Hakutulokset

  1. J

    Alkuraskaus ja epäusko

    Se on normaalia varmaan kaikille äideille miettiä nimenomaan alkuraskaudessa,että kaikki menisi hyvin, onko siellä mahassa ketään jne.. Täytyy sanoa kahden lapsen äitinä, kolmatta odottaessani vk16 että on raskaus oireeton tai oireellinen, sitä miettii aina, onko kaikki varmasti hyvin. Ehkä...
  2. J

    4-vuotias ei muista päivästä mitään

    Meillä toi "muistamattomuus" on nimenomaa sitä,et kun kysyt jotain, ni en mä muista, täytyykö aina kysyä:) Eli äiti ei saa kysyä mitään, ja joutuu odottamaan, jos vaikka ite kertois päivästään :)
  3. J

    kysymys kierukasta

    En halua manata, mutta kuparikierukka on 98 % varma. Tiedän tän, koska kuulun siihen 2%, jotka ovat raskaana kierukasta huolimatta. :D Eli meillä ei ainakaa (jos edes oli enää sisälläni) valitettu että langat sattuisi,ja muutenkin seksi oli ihan normaalia ja samanlaista,kun ennenkin,
  4. J

    Muita masennustaustaisia odottajia?

    Täällä myös masennustaustaa. Tärkeää on nimenomaa puhuminen ja lääkitys. Odotan nyt kolmatta lastani ja hieman on alakuloisuutta ollut, mutta käyn niistä juttelemassa. Tsemppiä=)
  5. J

    Kauan mennyt synnytyksestä toipuminen ennenkuin pystyit istumaan?

    Mä olen istunut samantien. Ekassa leikattiin väliliha, eikä ollut yhtään arka istua. Johtuneeko siitä,että opiskelija ompeli, ei mennyt rutiinilla, vaan tehtiin tarkoin, eivaa:) Toisesta istuin kans samantien. EI leikattu mitään. Nyt juhannusvauvan tuloa odotellessa, ja pelkään pahoin,että nyt...
  6. J

    Ärsyttävintä odotusajassa??!!

    Odotan nyt kolmatta lastani, olen vk.15. Kahessa aiemmassa raskaudessa mua otti päähän närästys, alapään vihlaisut, just nää samat päivittelyt, iso maha-pieni maha jne.. Oon ajatellut noi kyselijät jälkeenpäin niin, että niin o vissii joku pakottava tarve saada sille äidille jotenkin huono...

Yhteistyössä