Hakutulokset

  1. Äityli-85

    Kaikki kaatuu päälle!

    Tiedän tunteen. Voimia :hug:
  2. Äityli-85

    Sektiohaavan paranemisesta

    :wave: minulla parani sektio haava melko nopeasti. Oli kutinaa ja kiristystä myös. Mutta noin vuoden oli alavatsa aivan tunnoton. Kysyin lääkäriltä onko se aivan normaalia kun ei ole minkäänlaista tuntoa ja tunne oli tosi epämukava,mutta se kuului myös kuulemma asiaan.
  3. Äityli-85

    Mitä merkkejä lähestyvästä synnytyksestä?

    Alaselän poltot alkoivat yöllä ja supisti jonku verran mutta seuraavana päivänä tuli paine alapäähän ja supistukset voimistuivat.
  4. Äityli-85

    Sektio-äidit

    Meillä pojat syntyivät hätäsektiolla,minä olin saanut kohtutulehduksen ja a-vauvalla oli napanuora kiertynyt kerran pään ympäri. Minä alunperinkin tahdoin sektion,sillä b-vauva oli perätilassa. Ja lääkärit yrittivät puhua että enkö silti synnyttäisi normaalisti jne..mutta pidin pintani ja sitten...
  5. Äityli-85

    sektio

    Meillä pojat leikattiin hätäsektiolla oulussa, a vauvan näin kun se vietiin suoraan elvytykseen, b vauvaa en nähnyt vasta kuin seuraavana päivänä teholla. Maha oli kipeä ensinmäisen päivän leikkauksesta, mieheni kanssa käytiin teholla katsomassa poikia ja minä istuin pyörätuolissa. Mutta parin...
  6. Äityli-85

    Kauanko meni,että kroppa palautui "ennalleen"?

    Minulla ei ole kroppa palautunu ikinä ennalleen lapsukaisten synnyttyä,mutta paino on tippunu mukavaa vauhtia. Nyt puntari näyttää vähemmän mitä ennen kuin aloin odottamaan kaksos poikia :D mutta maha on mikä on..:) laihtuessa sitä löysää kertyy mutta on se siitä kiinteytynytkin mitä vertaa...
  7. Äityli-85

    ex-ongelma

    \
  8. Äityli-85

    Keskoslapset

    Meidän kaksos pojat syntyivät vk34,nyt ovat terhakoita 1vuotiaita ukkeleita. Painoa nyt kummalakin 10,5kg ja pituutta 77cm. Toinen kävelee ja toinen tulee kontaten perässä :) kummatkin kiikkuu joka paikkaan, koko ajan saa juosta perässä tukka putkella :laugh: pojat ovat toistensa parhaimmat...
  9. Äityli-85

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Esikoiseni syntyi helmikuussa -01,paino 3105g ja pituutta 49cm. Itse olin silloin vasta 15vuotta! Kaksoset syntyivät elokuussa -05 ja painoa oli a- vauvalla 2210g ja pituutta 47cm, b-vauva 2580g ja 46cm. Nyt olen 21vuotias onnellinen kolmen lapsen äiti! :heart: :)
  10. Äityli-85

    2005

    meille putkahti maailmaan kaksos pojat elokuussa -05 :heart: =)
  11. Äityli-85

    Paljonko jäi kiloja raskaudesta

    ensinmäisestä muksusta tuli 20kg lisää,laitokselle jäi 4kg. Meni 3 vuotta ja sain pudotettua 12kg pois. Kaksosista minulle tuli 16kg lisää,laitokselle jäi 7kg ja loput lähti itsestään. Painan nyt vähemmän mitä ennen kun aloin odottamaan kaksos poikia :D

Yhteistyössä