Hakutulokset

  1. tennari

    LAHTELAISET! Milloin ootte saanu päätökset päivähoitopaikoista?

    Viime viikolla soittelin, ei vielä tietoa paikoista. Hoidossa pitäis alottaa vajaan kolmen viikon päästä :whistle: Niin kuinkas vähän ennen ootte muut saanu päätöksiä?
  2. tennari

    SAMPO-pankista vielä

    oon ostanu viime sunnuntaina sammon visa elektronilla, eikä ostoa näy katevarauksena eikä sitä ole veloitettukaan. onko muilla käyny vastaavaa?
  3. tennari

    mitäs mieltä olette tästä? (oikeudellinen kysymys asuntokaupasta)

    Löysimme kiinnostavan asunto-osakekohteen, josta teimme kirjallisen tarjouksen välittäjän kautta 12.3.2008. Kohteen alkuperäinen pyyntihinta oli 68500?, josta on huoneistoon kohdistuvaa lainaosuutta n.24000?. Teimme kohteesta siis tarjouksen 65000?, jota myyjä ei hyväksynyt. Seuraavana päivänä...
  4. tennari

    Viimeinen päivä ilmottautua miss xl -kilpailuun!

    mä ilmottauduin jo :laugh: kuka uskaltaa mukaan? :D http://www.seiska.fi/huhhuh/missxl/
  5. tennari

    Pikkukaupat tänää normaalisti auki?

    Nii mites on, ku tänää on loppiainen niin onko pikkukaupat normaalisti ysii asti auki vai meneekö aikasemmin kiinni vai onko ollenkaa auki?
  6. tennari

    Hei Lappeenrantalaiset!

    kertokaa hyviä shoppailupaikkoja (jos sellaisia on). käyn välillä työkeikoilla siellä ja lauantaisin ei oo oikein muuta tekemistä ku shoppailla :whistle: ne keskustan kaupat on tullu koluttua läpi mutta onko siellä kauempana esim. jotain tehtaanmyymälöitä tms?
  7. tennari

    Opiskelu hoitovapaalla

    Eli voiko hoitovapaalla ollessa saada opintotukea? meinaan siis että sais yhtäaikaa kotihoidontukea ja opintotukea.
  8. tennari

    joko ootte saaneet tiedon eskarista?

    tää on varmaan kuntakohtaista, millon ilmottelevat että mihin eskariin on päässy mut muistelen vaan et toukokuussa piti tulla ilmotus kotiin. joo okei nyt mennään puolessa välissä vasta mut mä oonki vähä hätähousu ja haluisin jo tietää! :D

Yhteistyössä