Hakutulokset

  1. L

    epätoivoinen

    Tietäiskö joku kertoa voinko palkata siivousfirman siivoamaan exän jättämät rojut piharakennuksesta sen nimiin, vaikka sillä ei ole luottotietoja? Aion myydä talon, ja tämä asia estää sen
  2. L

    Uutta ystävää kaivataan!!!

    Olen eronnut 2 tytön äiti, ja kaipaan ystävää. Meilitse alkuun ja myöhemmin voitas ehkä tavata. Olen Turun seudulta. Olisin iloinen jos joku vastaisi!!!:)
  3. L

    Muita eronneita?

    Haluaisin kirjoitella toisten eronneiden äitien kanssa. Olen 35-vuotias kahden lapsen äiti, eroaminen ottanut koville: / Uutta ystävää kaipaan, samassa elämäntilanteessa olevaa!
  4. L

    Unettomuus

    Mä lääkitys siihen auttaisi? Mirtazapiinia oon käyttänyt, mutta lopetin sen koska ei auttanut mielialaan yhtään. En saanut edes nukuttua sillä aina:mad:
  5. L

    Löytyiskö ketään ystäväksi?

    Olen v-75 syntynyt 03 ja 05-syntyneiden lasten äiti. Toivon että löytäisin uuden ystävän, ei väliä minkäikäisten lasten äideistä tai onko lapsia ollenkaan. Asun 02-suunnalla, myös sähköposti käy!
  6. L

    Kyllästynyt yksinäisyyteen

    Oon ollut jo monta vuotta kotiäitinä koulutuksen ja työkokemuksen puutteen vuoksi. Mulla ei ole kuin yksi kaveri jonka kans harvoin nähään tai ollaan tekemisissä, koska on melkein aina töissä ja asuu eri paikkakunnalla. Tuntuu kurjalta kun ei kukaan muista mua, joudun aina olla yksin...Olen...
  7. L

    Yksinäisyys

    Tuntuu niin pahalta ettei mulla ole ystäviä...Se jota pidin parhaana ystävänäni lopetti yhteydenpidon, ei jaksa eikä muka ehdi pitää yhteyttä... :( Muistan kyllä hyvin kun itsellään oli vaikeaa tuin ja yritin auttaa, mutta kun olen itse samassa tilanteessa ei apua tai muutakaan kuulu :| Musta...
  8. L

    Löytyiskö ystävää?

    Masennuksesta kärsivä erokriisissä oleva äiti hakee ystävää, kohtalotoveria. Yksin ei ole hyvä olla kaiken keskellä...Muutenkin kaveria kaipailen!
  9. L

    Miten kerhon jäsenyys?

    Siis miten haen kerhon jäsenyyttä?? Kun klikkasin hae jäsenyyttä-kohtaa en päässyt eteenpäin
  10. L

    Uutta ystävää 02-suunnalta?

    Täällä etsii uusia ystäviä kahden lapsen äiti. Meilailua aluksi ja myöhemmin voitas vaikka tavatakkin, käydä kahvilla, leikkipuistos tms.! osotteeni on:bluebell75@wippies.fi, myös yv:tä saa laittaa :)
  11. L

    Väsyttää

    Mä oon niin tosi väsynyt tähän... Mies käy töissä, muttei tajuu yhtään että mäkin voin olla väsynyt :( Sen pitää aina aamuisin vapaalla antaa nukkua ja muutenkin harrastaa omiaan, mutta mun pitäs vaan jaksaa niinkun joku kone aamusta iltaan joka päivä! Sen mielestä vaan hänellä on oikeus olla...
  12. L

    Mese- ja mailikavereita kotiäidille

    Etsin uusia kavereita muista naisista, olen v-75 syntynyt kahden lapsen äiti. Olisi kiva löytää uusia ihmisiä elämään, varsinkin te joilla on kokemusta masennuksesta ottakaa yhteyttä!!
  13. L

    Ystävää kaipaan!!!

    Löytisikö Turun seudulta ystävää 2 pienen tytön äidille?? Olen vm-75 ja kaverit vähissä. Luonteeltani olen avoin, mutta luotettava, ymmärtäväinen ja tykkään käydä myös baareissa yms. kun siihen mahdollisuus. Kirjotelkaa myös masennuksesta kärsivät!!! rainbird@luukku.com
  14. L

    Uusia ystäviä???

    Olis mukavaa tutustua uusiin ihmisiin, varsinkin masennuksen kokeneisiin, itselläni on siitä kokemusta... Olen 3- ja 1,5 vuotiaiden tyttöjen kotiäiti Turun seudulta. Laita yv tai jätä osottees :)
  15. L

    Uusia ystäviä???

    Olis mukavaa tutustua uusiin ihmisiin, varsinkin masennuksen kokeneisiin, itselläni on siitä kokemusta... Olen 3- ja 1,5 vuotiaiden tyttöjen kotiäiti Turun seudulta. Laita yv tai jätä osottees :)

Yhteistyössä