkastus suorittaa molempien. eli jos toiselle se jäänyt ni äkkiäkös se petihommissa uudestaan tarttuu myös toiseen.
  9. P

    VAUVA EI VIIHDY KYLVYSSÄ,NEUVOJA

    ei mitään paniikkia, eikä teissä ole mitään vikaa!! monet, myös omani, ihan pikkuset vauvelit eivät viihdy kylvyssä pitkään. pienet lapset yleensä nauttii kylpemisestä ja vedessä lillumisesta, mutta vasta myöhemmin. mun poika alko naurun kanssa kylpemään 6kk ja sit ku oppi istuu ni kylpyleluista...
  10. P

    kuva huutonettiin

    :attn:
  11. P

    kuva huutonettiin

    jos joku rakas muru voi kirjottaa rautalanka -ohjeet kuinka saan kuvan huuto.nettiin (siis tuotteesta jonka tahdon myydä) ni kiitän ja kumarran täällä jo otsa mustelmilla :) tänx!
  12. P

    libero-kerhosta

    onko niin et vaikka on se oma kerhosivu ja on rekkautunut ni ne pistekaupan tuotteet näkyy vasta kun on merkit lähettänyt? ku mun sivu on ihan tyhjää täynnä.. kiitos vastanneille!
  13. P

    Raskaustestistä

    koko ajan lisääntyy elimistössä raskaushormoonin määrä, eli se mitä se testi "etsii", joten kyllä se on mahdollinen merkki esim.istukan kehittymisestä :)
  14. P

    kuinka ''leikkiä'' 4kk:tta vanhan lapsen kanssa ??

    piiloleikkiä, että "katoat" tyynyn, liinan, huivin taakse. Laululeikkiä, laulat ja heijaat hellästi vauvaa ja nostat korkealle ja lasket alas. Mun poika rakasti kun tyynyliinaa tai harsoa ns veti lapsen yli, nauroi ihan katketakseen kun oli niin jännää =) leikittiin myös makaamalla vierekkäin...
  15. P

    tietäkö joku..

    opiskelija-äiti hoitaa lastaan kotona kesän, joten saa kotihoidontuen. mies saa työmarkkinatukea, joten kelalta ilmoitettu että kotihoid.tuki vähennetään miehen saamasta tmt:sta.. onko mahdollisuus saada toimeentulotukea vai onko opintolaina ainut mahdollisuus saada "tuloa" kesällä. kiitos...
  16. P

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

    Helsinki B) :wave:
  17. P

    Myyn Rullaluistimet 36

    Nike Junior Rullaluistimet, koko 36-37. Koko muuntuun Nike Adjustable Systemin avulla. Ollut vain minun omassa käytössäni, kokeiltu n.5 kertaa, eli lähes käyttämättömät. Helsingistä, vain nouto, on pirun kalliit postarit noin painaville. Sini-harmaat. Hinta 60e. yytä saa laittaa ja sähköpostia...
  18. P

    Ei vitsi, kukaan ei voi uskoo millainen plösö mä oon

    mun mielestä sä oot just tsempannu itse itsesi! Lue kirjoittamasi viesti aina matkalla jääkaapille ja samalla kun herkkua suuhun laittelet :) Nyt ei muuta kun otat itseäsi niskasta kiinni -herkut ei kävele kaupasta ja hiivi hiljaa jääkaappiin, eli ei herkkua enää kaappeihin. Jos et pysty olemaan...
  19. P

    Lapsenvahtivaihtarit?

    Itä-Helsinki :wave: :wave: piihlis@hotmail.com ja yytäkin saa laittaa :)

Yhteistyössä