Hakutulokset

  1. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Onnea Jenduka ja kaikki muutkin joilla on jo vauva ulkona :flower: Täälläkin jokin sellainen ihmeellinen ei huvita nähdä ihmisiä -fiilis. Jouduin perumaan parit kaveritreffit päällekkäisten menojen takia, eikä toi edes harmittanut kauheesti (paha minä). Olo on jotenkin niin kankea ja tässä...
  2. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Punakaneli pidetään peukkuja että kaveri kääntyy! Baby wipe hyvä hyvä! Ja stressaamatta paras :) Vauvan tavarat ja sairaalakassit yms. on aika hyvin vielä vaiheessa. Ehkäpä sitten ensi viikolla, kun äitiysloma alkaa. Ajatukset synnytyksen suhteen Ensisynnyttäjä kun olen, niin ainakaan...
  3. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Huh, täältä on pari päivää pois ja heti on tapahtunut vaikka mitä! Naapurinneiti onnea rouviintumisesta!!:flower: Baby Wipe onnea pienestä pojasta!! :flower: Synnärille on matkaa varmaan n. 20 km. Ja siellä muuten käytiinkin tutustumassa viime torstaina. Nähtiin salit yms. Siellä tuli...
  4. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Kiitos Mariaja uudesta pinosta! Onnea Sinisilmä!! Ja voimia myös koko perheelle. Katoin, että sun la oli 18.3. ja mulla on 19.3.... Mulla on sellainen fiilis, että ei tässä olla valmiita vielä moneen viikkoon (ei vauva, ei äiti, eikä koti...) Synnytysajankohdasta ei ole mitään vahvoja...
  5. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Minnarun Mä tulen aina niin kiukkuseksi jos jotain kiusataan koulussa, tai ihan missä vaan. Toivottavasti asiat selviää ja rauha palaa. Jumppapalloista on näköjään paljon juttua. Mullakin on pallo vaatehuoneessa, pitäis vissiin saada siihen vielä ilmat pumpattua ja ottaa käyttöön, koska...
  6. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Punakaneli eiköhän omien tuntemusten mukaan saa rauhallisesti jumpata, varsinkin jos oot vielä joulukuussa ollut liikkeellä. Mä en ite pysty ku kävelemään vähän ja hitaasti, vaikka ennen raskautta liikuin aktiivisesti. Mutta ehkä sitten joskus taas.... Mariaja Oon pitänyt vielä sormuksia...
  7. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    kolibro ja Satuuu, mä asun tällä hetkellä Eteläisten suunnalla (eli entistä Hauhoa) mutta ollaan miehen työpaikan takia katsomassa uutta kotia akselilla Hämeenlinnan kantakaupunki (jostain moottoritien läheltä) - Janakkala (erityisesti Tervakoski) - Riihimäki. Oikein tosi mielelläni...
  8. E

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Heipat kaikille! Vieläkö mahtuu joukkoon? Esikoista odotan ja poikalupaus on annettu. LA on 19.3. ja K-HKS on sairaala. Ikää on 31 v. Sairaalakassia en ole miettinyt vielä yhtään. Mies tulee mukaan synnytykseen, mutta saapa nähdä miten siellä menee. Hän on kova neuvomaan ja olen sanonut...

Yhteistyössä