Hakutulokset

  1. Rontto

    Mites noi omat harrastukset?

    Mä aloin juoksemaan. Hyvinhyllyy. Com:rolleyes: Lapsella tosin omat harrastuksensa.... ja hyvä nii
  2. Rontto

    poskiontelon tulehdus?

    Miltä se mahtaa tuntua? Koska mä nyt epäilen että mun poskiontelossani on jotain häikkää.... Sattuu jo nenän kautta hengittäminenkin. Sen lisäksi että mulla on kunnon räkätauti päällä...
  3. Rontto

    Mikä asunnonvälitystoimisto on teidän mielestä hyvä?

    Koska omaani en ole tyytyväinen. Vai voisiko sanoa, että välittäjään en ole tyytyväinen. Välittäjän vaihtaminen ei olekkaan niin helppo homma, koska papereissa lukee pienellä präntti, että jos on ollut välittäjä 6kk:n sisällä uuden välityssopimuksen tekemisestä , saa se edellinen myös...
  4. Rontto

    Antakaas niitä kikkakolmosia mulle

    Jostain käsittämättömästä syystä meillä on yhdessä ikkunassa teippiä.... Ja olis ihan äärettömän loistavaa saada ne teipin palat pois..... Mutta millä ihmeellä???? Rapsuttamalla/raapimalla teipinreunaa = ei onnistunut
  5. Rontto

    Asunnon myynnistä

    Jos asunto on välittäjän kautta myynnissä, saako myyjä itse etsiä asunnolle ostajaa? Kysyn kummallisia , tiedän. Onko se sopivaa vai ei?
  6. Rontto

    Hinta kyselyä

    Siis paljon teillä on autopaikkamaksu? Siis pihassa tolppapaikka. Kun musta tuntuu, että meillä on ihan törkeen kallis siihen nähden missä asutaan ja miten toi pihan talvella hoidetaan. Meillä on omistusasunto, jos se nyt mitenkään tähän vaikuttaa.. Kun musta meillä oli vuokra-asunnon...
  7. Rontto

    Lähti vähän lapasesta....

    Mun piti ostaa siis uusi sänky... joo o. Ja vaan katella vielä uutta autoa. Nyt meillä on edelleen toi vanha sänky, mutta mulla uusi auto :laugh: (tai siis mulle uusi auto, käytettyhän toi oikeesti on ) Mitehän tässä näin pääs käymään ... :rolleyes:
  8. Rontto

    Voi hammaslääkäri sentään

    Mä en oikeesti tiedä mitä kävi, mutta.... Paikkauttamaan siis menin hammasta jossa oli reikä ja nyt.. Nyt mulla on aika hampaan poistoon ja osittaiseen oikomishoitoon :O Että silleen. Vaan jos nyt alahampaat olis sitten suorat eikä yksristikaks kuviolla tän operaation jälkeen :saint...
  9. Rontto

    Pay pal ongelma?

    Mulla on nyt ongelma... Mikä asetus mun pitää muuttaa, kun paypal väittää ettei voi siirtää sieltä mun omalle tilillle rahoja? Muuttaa joku asetus pankistako? *mulla menee hermo*
  10. Rontto

    Oppi tänään

    Että juustosiivun syöminen ruoan päälle ajaa saman asian kuin ksylitol-purkka tai pastilli. Tai muutaman pähkinän... Että mitäs sitä sais teille olla ? :rolleyes: *koulutuspäivän satoa*
  11. Rontto

    Yhyyy,viimestä viedään (turhaakin turhempi )

    Nyt lähti viimeinen kesälomapäivä sitten menemään. Mihin ihmeeseen se 4 viikkoa katos?? Mä en ala mitään :snotty: No, ei voi valittaa ja huomenna reippaana? töihin vaan.....
  12. Rontto

    Hidas palautuminen

    Pitää aloittaa palautumaan ns. normaaliin päivärytmiin taas kun loma lähenee loppuaan. Mä aloitin tänään... Eli aamusta salille :xmas: Ja hiljalleen pitää alkaa siirtämään unirytmiä ja sen myötä myös heräämistäkin.... Jotenkin tuntuu karmeelta taas aloittaa työt.. Eka päivä on vielä...
  13. Rontto

    Motivaatiomekko

    Hitsinpimpulat, mun pitäs hommata sellanen kiva ja näpäkkä motivaatiomekko itelleni :xmas: Siis oikein näppärän näköinen verme mikä olis nyt hiukan nahfti ....Tai kokoa liian pieni just nyt :saint: Toi mikä mulla on, niin sillä ei paljon kehtaa ovesta ulos mennä :laugh: (lue : näppärä...
  14. Rontto

    YÄH

    Miten hiivatissa toi parsakaali voi haista noi julmetun pahalle?????? Keitin tuoretta parsakaalia huomiseksi eväänlisäksi ja nyt... Toi haju on jotain ihan karseeta. Ei oo aikasemmin haissu tollaselle ei : /:x
  15. Rontto

    Kesäkuussa kaventuvat

    Lupaukseni mukaan laitan pystyyn kesäkuun ketjun. Mulla on edessä ensiviikolla taas henkilökohtainen rääkkitunti. Eli PT:n kanssa treffit salilla. Ja voin vaan kuvitella palautteen, kun pitää vaakaan kiivetä :ashamed: Ei naurata ... Mutta uutta ohjelmaa odotan taas toisaalta innolla ja...
  16. Rontto

    Kannatti luottaa, kerrankin :D

    Tässä koneella aamupäivästä istuin lehtiä lukemassa ja sitten iski etiäinen... Kirpalta vois löytyä juoksuhousut ja takki. Kun niitä olisin vailla. Ei muuta kuin neitosen kanssa autoon ja sinne kirpalle kurvaten. Kierretään välejä kunnes...Törämätään tuttavaan ja wau! Siinä tuttavan takana...
  17. Rontto

    Jenkkikaappi

    Kertokaas tai suositelkaa taikka jopa haukkukaa mokoma vehje. Mutta sellaista me suunnitellaan ostavamme ton viimesiään vetelevän tilalle... Jenkki tai tollanen tavallinen isojääkaappi/jääviileekaappi hakusessa. Huomenna tarkotus mennä ihan liikkeeseen pällistelemään noita kaappeja livenä...
  18. Rontto

    Suositelkaas

    Mulle kuulkaa jääkaappipakastinta. Uusi pitäs ostaa, mutta ,mutta... Mikäs olis hyvä? Muutamaa mallia jo vähän kattelin netistä ja tuonne kaupoille pitäs lähteä paremmin kattelemaan. Toi nykyinen alkaa vetelemään viimesiään kivasti :snotty:
  19. Rontto

    Ostin paidan..

    Joo, se on pyjaman paita , mutta meinaan käytää sitä tuolla ulkona kesällä ... :saint::saint: *koittaa saada kuvasta isompaa*
  20. Rontto

    Mä niin tykkään

    Kerrankin ? tai ehkä useammin ;) mutta kuitenkin... Löysin edulliset lenkkarit neidille. Jep, neiti valkkas ihan itse. Ja samalla reissulla löysin myös itselleni lenkkarit. Molemmat oli alessa :) Neiti tosin jo jossain vaiheessa mulle sanoi, että *Äiti, eiks sulle nyt voi mitkään kengät...

Yhteistyössä