Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Villaruusu, sulle piti tulla kommentoimaan. Mulla ei (luojan kiitos) maito vielä valu, mutta jaan kyllä tuon tunteesi vastenmielisyydestä imettämistä kohtaan. Esikoista osittainimetin hampaat irvessä 3kk, jonka jälkeen lapsi alkoi hylkiä koko tissiä. Olin erittäin helpottunut. Tajuan toki, että...
  2. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    pienisieni, juu! Juuri minä se olin joka valittelin kontaktien puutteesta :) Laitan sulle vaikka yv:n, en tähän viiti niin kauheesti paljastella ;) Riikka90, onnea rouviintumiseen! :flower: Kiiaaiida, mahtuu, mahtuu. Mukaan vaan! :) Synnytystapa-arvioon sain minäkin ajan. Tai sain itse...
  3. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Oli pakko tulla kirjottamaan tuosta ientulehduksesta, suuhygienisti kun olen ;) Eli raskaus sinällään ei aiheuta ientulehdusta, mutta se tuo sen merkit voimakkaammin esiin. Ja ientulehduksen hoitoon ei auta oikeastaan muu kuin perusteellinen harjaus aamuin illoin ja huolellinen välien puhdistus...
  4. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Tervetuloa uusille syyskuisille! :) Meillä on autona MB joku C-malli ja on niiiiiin ahdas! Takapenkille mahtuu nyt juuri ja juuri yksi turvaistuin ja kaukalo, mutta ei puhettakaan, että mitään kolmatta elävää henkilöä sinne vois tunkea mitenkään päin. Mä en oikeesti ymmärrä miten me tullaan...
  5. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Jahah, nytkös se loppuajan unettomuus alkaa sitten vaivata. Yöllä ei uni meinaa tulla millään ja loppuu myös lyhyeen. Mies heräili klo 6 tänä aamuna töihin ekan lomaputken jälkeen ja eipä tuota itekään saanut enää unenpäästä kiinni. Liekö tuohon unensaantiin vaikuttaa myös se, että kuinka...
  6. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    annikki82, mä en ole menossa. Tosin meille on toinen tulossa, joten turhaapa sinne edes menis. Terkkari vain suositteli sitä meille, tai lähinnä sitä synnäriin tutustumiskäyntiä kun esikoinen on syntynyt toisella puolella Suomea, mutta ei mua oikeastaan kiinnosta mikään esittely :D Tiedän...
  7. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Onnea Jennan unelmalle! :flower: Huomasin, että mun la on tuolla etusivulla jääny vanhoihin oletuksiin, eli sen voi päivittää sinne 8.9. Täällä olo kans on todella tukala jos vähänkään syö enemmän, ja tosiaan tuntuu siltä ettei millään ähkyolo poistu. Mutta muuten olo on ehkä hiukan...
  8. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Heippa! Tulen lähes uutena tähän pinoon, jonkin verran kirjottelin sillon alkuaikoina, mutta sitten kirjottelu jäi kiireiden vuoksi. Lukemassa olen kyllä käynyt lähes päivittäin ja olen kärryillä teidän jutuissa :) Nut tuli vain sen verran itelläkin huolia ja murheita, joita haluaisi jakaa ja...
  9. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Ai niin unohtu yks juttu! Eli oletteko kuulleet Belly banditista? Käytetään siis synnytyksen jälkeen 6-8 viikkoa, jotta maha palautuisi paremmin synnytyksen jälkeen eikä jäisi pömppöä! Mä kuulin tästä vasta pari vuotta sitten ja puhuin äidilleni siitä, joka tiesi kertoa, että hän itsekin on...
  10. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Moi pitkästä aikaa! Edelleen se sama virsi, että lukemassa käyn kyllä päivittäin, mutta itse en saa aikaiseksi kirjotella... :) Täällä on menny ihan ok:sti, mitä nyt pahoinvointi vaivaa vieläkin. En tosin oksenna, mutta kaikki tekee edelleenkin tosi pahaa, mutta yritän siitä huolimatta...
  11. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    masuilija., ohhoh.. sullahan on lukemat todella alhaalla! Ei kai nää mun arvot oo mitään verrattuna noihin.. Aattelin vielä ootella pari viikkoa, josko hemppa alkais nousemaan, ennen kuin otan yhteyttä neuvolaan. Onhan tuo kuitenki yli 110, joka on kai siis raskaudessa ihan tavoiteltava tulos...
  12. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Heij! Täälläkin käyty nyt kaupungin tarjoamassa alkuraskauden ultrassa ja kaikki näytti olevan juuri niin kuin pitääkin, vaikka la siirtyi nyt 12. päivälle, ihan oletetusti hedelmöittymisen ajankohdankin mukaan. Eli tänään vierähtää täysi 9. viikkoa täyteen. Sikiön sydän jumpsutti hurjasti ja...
  13. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Tillu79: Käytkö Kajaanissa vai jossain muualla paikkakunnalla? Näin siis ainakin Kajaanin keskusterveysaseman neuvolassa. Joo, astmaatikoille varmaan todella rankkaa, jos on näin perusterveellekin. Ja aina toisen auton saa aamulla käynnistää kaapeleilla kun ei oo ku yks tolppapaikka :D mutta...
  14. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Moi kaikki! Minäkin olen taustaillut ahkerasti päivittäin, mutta jotenkin en ole saanut aikaiseks kirjottaa mitään, vaikka hengessä olen elänyt teidän kirjoituksianne :) Hirveesti on tullut kirjotuksia ja aiheita on kymmeniä mistä täällä keskustelette. Joku kysyi, että onko se niskapoimu- vai...
  15. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Olitte kyselleet pahoinvointiin auttavista jutuista.. Minä sain ekassa raskaudessa rankan oksentamisen vuoksi lääkäriltä reseptin matkapahoinvointilääkkeisiin. Niitähän saa ihan ilmankin reseptiä, mutta olivat tietysti halvmepia reseptillä. Sitä en osaa sanoa, voiko niitä ottaa ilman lääkärin...
  16. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Hei taas! Olen vähän tällainen taustailija, mukavempi lukea teidän terveisiä :) Liian laiska kirjoittamaan omia. Oireista ootte puhuneet... Lämpimät osanottoni teille pahoinvoiville ja oksentaville! Se on hirveintä mitä tiedän. Ekassa raskaudessa oksensin päivin öin rv 18 asti, joten...
  17. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Täällä oireet ovat jääneet uuden työpaikan aiheuttaman ressin taakse. Kyllä kuitenkin pientä nipistelyä alavatsassa tuntuu välillä. Tissit eivät ole enää kipeät. Olen ihmetellyt, että mihin se alkuraskauden väsymys on jäänyt? Ekassa raskaudessa muistan juuri väsymyksen olleen ensioireina. Olen...
  18. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    .Heii.. Varovasti ilmottaudun ketjuun mukaan. LA ovulaatiosta laskettuna 8.9., mutta menkoista laskettuna vasta 11.9. Tulossa toinen lapsi ja synnytyspaikkana KAKS. Tämä raskaus sai alkunsa toisesta kierrosta, joten kauaa ei tarvinnut odotella. Jännittää hirmuisesti, koska ekassa...

Yhteistyössä