Hakutulokset

  1. 1

    Apua?

    en kai ole voinu muuttaa jos olen alaikänen ja peruskoulu kesken..? eikä mulla oo ees pankkitiliä mihin saan rahaa..
  2. 1

    Apua?

    mä en oo käyny neuvolassa kertaakaan ja mua pelottaa että onkoha vauva ihan normaali ja kunnossa muutenkaan ja miten ihmeessä saan kaiken hoidettua =(
  3. 1

    TULKAA TÄNNE KAIKKI 16v

    mä oon 15 ja raskaana mun mies on 20. ja äiti todellinen sekopää pelottaa että se passittaa sen linnaa miten sulla asiat meni? mulla ei itsellä ole isää
  4. 1

    Apua?

    ja se isä ei saa joutua vankilaan! mulla ei oo tässä elämässä yhtää mitää ilma sitä enkä myöskää aio jäähä elämään ilman
  5. 1

    Apua?

    mutta kun minun äitini on täysi sekopää.. ihan oikeesti on et ei se ole nii helppoa mitä voi luulla alotan ihan siitä mummosta koska tiiän että niin on parempi mahis selvitä
  6. 1

    Apua?

    laskeskelin tässä uudestaan näitä kuukausia ja se onki sitte 8 kuukaus eikä 7 ...
  7. 1

    Apua?

    mutta entä jos hän joutuu vankilaan? ja lapsi pitää julistaa isättömäksi? nämä on vain se suurin ongelma. kerron mummolleni viikonloppuna asiasta kun olen hänen luonaan
  8. 1

    Apua?

    asuisin poikaystäväni luona ja käytännön asiat hoituvat varmasti aika helposti. mutta ongelmana on se että äiti varmasti ilmiantaa poikaystäväni poliisille joten hän joutuu linnaan? ei se ole oikein! ei se ole hänen syynsä miksi ihmiset eivät voi ymmärtää että ikä on vain numeroita en minäkään...
  9. 1

    Apua?

    sinne minne olen aina halunnut on paikkakunta mitä en mainitse tässä... äitini ei ole oikeastaan koskaan ollut minulle "äiti" hän sai minut 18 vuotiaana koska hänet raiskattiin ja on hyvin vaikea ihminen joka tilanteessa asuin mummoni luona 6 vuotta ja ajattelin että kertoisin hänelle ensin...
  10. 1

    Apua?

    Hei. olen 15 vuotias tyttö olen raskaana ja luultavasti 7 kuukaus alkamassa. olen salannut raskauden koko tämän ajan sillä elämän tilanteeni on hyvin vaikea seurustelen 20 vuotiaan kanssa ja aion mennä hänen paikkakunnalleen asumaan opiskelijana jos vain saan paikan mutta 9 luokka on vielä...

Yhteistyössä